2. BÖLÜM:KONUŞMA

108 4 0
                                    

'Isınma bitmiş maç saati gelmişti hava atışı için yerleşmiştik. Top atıldığı anda vurmak için hazırda duruyordum nerdeyse hakemin gözlerine bakıyordum atması için'

(Barlas)
'Topu attım ve kenarı çekilip maçı takip etmeye başladım. Miray'ı desem daha doğru olabilir aslında. Güzelim benim onu tanıdığım zaman ki halinden eser yoktu. Boyu uzanmıştı, güçlenmişti. İlk zamanlarında maç içinde çok panik yapar titrerdi şuan çok soğukkanlı oynuyordu. Daha da güzelleşmişti. Bunları düşünürken boşa düşen topu takımına kazandırmak için rakiple savaş verir gibi koşuyordu. Amacına ulaştı ama kendini yere atarak. O hiçbir şey olmamış gibi kalkabildi ama onun düşmesi benim bile canımı yakmıştı'

'İlk periyotun sonuydu ve öndeydik kenarı gidip su içerken aramızda konuştuk'

"Hocam değişiklik yapıcak mısınız"

"Yapıcam yapıcam sen devam edebilir misin"

"Hocam çok yoruldum zaten öndeyiz şimdi Denizle değişelim ihtiyaç olursa yarısında falan girerim ben"

"Bence de hocam ben girerim"

"E peki o zaman Lalinle Nazlı sizde gelin kenarıya Nilay Merve siz girin"

'Aramızda anlaşıp değiştirdik ikinci periyot başlamıştı dikkatle maçı izliyordum. Arada biraz anlaşmazlık olsa da fena değildi. Kazanabilirdik. Takım arkadaşıma yapılan faulle ayağa kalkıp gözümü maçın hakemine çevirdim'

"Hocam ne yapıyo bunlar ya!"

'Oturmam anlamında işaret yapmıştı'

"Miray"

'Hocama baktım'

"Otur güzelim"

"Ya hocam göz göre göre kızı formasından çekti ve hakem hiçbir şey yapmıyor ben yapsam anında çalınırdı düdük"

"Tamam gördüm sen otur hakemin kararına birşey yapamayız"

'Bana sert çıkışmış olsa bile bir şekilde konuşmuş yüzüme bakmıştı. Tanımasını beklemiştim ama tanımamıştı bile. Ya da maçın hırsından çıkaramadı olabilir 3 yıl oldu görmeyeli'

'Fark kapanıyordu. Allahın yellozlarıda hadlerini aşarak oynuyordu spor bu değildi ki. Arkadaşlarıma ettikleri küfürlerinin haddi hesabı yoktu en sonunda kendi kendime küfür edip hocanın yanına gittim'

"Hocam üçüncü periyot alın beni bir daha da çıkmak istemiyorum sonuna kadar oynicam"

"Kız noluyo hocaya rest çeker gibi"

'Derin nefes alıp biraz sakinleşmeye çalıştım ve nazikçe konuştum'

"Hocam yanlış anlamayın beni öyle bi amacım yoktu ses tonum içinde kusura bakmayın sadece şu kızlar gerçekten sinir bozucu olmaya başladılar cevaplarını ben vermek istiyorum"

'Hocayla konuşmasını duymuş ve sırıtmıştım. Gerçekten kaptanlığı çok fazla hak ediyordu'

"Önemli değil Miray ben biliyorum seni bana karşı saygını. Geç kenarıya üçüncü periyot alıcam seni. Zaten zamanı gelmişti"

'Hocamı başımla onaylayıp yerime oturdum periyor bitmişti kızlarla aramızda maçı yorumluyorduk'

"Görüyosunuz dimi ne kadar faul yapıp nasıl ağıza alınmayacak şeyler söylediklerini'

"Denize yaptıklarınıda gördüm. Deniz sen niye sesini çıkartmıyorsun ben kenarıda izlerken sinir krizi geçiricektim sen nasıl sakin kalabiliyosun"

Kalbim Senin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin