'Kapının kilidini açtığı gibi indim arabadan ve uzaklaştım dizlerim korkudan titriyordu olduğum yere çöküp göz yaşlarımı serbest bıraktım'
'Onu uzaktan izliyordum ağlama sesi buraya kadar geliyordu. Onu ağlatmayı tabiki istememiştim ama benim olması için gereken her şeyi yapacaktım hatta belki ağlatacaktım. Ama sonunda karım olacaktı ve o zaman bütün bu yaptıklarımı telafi edecektim'
'Kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve Açelyayı aradım'
"Açelya nerde kaldın"
"Geldim güzelim ya lastiklerim patlamış onu yapmayan uğraştılar sen yola çık kenarıda bekliyorum seni"
"Tamam"
'Toparlanmam lazımdı Açelyaya veya başka birine birşey anlatırsam dediğini yapardı. Biraz su içip yüzümü sildim. Telefon kamerasından kendime baktığımda artık gidebilirdim. Açelya'nın arabasını gördüğümde emin olmak için yavaş adımlarla ilerleyip içine baktım. Evet Açelya gelmişti hemen arabasına bindim'
"Hoşgeldin kanka"
"Hoşbuldum"
'Arabayı sürmeye başladı'
"Ne oldu anlat bakayım"
'Bir süre duraksadım aslında Barlas'ın yaptıklarını anlatmayı istiyordum ama benim yüzümden arkadaşımın zarar görmesine müsade edemezdim'
"Yoldayken biri takip ediyodu o yüzden korktum tek gitmek istemedim"
"Oha ciddi misin"
"Maalesef evet neyse ki birşey yapmadı ama ne olur ne olmaz tek gitmek istemedim"
"İyi yapmışsın kuzum"
'Aklıma Kiraz gelmişti hala dışarıda mıydı acaba'
"Açelya giderken Kiraz'ı da alsak awmdeydi hala ordaysa"
"Ara eğer ordaysa beklesin gidip alalım"
'Telefonumu çıkartıp Kiraz'ı aradım. Evet korkmuştum kötü bir olay yaşamıştım ama o benim kardeşimdi onu düşünmek zorundaydım'
"Kiraz nerdesin"
"Bende seni arayacaktım abla hala awmdeyim istersen gelebilirsin"
"Tamam sen çık dışarı bekle Açelyayla geliyoruz"
"Tamam"
'Telefonu kapatıp başımı geriye yasladım ve gözlerimi kapattım. Sakinleşmem gerekiyordu ve başımdaki bu beladan kurtulmak için yol aramalıydım. Elbet vardır bi kurtuluş yolu. Ben bunları düşünürken awmye varmıştık bile Kiraz arabaya binmişti'
"Nabersiniz"
"Ay iyi kız senden naber"
"İyi bende. Abla yoruldun mu"
"Evet ya yoruldum biraz"
'Beni polise gidip şikayet etme düşüncemden vazgeçiren Kiraz'ın bana sımsıkı sarılıp yanağımı öpmesi olmuştu. Eğer serbest kalırsa... Düşünmek bile istemiyordum o yüzden bundan vazgeçtim bir süre sonra eve vardık'
"Çok teşekkürler Açelya"
"Ay ne demek bir daha bir sorun olursa gelirim yine"
"İyi geceler"
"Sizedee"
'Kirazla eve girdik hemen duşa girip ılık bir duş aldım. Şort ve askılı crop giyip yatağıma gittim. İnstagram'a girdim. Keşfette takılıyordum'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin
RomanceHayatını Galatasaraya adamış basketbola bağlı ve avukat olmak isteyen aşka erkeklere güvenmeyip sadece hayallerinin peşinden koşan bir kız. Gittiği maçın hakemi ona 6 yıldır aşık olup deli gibi onu bekleyen adam olursa neler yaşanır peki?