10. BÖLÜM:ATEŞ'TE KÜL OLMAK

32 1 0
                                    

Medya:Ateş

Yaşların şelale gibi aktığı gözlerimi iğrenirce diktim yüzüne. "Keşke ama keşke 7 yıl önce annemin sözünü dinleyip başka bir takıma gitseydim. Ne seninle karşılaşırdım ne de seni tanırdım!" Bunları söylerken bile içten içe korkuyor elimi elinden çekmeye çalışıyordum ama bırakmıyordu çok sıkı tutmuştu.

"Bu kadar nefret etme Miray" Tuttuğu elimi tekrar öptükten sonra arabadan inip kapımı açtı. Onu ittirip arabanın kapılarını kilitledikten sonra içeri geçip kapıyı çarparak kapattım. Kapının arkasında diz çöküp ağlamaya başladım. Ne zaman sevdiğine inanıp şans vermek istesem hemen kendinden soğutacak birşey yapıyordu. Bu geceden sonra onu sevme ihtimalim kalmamıştı bile.

(Barlas'ın anlatımı)

Miray eve girdiğinde kendi arabama geri dönüp sürmeye başladım bir yandan sinirle söyleniyordum. "Kiraz'ın sevgilisi olduğuna dua etsin o varya yoksa hayatını sikmiştim!"

"Yakışıklı çocuktu ama" Bunu söyleyen Mina'ya döndüğümde çapkın çapkın bakıyordu.

"Sakın Mina! Kırarım kafanı sakın bu çocuğa bulaşmıyorsun!" Mina'nın bu ifadesini biliyordum. Kirazla Atlas'ın arasına girebilirdi. Buna da tabiki engel olacaktım.

"Birşey yapmam ya yakışıklı dedim sadece"

"Huyunu bilmiyormuşum gibi konuşma Mina! Aralarını bozarsan pişman ederim seni"

"Tamam abi birşey yapmayacağım dedim"

Eve vardığımda arabanın kapısını çarpıp kapıya doğru yürüdüm. Arkamdan "Yavaş be!" Diye bağıran Mina'yı duymazdan geldim çünkü arkamı dönseydim iyi şeyler olmayacaktı. Odama çekilip sıcak duşumu aldıktan sonra gri eşofmanımı giyip üstüme birşey giymeden yatağıma yattım.

(Miray)

Makyajımı temizlemiş saçlarımı dağınık topuz yapıp pijamalarımı giymiştim. Kiraz'ı merak edip aradığımda Atlasla olduğunu söyleyip kapatmıştı. Odama gidip yatağıma uzandım. Fazla yorgundum. Düşüncelerimin arasında boğularak kendimi uykuya teslim etmiştim.

Bugün ilk dersim öğlende olduğu için saat 11e kadar uyumuştum. Uyandığımda bakımımı yapıp üstümü giyindim.

Miray'ın kıyafetleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Miray'ın kıyafetleri

Kiraz erkenden çıkmıştı. Bugün Açelya'nın ilk buluşmasına gidecektim. O çocuğunda bir arkadaşı gelecekmiş malum ilk buluşma. Umuyordum ki Barlas yine bir yerlerde beni izleyip tekrar sinirlenmezdi. Onun yüzünden ne giyimimi değiştirirdim ne de hayatımı. Onu sevmiyordum ve sevmeyecektim de. O ihtimali dün gece kendi elleriyle yok etmişti. Kahvaltımı yapıp evden çıktım ve okula yürüdüm. Okulun denize bakan kısmına oturup lisede Ateş'e verme umuduyla süslediğim, en saf duygularımı yazdığım defterimi açtım. Ben içindekileri okurken gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyordu. Bu tarz şeyleri saçma bulan ben, hayatımda ilk kez onun için bunu yapmıştım oda son olmuştu zaten. İki elin omuzumu tutmasıyla irkildim arkamı dönecekken ensemde hissettiğim nefes duraksamama sebep oldu.

Kalbim Senin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin