Ertesi sabah telefonumun sesiyle uyandım. Açelya veya Sena olduğunu düşünüp uyku sersemliğiyla bakmadan açtım. "Ulan ailelerinizin yanına gittiniz unuttunuz beni tirşikler şimdi mi geldim aklınıza hanginiz lan bu tamda rüyamda sevgilimi görüyordum tam zamanında aradın ne var lan!" Telefonun diğer ucundan hafif kıkırdama sesi gelmişti. Uykunun verdiği sinirim daha da gün yüzüne çıkmıştı. "Komik mi lan!" Gülme sesi devam ederken. "Bak bakalım arayan kimmiş" Demesiyle telefonun ekranına baktım. Barlas'tı bu. Telefonu tekrar kulağıma koyup. "Barlas" Dedim sadece "Ya Barlas. Kızım senden bu küfürler nasıl çıkıyor. Günaydın diyecektim"
"Of uyku sersemiyim Barlas herşey çıkabilir benden uyku halinde. Günaydın"
"Hazırlan 3 saate Bursa'ya gidiyoruz" Dediğinde hızla yataktan doğruldum. "Şaka"
"He şaka. Sence şaka yapıyor gibi bi halim varmı Miray hazırlan işte. Aileleri görelim gezelim"
"Tamam be kızma"
"Kızmadım güzelimm" Sesi kediden farksızdı. Biliyordum bu adamı zayıf düşürmeyi. "Kızamazsın zatenn"
"Eveet kızamamm sana nasıl kızarım kii" Kıkırdadım "İyi kapatta hazırlanayım"
"Tamamm" Telefonu kapatıp banyoya gittim. Önce duş alıp sonrasında bakımımı yaptıktan sonra üstümü giyindim ve çantama eşyalarımı koyup odamdan çıktım. "Günaydın ezik" kaşlarını kaldırmış bana bakan Kiraz'a güldüm. "Ezik ebendir kancık" hafif kıkırdadım. "Güzel hazırlamışsın köleciğim aferim. Ama sandviçimi yiyip sevgilimin yanına gidicem"
"Ay git. Bende sevgilimi çağıracağım"
"Verme sakın" Diyip sandviçimden bir ısırık aldım. "Onu benim sana tembihlemem lazım dün gece 12ye doğru geliyordunuz sabahtan gecenin o saatine ne yaptıysanız"
"Sizde o saatte geliyordunuz"
"Biz lunaparktaydık"
"Bizde ormanda" Dediğimde Kiraz'ın gözleri kocaman açıldı. "Al işte sonra niye Kiraz bana güvenmiyor ormanda işiniz neydi" Güldüm. "Sakin sakin. Bungalov ev vardı bir tane orada çizgi film izledik yemek falan yedik ordan halı sahaya gittik onu izledim"
"Hee tamam sorun yokmuş"
"Ay ben kalkıyorum kocamı özledim"
"Kocan yesin seni"
"Ay amin inşallah. Hadi ben kaçtımm" Diyip evden çıktım. Söylemeyecem bakayım fark edecek mi gittiğimi. Evden çıktığımda Barlas kapıda arabaya yaslanmış beni bekliyordu. Kapı açılma sesiyle başını kaldırıp bana baktı ve gülümseyip yanıma yaklaştı. "Hoşgeldin" Dedim ona. Dudağıma küçük bir öpücük kondurup "Hoşbuldum" dedi ve beni arabaya yaslayıp sımsıkı sarıldı. Başını boynuma koyup derin derin nefesler çekti ciğerlerine. Ben saçlarını okşarken başımı kaldırdığımda yukarıda bize bakıp sırıtan Kiraz'ı gördüm. Kıkırdıyordu. Ona kaş göz yapıp içeri girmesini işaret ettim ama o kaşlarını kaldırıp beni reddetti ve telefonunu çıkartıp mesaj atmaya başladı. Boynumdan çekilen Barlas elini belime atıp kapımı açtı ve koltuğuma oturtup kapıyı kapattı. Arabanın içine bindiğim anda Barlas'ın keskin, hoş kokusu gelmişti burnuma. Arabaya binip sürmeye başladığında Kiraz'ın mesajına baktım.
Kiraz:İlk kiss'ini gördüm hahahayt
Miray:İlk değildi-
Kiraz:nE-
Miray:SKZKWKCEOXNEOXNS
"Kime yazıyorsun?" Diyen Barlas'a çevirdim yüzümü. "Kiraz"
"Söyledin mi ona gideceğini?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin
RomanceHayatını Galatasaraya adamış basketbola bağlı ve avukat olmak isteyen aşka erkeklere güvenmeyip sadece hayallerinin peşinden koşan bir kız. Gittiği maçın hakemi ona 6 yıldır aşık olup deli gibi onu bekleyen adam olursa neler yaşanır peki?