5. BÖLÜM:SENİNLE HER ŞEYE VARIM

42 1 0
                                    

'Geldiğim gibi çıkamayacağımı biliyordum. Bu yüzden Kiraz'ın uyuduğuna emin olduğumda Miray'ı kucaklayıp kapıdan çıktım onu arabanın arka koltuğuna yatırıp başının altına ceketimi koydum. Sürücü koltuğuna geçip sürmeye başladım. Arada dikiz aynasından bebek gibi uyuyan sevdiğime bakmayıda ihmal etmiyordum tabi. O kadar güzel gözüküyordu ki şuan... İlk önce benim evime götürdüm onu ve tekrar kollarıma alıp içeri götürdüm. Biraz kıpırdanmaya başlamıştı uyanıyordu sanırım. Alnına tüy gibi hafif bir öpücük kondurup onu içeri yatağa yatırdım'

(Miray'ın anlatımı)

'Gözlerimi yavaşça açtım. Nerede olduğumu algılamam zaman almıştı ama burayı tanımıyordum. Kim nereye getirmişti beni? Korkuyla yatakta doğrulduktan hemen sonra balkondan içeri giren Barlas'ı görmemle bıkkınlık nidasıyla başımı dizlerime koydum. Keskin parfüm kokusu ondan önce gelmişti zaten. Çok hoştu ama şuan düşünülecek en son şeydi bu'

"Yine mi sen ya eşkiya mısın sen odama girip kaçırmakta ne! Evimde bile rahat oturamayacak mıyım ben!"

'Sinirle sesimi yükseltmiştim. Bu onu kızdırmış olmalı ki sakinleşmek adına gözlerini kapatıp güçlü bir nefes çekti bir kaç saniye sonra gözlerini açıp yanıma yaklaştı. Olduğum yatakta geri geri gidiyordum'

"Benden uzak dur"

"Korkmanı istemiyorum sana zarar vermek için getirmedim buraya"

"Ya neden getirdin o zaman neden! Beni delirtmek için falan mı!"

"Sesini yükseltmeyi kes artık sana sinirlenmek istemiyorum. Olacak güzel şeyleri batırma"

"Nasıl güzel birşey çıkabilir ki senden"

'Alayla tebessüm ettiğinde iki yanağında çıkan gamzelerini fark etmiştim. Çok etkileyiciydiler. Ama gel gör ki kendisi dağ ayısının tekiydi başını iki yana sallayıp yatağa oturdu ve beni sakinleştirmek ister gibi bileğimden tuttu'

"Miray. Bak şimdi senden tek isteğim var oda bu gece sadece bu gece için bana olan nefretini unutman. Senden sadece bunu istiyorum. Bir kez güven bana boşa çıkartırsam bir daha bakma yüzüme"

'Sesi çok naif ve kibar çıkmıştı. Arabada konuştuğu gibi konuşmuyordu. Dağlar kadar fark vardı arada'

"Diyorsun?"

"Evet diyorum"

'Bir süre düşündüm çok güvenilir konuşuyordu. En kötü ne yapabilirdi ki?'

"Peki tamam"

'Bunu söylediğimde gözleri parladı. Mutlu olmuştu belli'

"Ben çıkıyorum dolaptaki elbiseyi giy. Yapmak istersen makyaj malzemeside var hazırlandıktan sonra arabaya gel olur mu?"

'Neden bilmiyorum ama ona gülümsedim'

"Tamam"

'Barlas odadan çıktığında dolabı açtım. Gördüğüm elbise karşısında bakakaldım çok güzeldi. Hatta elbise değil bildiğin gelinlikti bu. Benden daha güzel zevki vardı bu adamın. Elbiseyi elime alıp giydim'

 Elbiseyi elime alıp giydim'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kalbim Senin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin