Bölüm²

24.9K 864 184
                                    

Sevgilerimle♡


🌷

Terleyen avuç içlerimi önlüğümün kenarı ile sildiğimde önümdeki kahve bardağından bir yudum daha alıp arama tuşuna bastım.

Kulağıma götürdüğümde, çalmasını dinledim ve saniyeler sonra meşgule atıldı. Kaşlarımı çattığımda telefonu kulağımdan indirip önlüğümün cebine koydum.

Çimenlerin üstünde ilerleyip, banka oturduğumda kahvemden bir yudum daha aldım. Cebimdeki telefonum tekrardan çalmaya başladığında alıp ekrana baktım.

Yusuf Kandemir arıyor...

Aramayı yanıtlayıp kulağıma yasladım telefonu. "Efendim?" dediğimde hoş ses tınısını duymak yüzümde ve kalbimde bir gülümseme oluşturdu.

"Aradında ben komutanın yanındaydım açamazdım o ara o yüzden meşgule attım..."

"Yok, önemli değil. Ben dün akşam ki konu için aramıştım."

"Konuştun mu annenlerle?"

"Konuştum." dedim yutkunarak.

O sessiz kalıp cümlemi devam ettirmemi beklediğinde bende ona uydum. "Bizim için uygun, annemler ne zaman gelmek istiyorlarsa gelsinler dedi..."

Sesli bir nefes verdiğini işittim. Başımı elimdeki kahveye eğdim. "Benim annem dünden hazır zaten beni vermeye, son dört yıldır gelin gelin diye başımı yediği için bizim içinde uygun yani."

Dudaklarımdan sesli bir gülüş döküldü.

"Benim şimdi annemi Şırnak'tan buraya aldırmam lazım. Büyük ihtimal yarın gece geliriz çünkü benim yarından sonra görevim var, gideceğim. Gitmeden hallederiz herhalde."

"Nereye gideceksin?"

"Sınıra."

"Anladım. Sen yinede bir konuş istersen ben senden haber bekliyorum."

"Tamamdır, şuan pek müsait değilim bir başım ayık olsun ararım daha sonra dönerim sana..."

"Tamam. Görüşürüz o zaman?"

"Görüşürüz."

Telefonu kapatır kapatmaz, Gül jet hızı ile oturdu yanıma. "Konuştun mu?"

"Konuştum. Anneme haber vereyim sana döneceğim diyor..."

Gül uzanıp boştaki elimi tuttu. "Sıkma canını, belki çok güzel bir evliliğiniz olacak?"

"Ya olmazsa, olduramazsak n'olcak Gül?"

"Sen öyle insanlarla anlaşamayan bir tip değilsin ki girdiğin her ortama uyum sağlayabiliyorsun."

"Aynı şey mi Gül?"

"Güzelim sende öyle düşün bir nevi, hem Mustafa amcam güvendiyse ben inanıyorum ona. Senin baban seni serserinin, itin kopuğun eline teslim eder mi?"

Görücü UsulüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin