Medya Miray
'Yeni bir güne daha uyanmıştım aslında hiçbir gün birbirinden farklı değildi. Önce okula okul çıkışı antrenmanıma gidiyordum. Yorucuydu ama ben hiç şikayetçi değildim çünkü olduğum yer benim hayalimdi. Hem başarılı bir avukat hem çocukluk aşkım Galatasaray'ın bir parçası olmak istiyordum. Şimdi tek yapacağım şey çalışıp avukat olmak'
'Yüzümü yıkayıp maskemide sürdükten sonra Kiraz'ı uyandırmak için odasına girdim. Hanımefendi fosur fosur uyuyordu bir kere görmemiştim benden önce uyandığını. Kiraz benim kardeşimdi ve benden 2 yaş küçüktü bu sene üniversiteye başladı ve okullarımız aynı şehire düştüğü için beraber kalıyorduk onu pekte hafif olmayacak şekilde dürttüm'
"Kiraaz"
'Gözleri kapalı şekilde mırıldandı'
"Hıı"
"Hıı diyeceğine kalksana"
"Abla beş dakika"
"Yok beş dakika on dakika aç bakayım gözlerini"
'Yatakta başını tavana çevirip gözlerini ovuşturdu'
"Off abla yaa"
'Gözlerini tamamen açıp yüzüme bakmasıyla yataktan zombi görmüş gibi fırlaması bir olmuştu'
"Bismillah! Bu ne hal kız ödüm çıktı"
'Baş parmağıyla damağını kaldırdı'
"Ne varmış halimde hayatımız yoğun diye bakımlıda mı olmayalım kızım"
"Hayalet Casper'a dönmüşsün bu nasıl bakım"
"Çok konuşma on dakika içinde seni kahvaltı masasında görmek istiyorum"
"Tamaam"
'Odasından çıktım kahvaltıyı hazırlamaya başladım menemen çok seviyordu onu yaptım. Ne kadar uyuz etsemde veledi sevindirmek hoşuma gidiyordu. İliklerime kadar Galatasaraylı olmama rağmen sırf mutlu olsun diye onu Beşiktaş maçına bile göndermişliğim vardır. Ablalık böyle bişey işte. Daha önceden kestiğim patatesleri kızgın yağa atıp kızarmalarını bekledim o sırada Kiraz da aşağı inmişti'
"Ohaa abla menemen mi yaptın"
"Eveet motivasyon olsun sana"
"Ablam benim yaa
'Bana sarılıp yanağımı öptü kocaman ve içten şekilde tebessüm ettim'
"Sen masaya otur ben patatesleri de alıcam şimdi"
"Tamaam"
'Kiraz masaya oturdu bende patatesleri tabağa koyup oturdum'
"Ablacım ben bu aralar seninle pek ilgilenemiyorum ama bi sorun yok dimi okulda olsun arkadaşlar arasında olsun"
"Hayır abla sorun yok olursa direkt sana anlatıyorum biliyorsun"
"Biliyorum tabiki anlatmaktan da çekinme ne kadar yoğun olursam olayım senin için zaman yaratabilirim"
"Anlatırım"
'Kahvaltı bittikten sonra üstümü giyindim okuldan sonra maçım vardı. Sade şekilde giyinip evden çıktım. Kirazla vedalaşıp onu okuluna gönderdim. Okula Açelya ve Senayla beraber gidiyorduk. Senayla fakültelerimiz farklı olsa da bulduğumuz her fırsatta beraberdik Kirazla da benden çok takılıyorlardı'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin
RomanceHayatını Galatasaraya adamış basketbola bağlı ve avukat olmak isteyen aşka erkeklere güvenmeyip sadece hayallerinin peşinden koşan bir kız. Gittiği maçın hakemi ona 6 yıldır aşık olup deli gibi onu bekleyen adam olursa neler yaşanır peki?