22. BÖLÜM:1 YIL

10 2 0
                                    

Barlas'la ilişkimizin üstünden 1 yıl geçmişti. Hiçbir sorun yoktu. Her şey mükemmeldi herşey. Okulumun ise son senesinin yarısına gelmiştim. Amacım 1 olarak bitirmekti. Bunun için çok çabalıyordum. Tabiki sevgilimde benim arkamda durup destekliyor, ve yardımcı oluyordu. Maçlara gelecek olursam hala eski Miraydım. Galatasaraylı, hırslı, basketbol aşığı Miray. Mina ise Atlas'a yürümeye çalıştığında Barlas daha çok sinirlenmişti ona. Sinirle hareket etmemesi için önüne geçmiştim. Minayla konuşmak istemiyordum. Konuşmuyordum da kimse kardeşimin mutluluğunu bozamaz, bunu deneyemezdi bile. Maçlarımız başlamıştı. Barlas her maçıma gelip en önde izliyordu. Buda beni hem mutlu hem motive ediyordu. Kazanılan her maç sonrası ona koşup sımsıkı sarılıyordum. Yine bir maçımız vardı ve bizim için çok önemliydi. Çünkü bu euroleague women kupası finaliydi ve kazanmak ZORUNDAYDIK. Barlas yine maça gelmişti. Soyunma odasının önünde beni bekliyordu. Üstümü hızlı hızlı giyiniyordum onun yanına gitmek için. "Miray yavaş ne bu hız" Demişti Naz. Lalin gülerek "Barlas bekliyor o yüzden"

"Haa anladım. Hani sevgili yapmıyordun be"

"Susun kız hadi ben kaçtım" Diyerek çıktım soyunma odasından. Beni gören Barlas'ın ciddi yüzü yerini gülümsemeye bırakırken yanıma yaklaştı. Ona gülümsedim. "Hoşgeldin sevgilim" Diyerek sarıldım. Oda kollarını belime doladı. "Hoşbuldum sevgilim" Diyerek boynumu öptü ve çekildi. "Hazır mısın?" Diye sordu. "Çakmaya mı? Ohoo her zaman sen sevgilini tanımadın mı koyup gelmek benim işim" Bu dediğime güldü. "Bilmez olur muyum. Rakip ve maç epey zor" Sıkıntıyla başımı salladım. "Evet, sıkıntı biraz ama halledeceğiz alacağız bu maçı o müzeye bir kupa daha gidecek"

"Sana güveniyorum sevgilim. Alıp gelin"

"Öyle olacak. Şimdi sen yerine git. Bizde çıkacağız birazdan hoca geldiğinde"

"Tamam" Diyerek tekrar sarıldı bana. Kokusunu içime çekerek motive olmuştum. O gittiğinde hoca geldi ve ısınmak için sahaya çıktık. Üçlüklerim iyi olduğu için bunun üstüne çalışıyordum. Turnikelerimde iyiydi. Bloklarım fena değildi ama boydan dolayı her zaman olmuyordu işte. Takımın en uzunu Aynur yapıyordu genelde onu. Isınma boyunca taraftarlar hiç susmamış, deli gibi marş söyleyerek destek olmuşlardı bize. Isınma bittiğinde ilk 5 maç için sahaya çıktı. Ölümüne savaşıyorduk. Aramızdaki taraftarın sesini ve desteğini boşa çıkarmamak içindi bütün çabamız. İlk periyota 13-20 önde girmiştik. Periyot bitimi hocanın yanına güler yüzlerle gittik. Hocada gülüyordu. "Aferim kızlar böyle devam sakın pes etmeyin o kupa o müzeye gidecek"

"Gidecek hocam içinizi rahat tutun" Diyerek destek verdim hocaya. "Hocam değişiklik olacak mı?" Diye soran Nazdı. "Lalinle Derya çıkıp Melikeyle Aynur girsin diyorum"

"Olur" Diye cevap verdi Lalin ve Derya. Melike ve Aynurda onayladıktan sonra birbirlerine sarılarak yerlerini değiştirdiler. Bir kişi bile trip atmamıştı hocaya. Herkes birbirine destek oluyordu. Aile kelimesini tuttuğum takımla ve takım arkadaşlarımla tekrar kavramıştım. İkinci periyodun bitmesiyle ilk yarıda bitmişti, fark biraz daha kapanmıştı ama hala öndeydik. 30-33 olan skoru daha da üste taşımalıydık. Kenarı geçip suyumu içtikten sonra hoca konuştu. "Miray senin yerine Denizi alacağım. Çok yoruldun biraz dinlen" Dediğinde onaylar anlamda başımı salladım. "Olur hocam"

"Onun dışında diğerleriyle devam güveniyorum kızlar size bırakmayın kendinizi" Hocayı destekleyerek bende konuştum. "Kızlar buralara kadar çok zor geldik ve şimdiden sonra başarmak zorundayız" Herkes ciddiyetin farkındaydı. Üçüncü periyoda hırsla girmiş ve skoru 46-66 ya fırlatmışlardı. Büyük bir coşku vardı spor salonunda. "Hocam girebilir miyim dinlendim ben" Dedim hocaya. Çok hırslanmıştım. "Tamam Miray girsin Meltem ve Aynur değişsin. Hadi kızlarım son periyot" Son periyot başladığında daha da hırsla oynamaya başladık.

Son periyottan da galibiyet aldığımız kesinleştiğinde artık bitiş sesini bekliyorduk. O ses geldiğinde deliler gibi sevinmiştik. Tribünler daha da coşarken ben sevgilime koşup sımsıkı sarıldım ona. "Başaracağınızı biliyordum sevgilim" Diye fısıldadı kulağıma. "Hep destekledin beni, hep yanımdaydın. Teşekkür ederim sevgilim" Dedim ona. Ayrıldığımızda "Tekrar geleceğim" Diyerek kızların yanına gittim. Omuz omuza beraber marş söylüyorduk. Tribünler susmuyordu. Omuzumda hissettiğim el ile arkamı dönüp Barlas'ı gördüm. Birşey söyleyemeden yüzük çıkartıp önümde diz çöktüğü anda bizim şarkımız olan 'Gözlerindeki Ay' çalmaya başladı. "Benimle evlenir misin Miray'ım?" Dedi bana. Kızların ve tribündekilerin alkışları kulağımı deliyordu. "Evet de" Diye bağırıyorlardı. Ha sanki onlar söylemese hayır diyecektim. "Gerçek misin sen?" Dedim şaşkınlıkla. "Evet gerçeğim, cevabın?" Dediğinde "Evet" Dedim. Ayağa kalkıp sımsıkı sarıldı bana. Herkes alkışlıyorken yüzüğü parmağıma taktı ve herkesin içinde dudağımdan öpüp tekrar sarıldı bana. Sımsıkı sarıldık birbirimize. "Seni seviyorum" Diye fısıldadım kulağına. "En çok ben" Dediğinde daha sıkı sarıldım. Hocamda yanımıza güler yüzüyle gelmiş Barlas'ın elini sıkmıştı. "Tebrikler kızım Allah mutlu etsin" Gülümseyerek "Teşekkür ederiz hocam" Dediğimde Barlasta "İnşallah hocam" Diye cevap verdi. Kutlamamızı yapmıştık. Sırada kupa kaldırmak vardı. Madalyalarımızı aldıktan sonra takım kaptanı olduğum için kupayı bana getirmişlerdi. Kızlara yaklaşıp kupayı tutmalarını işaret ettim. Hepimiz beraber kaldırmıştık kupayı. Bir başarı daha elde etmiştik. Gecenin geç saatine kadar kutladık bunu. Soyunma odasına giderken saat gece 2ydi. Durmamış marş, beste söylemeye devam etmiştik. Hoca yüzü gülerek içeri girdiğinde ona dönüp. "Gelin hocam" Dediğimde yanımıza yaklaştı. Hep beraber sarıldık hocaya. "Her şey için teşekkürler hocam" Dedik hepimiz beraber. "Ben size teşekkür ederim kızlarım. Emeklerimi, güvenimi boşa çıkartmadığınız ve bir başarı daha elde ettiğiniz için"

"Her zaman hocam" Kızlarla vedalaşıp spor salonundan çıktım ve sevgilimin yanına gidip sımsıkı sarıldım ona. Hayallerimdeki evlilik teklifini etmişti bana. "Çok mutlu ettin beni"

"Söylemiştim benimle mutlu olacağını sevgilim" Dediğinde tekrar dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Uzun süre sonra çekilip birbirimize baktığımızda gülümsedik.

Eve bıraktığında sarıldık. "İyi geceler sevgilim" Dedim ona. "İyi geceler güzelim" Diyerek alnıma bir öpücük bıraktı ve ben eve girdikten sonra gitti. Kiraz, Açelya ve Sena benden önce çıkmış, bizim eve gelmişti. Hepsi bana bakıyordu. Sena alayla "Kanka Barlas bana o gözle bakmazz. Nah bakmaz evleneceksiniz salak seni" Dediğinde güldüm. Kiraz dolu gözlerle bana sarıldı. "Ablacım neden ağlıyorsun. "Mutluyum ablam be. Duygulandım birde Allah mutlu etsin"

"Teşekkür ederim ablacım" Diyerek Kiraz'a sarıldığımda Sena ve Açelya da bana sarılmıştı.

Sene sonuda gelmişti. Mezuniyetim vardı ve tabiki Kirazla Barlas'ta gelecekti. Elbisemi giyip saçımı ve makyajımı yaptım. Barlas mesaj attığında Kirazla beraber kapıya indik. Barlas gülümseyerek bana yaklaştı ve yanağımdan öptü. "Çok güzel olmuşsun" Gülümsedim. "Teşekkür ederim" Mezuniyet okulda olacaktı. Okula gittik. Sabahtan akşama müzik çalıp dans ettikten sonra sıra diplomalar ve kep atmaktaydı. Okul 1. Si olarak bitirmiştim okulumu. Diplomamı alırken annem babam kardeşim ve sevgilimi gördüm. Anne babam gururla bakıyordu bana. Aynı şekilde sevgilim ve kardeşimde. Keplerimizi attıktan sonra hep beraber alkışladık. Hocalarla vedalaşıp fotoğraf çektirdikten sonra herkes dağılmıştı. Koşarak anne babama sarıldım. "Başarılı kızım gurur duyuyorum seninle" Dedi babam. Barlas ise bana aynı gururla bakıyordu.

Kalbim Senin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin