7. BÖLÜM:GÜZEL ANILAR VE ACI GEÇMİŞ

25 2 0
                                    

Kendimden geçmiş gibiydim. Sarhoş edecek kadar güzel kokuyu içime çekerken suratıma yediğim yastıkla kendime geldim.

"Ah"

Kapıya baktığımda Kiraz gelmişti.

"İnsancıl ol biraz manyak"

"Yarım saattir sana bağırıyorum ablaa diye. Lisedeki eski crushın karabatlak bile duydu sesimi bi sen duymadın"

Gerçekten duymamıştım kendimi o kadar kaptırmıştım ki elimdeki formanın üstüne sinen hoş kokuya neredeyse dış dünyayla bağlantım kesilmişti.

"Ayrıca niye K9 gibi kokluyosun formayı manyak burun sesin dışarı geliyo"

"O kadar mı ya"

"Hee o kadar. Sen varya kesin sevgilinin yanından geldin"

"Iyy hayır"

Sözünü tamamlamadan ben atladım Barlas'ın sevgilim olma ihtimali bile zehir gibiydi. Sevgilim olmadan bu kadar kıskanıyorsa birde sevgilim olsa. Düşünemiyordum bile.

"Sakin ol be şaka yaptık şey dicektim abla ya Açelyayla Senayı alıp dışarıda yiyelim mi bugün ama restoran falan değil kendimiz birşeyler alıp birimizin evinin bahçesinde oturalım"

"Bilmem bana kalsa olur ama onlar müsait mi"

"Sorsana bi muhabbet gerçekten çok sarıyor"

"Gruba mesaj atayım müsaitlerse gelsinler bizim bahçeye"

Gruba yazdım. Senadan anında cevap geldi ardından Açelyadan

"Ben müsaitim"

"Bende müsaitim ne getirelim"

"Fark etmez bizde noodleyle tatlı var"

"Tamamm ben döktürüyorum"

"Çok uğraşma sena olan bir şeyi getirsen de olur"

"Tamam tamam uğraşmam yarım saate ordayım"

Mesajlaşmadan sonra Kiraz'a döndüm.

"Geliyorlar noodle suyunu koyalım mı"

"Noodle mı yiyeceksin cidden"

Noodle aşkımı kimse sorgulamıyordu. Sporcu olduğum için dikkat etmeye çalışsamda ligler bittiğinde tatil yaptığım zamanlarda tek oturuşta 4 paket yediğimi hatırlarım. Liseden beri çok seviyordum

"Yaa ne var canım çekti yanında köstebek pasta"

"İkisini bir mi yiyeceksin cidden"

"Hı hı neden olmasın ki"

"Abla senin miden hala iflas etmedi mi?"

"Yoo niye etsin her zaman mı yiyorum sanki"

"Sen bunları yiyerek milletin içinden geçiyorsan birde yemesen neler yapacaksın"

Sırıttım "Ee Allah'ın adaleti bebek haksız rekabet olmasın diye beni aç yaratmış"

Söylediğim şeyle kahkaha attık. Egolu biri değildim ama böyle davranarak eğlenmek hoşuma gidiyordu.

"Ee gel bakalım hazırlayalım o zaman"

"Tamamm"

Mutfağa gidip yiyecekleri hazırladık. Bahçeye çıkıp hazırladığımızda Sena ve Açelya da geldi onlara gülümseyip yanlarına yürüdüm.

"Hoşgeldinizz"

"Hoşbulduk hoşbulduk al şunların birazını öldüm ya"

Sena gerçekten çok fazla şey getirmişti. Gözlerimi kısıp fazlaları elinden aldım.

Kalbim Senin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin