Desteklerinizi bekliyorum.
piyanonunkokusu ️✨️
🎶
Cem Adrian - Mihriban
Cem Adrian - Ben Sana Veda Edememem🎶
Keyifli Okumalar 🧡
YUSUF KANDEMİR
Elimi korkakça kaldırdım.
Duyacaklarımdan, hissedeceklerimden korktum.
Gelebilecek olan ihanetten korktum.Kapı Miray'ın annesi tarafından açıldı. Beni görmeyi beklemiyordu. Haklıydı da bana sorsalar bunun gibi bir sebeple buraya geleceğimi güler geçerdim.
"Oğlum?" Dedi gülümseyerek.
"Günaydın, sabah sabah rahatsız ettim..."
"Olur mu öyle şey, hoşgeldin!"
Eli ile içeriyi gösterdiğinde ayakkabılarımı indirip geçtim ve elini öptüm. "Mustafa amca evde mi?"
"Evde oğlum, salonda. Geç hadi kalma ayakta."
Merdivenlerden yukarı çıkıp salona vardığımda gazetesini okuyan Mustafa amca göz ucuyla baktı bana. "Evlat?" Dedi gazeteyi bırakıp kalkarak. Elini öptüğümde yükselip gözlerine baktım.
Babamın gözlerindeki merhameti gördüm.
Hatırlamazdım babamı ama annem hep anlatırdı. Gözlerindeki merhamet, şefkat kimsede yok derdi.
Karşılıklı koltuklara oturduğumuzda Mustafa amca devam etti. "Hayırdır? Kötü bir şey yok inşallah?"
"Kötü bir şey olup olmadığını senden öğreneceğim Mustafa amca."
Kaşları çatıldı ama ben devam ettim. "Bawer'i tanırsın, kırmızı listede aranan elebaşı..."
Bir kaç saniye düşündü ama sonrasında hatırladı. "Tandım?"
"Biz iki gün önce yakaladık onu, dün sabah sorgusuna girdim. Babanı şehit düşürmüşler dedi bana, ses etmedim. Ama sonra bir şeyler daha söyledi. Babam o gece senle beraberken şehit düşmemiş, hastaneye kaldırılmış hastanede şehit düşmüş doğru mu?"
"Doğru, ambulansa kadar sırtımda taşıdım oğlum ben babanı."
"Hastanede doktor size şehit düştü demiş?"
"Doğrudur."
"Bawer öyle demiyor ama?"
Kaşları daha da çatıldı. "Babamı o gece o hastaneden kaçırmışlar Mustafa amca. Doktorun kanına girmişler, şehit göstertmişler ama babam o gece o hastaneden sağ çıkmış."
"İmkansız oğlum, omuzlarımızda taşıdık biz babanı."
"Başka birinin cenazesini vermişler Mustafa amca! Babamı girip kimse yıkamadı mı?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
ChickLit"Ben seni bu evden emin ellere telli duvaklı gelin edeceğim, ne gözüm arkada kalacak ne de tereddüt edeceğim..." Annemle göz göze geldiğimizde gözlerinin dolduğunu gördüm. Elimi ona doğru uzattığımda sıkıca tuttu. "Sen her zaman bu evin tek kızı o...