Hai, assalamualaikum!
Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada korang kerana membaca story saya walaupun story saya macam...eghh cringe, mengarut, gaya penulisan tak memuaskan.
'Saya setuju! Story author memang cringe gila! Dah lah pov Hawa entah apa-apa!'
Bertendang semua, sila bertenang. Kalau otak saya dah berkembong, saya edit ler balik! Haa tahu tak apa maksud berkembong? Berkembong tu maksudnya berkembang. Haa saya ni kawan baik dengan ikan kembong. So saya tahu lah sikit-sikit bahasa ikan kembong.
'Author ni ikan ke?'
Tidak, saya juga seorang manusia yang mempunya hati dan perasaan. HOKHOKHOK!
Saya baru je berjinak dalam dunia penulisan ni. Kalau korang nak tegur gaya penulisan saya, tegur jelah. Saya terima teguran anda dengan mata, jantung, usus, hati yang terbuka.
Krik krik..
Hahah! Okey, diminta follow instagram saya iaitu @reenhwaa untuk dapatkan info mengenai story saya dan whatever jelah. And follow juga tiktok saya iaitu @reenhwaa untuk melihat video yang menarik! Weeuuuuuuuu~
Semua account saya usernamenya adalah @reenhwaa. Tak akan lah aku nak letak @ bear.comel_reenhwaa
'Saya taknak follow instagram & tiktok author.'
'Saya tak suka story author, so saya taknak follow author.'
'Nyenyenye saya taknak follow, nyenyenye'
Kalau taknak follow, takpelah. Saya just nak cakap yang saya pandai lempang orang.
HAHAH okey bye!
Selamat membaca story saya yang mengarut ini! MOHOHOHOHOH
...
..
.
Btw kalau anda berminat dengan story bunuh-bunuh, anda boleh baca story pertama saya iaitu OBSESSED. Then kalau anda berminat dengan story hero hidup susah, pastu heroin pulak jenis menyakat, anda boleh baca story saya yang bertajuk Sempurna Itu Dia.
Jeng jeng jengg!
YOU ARE READING
[C] Mrs.Harz Noah "Blind Wedding"
Romance[KARYA KETIGA] [COMPLETE] [ROMANCE + COMEDY] ~ "𝐇𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐞 𝐫𝐚𝐤" HARZ NOAH, jejaka yang suka akan keseronokan yang keji di sisi agama. Dia tidak lah berseronok hingga mengandungkan wanita yang berada di kelab malam itu. "Hai tee rak." -𝐇𝐀𝐑𝐙...