23. BÖLÜM:EVLİLİK

13 2 0
                                    

Bu gün de nihayet bitmişti. Annemler ve Barlas bizde kalıyorlardı. Herkes uyumuştu ama biz hala mutfakta beraber oturuyorduk. Hiç konuşmadan sadece beni izliyordu. "Sen karım mi olacaksın şimdi benim" Dediğinde başımı kaldırıp ona baktım. "Ney?" Dedim anlamaz bir ses tonuyla. "Miray, gerçekten karım olacak mısın?" Başımı salladım. "Boşuna evet demedim sana Barlas. Yaşanan kötü şeyler geçmişte kaldı hatalarını telafi ettin, masal gibi ilişki yaşattın bana. Seviyorum seni ve kocam olacaksın" Dediğimde güldü. "Ne güzel şey bunu duymak" Gülümseyip başımı ona yasladım. "Herşey geçti sevgilim. Bak staj işi bitip mesleğimi tamamen elime aldığımda evleneceğiz. Artık bunları düşünme" Saçlarımı öpüp sevmeye başladı. Kedi gibi mayışmıştım bunu yapmasıyla. Bir süre sonra da uykuya dalmıştım zaten.

Düzenim oturmaya başlamıştı. Staja başlamıştım. Lig bitmişti. Euroleague şampiyonu olarak tabiki liginde şampiyonu olmuştuk. Başka takımlardan teklifler geliyordu. Hepsini de reddediyordum. Hocam burada kalmak zorunda olmadığımı söylese bile ben zorunluluktan kalmıyordum ki. Takımıma aşıktım ve bırakmak istemiyordum. "Burası için doğdum burası için yaşıyorum ve burası için savaşmaya devam edeceğim" Diyordum hocama her seferinde. Annemler 3 ay kadar bizimle kalmışlardı. Nihayet o gün gelmişti ve beni istemeye geleceklerdi. Çok heyecanlıydım. Açelya, Sena ve Kirazla beraber hazırlanıyordum ama heyecandan yerimde duramıyordum. Sena makyajımı yaparken Açelya ise saçımı yapıyordu. Elbisem bebek mavisi hoş bir elbiseydi. Nihayet saçımda makyajımda bitmişti. Saçımı su dalgası yapmıştı Açelya. Heyecanla ayağa kalkıp kendime baktım. "Ay çok güzel oldun kızım püh maşallah" Dedi Sena. Gözlerim parlayarak ona döndüm. "Gerçekten mi?" Diye sordum.

 "Gerçekten mi?" Diye sordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kızım gerçekten tabi. Çok güzel oldun. Yürü aşağı inelim annenler de görsün" Aşağı indiğimde annemlerin gözü bana dönüp ayağa kalkmışlardı. "Güzel kızım benim" Diyerek sarıldı annem bana. Daha sonra babama döndüm. Duygulu duygulu bakıyordu bana. "Güzel prensesim benim evleniyorsun demek" Diyerek sarıldı bana. "Babacım evleniyorum sadece sizi terk etmiyorum ki. Her zaman görüşeceğim sizinle" Biz konuşurken kapı çaldı. Heyecanla çekildim. "Geldiler" Dedi Kiraz. Heyecanla kapıyı açmaya gittim. Karşımda takım elbisesi ve koyu renk gözlerinin uyumuyla Barlas'ım duruyordu. Biz birbirimize bakarken annemin gelip. "Hoşgeldiniz buyrun içeri" Demesiyle kendimize geldik. İçeri geçtiklerinde Barlas'ın ceketini alıp askıya astım. Gülümseyerek bakıyordu bana. Ona döndüğümde. "Çok güzelsin Miray'ım" Dedi ve gözleri boynuma indi. Onunla kutladığım ilk doğum günümde aldığı kolyeyi takmıştım. Gülümsemesi büyüdü ve kolyeye dokundu. "Hala takıyorsun"

"Tabiki takıyorum. İlk hediyen" Diyip içeri geçtim. Oda arkamdan geldi. Herkes oturduğunda kızlarla kahveleri yapmak için mutfağa gittim. "Bol tuz koy" Dedi Kiraz ve devam etti. "Ablamı alıyor benden acı çeksin gevşek" Güldüm. "Enişten o senin düzgün konuş"

"Bananee. Bocala o tuzu bocala" Herkesin kahvesini makinada yaparken Barlas'ınkini cezvede kendim yapıyordum. Ben kahveyi karıştırırken bir dolu tatlı kaşığı tuz atan Açelya'ya gözlerim açıldı. "Kızım ne yaptın?"

Kalbim Senin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin