Sabaha bu sefer pozitif değilde buruk bir şekilde uyandım. Sebebi ise rüyamda Ateşi görmemdi. Dün çok fazla kafama takmıştım o yüzdendi sanırım. Yavaşça yataktan kalktım ve mutfağa gittim. Kızlar mutfakta oturmuş kahvaltı yapıyorlardı "Günaydın" dememle hepsinin yüzü bana döndü ve ilk konuşan tabiki Sena oldu.
"Tünaydın olacak o yalnız"
"Off Sena espiri yapma sabah sabah"
"Ne espirisi uykucu saate baksana bi"
Esnedim ve elimdeki telefonumu açıp saate baktım. "Oha!" Diye anırırken 12.05 i gosteren saatle bakışmaya devam ediyordum. Çok fazla uyumuştum. Saate mi takılsam yoksa Barlastan gelen sayısını bile bilemediğim cevapsız aramalara mı bilememiştim.
"Abla ne alaka bilmiyorum ama şu maçtan sonra yanına gelip sana sarılan çocuk vardı ya"
"Barlas mı?"
"Hah evet evet Barlas arıyordu seni uyanma diye ben açtım seni sordu neden açmıyor iyi mi uyuyor mu hala kahvaltısını etti mi üstünü örtmüş mü diye bin tane soru sordu"
Bir iki saniye sessizlik olduktan sonra kızların imalı bakışları altında yanaklarım kızarmıştı. "Ooo" diyen Sena olmazsa olmazdı zaten.
"Kızardı kıyamam yaa"
"Off boş yapmayın yüzümü yıkayıp geliyorum"
Arkamda kızların bakışlarıyla mutfaktan çıkıp lavaboya girdim yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi giydim. Sade bir makyaj yapıp boy aynasından kendime baktıktan sonra mutfağa doğru yürüdüm. Kızlar birşeyler konuşuyorlardı.
"Ben söylemiştim bu çocuğun Miray'da gönlü var ben yanılmam işte"
Benim mutfağa girmemle Sena'nın bakışları beni buldu. "Ay iyi insan lafın üstüne gelirmiş" diyip güldü. Ona tebessüm ederek karşılık verip sandalyeme oturdum. "Niye benden mi bahsediyordunuz?" Bu sırada ekmeğimden bir ısırık aldım.
"Eveet anlat bakalım Barlasla aranda ne var"
Sorusuyla duraksadım gözlerimi duvara kaçırıp ekmeğimi yemeye devam ederken ne diyeceğimi düşünüyordum.
"Konuşsana Miraay"
"Hiçbir şey yok arkadaşım sadece"
Bunu söylememle Sena tek kaşını kaldırdı. "Senin arkadaşların bu kadar üstüne titriyo mu"
Haklıydı birşey diyemedim. "Miray bak ben en başında söyledim bu çocuğun sende gönlü var dedim. Bak var işte açık belli bir erkek sevdiği kadın dışında kimseyi bu kadar düşünmez" Dedi ve devam etti.
"Miray oturun konuşun bi şans ver bu çocuğa ya. Baksana yazık sabahın sekizinde senin derdine düşmüş nasılsın iyi misin diye"
Düşününce evet çok ince bir hareketti. Bütün gece agalarıyla takılan çocuk öğlene kadar yatmak yerine sabahın sekizinde kalkıp beni arıyordu. Düşüncelerimden sıyrılıp Senaya cevap verdim.
"Arkadaştan öte biri değil o Sena. Hem ben ilişki falan istemiyorum zamanı geldiğinde düzgün insanı bulup evlenicem zaten"
"Daha ne kadar zamanı gelebilir kızım ya düzgün çocuğuda buldun Allah aşkına 2 sene sonra üniversite bitecek"
"Uzatma Sena ben istemiyorum işte"
"Ya salak şey seni uykusundan önce tutan adamı bulmuşsun daha ne istiyosun Kiraz Açelya sizde birşey desenize"
Sena Açelya'ya döndü. Biz bunun tartışmasını yaparken Açelya telefona sırıtarak bakıyordu. Biriyle mesajlaşıyordu.
"Hayda e bunuda kaptırdık" Açelya başını telefondan kaldırdı "Kimi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin
RomanceHayatını Galatasaraya adamış basketbola bağlı ve avukat olmak isteyen aşka erkeklere güvenmeyip sadece hayallerinin peşinden koşan bir kız. Gittiği maçın hakemi ona 6 yıldır aşık olup deli gibi onu bekleyen adam olursa neler yaşanır peki?