What the hell?

948 44 0
                                    

Chcela som naňho zakričať, či sa nezbláznil, dať mu facku alebo mu vytrhať vlasy, ale nevládala som sa pohnúť.

On je môj druh? To musí byť omyl. Nemôžem byť s mužom, ktorého bojovníci zabili celú moju svorku a ublížili aj mne! Ak dovolil niekomu inému ublížiť mi, ako mám vedieť, že on mi neublíži ešte viac?

"Asi máš veľa otázok," pripustil a kývol na posteľ, aby som si sadla. Tentokrát som nevymýšľala a posadila som sa, pretože by ma vlastné nohy neudržali.

"Fajn, tak začneme tým najjednoduchším," začal a usmial sa, "moje meno je Luke."

"Vaše meno ma nezaujíma," zachripela som, "neplánujem tu ostať."

Luke sa prudko nadýchol a postavil sa.
"Odteraz tu bývaš, takže tu budeš musieť ostať," povedal a ja som sa zasmiala.

Ak by som bola v mojej svorke, plazila by som sa pred ním od strachu a ani by mi nenapadlo pozrieť sa mu priamo do očí, ale z nejakého dôvodu mi nenaháňal strach.

"To naozaj nie. Teraz ma pekne odveziete späť do mojej svorky, jasné? A keď nie, dôjdem tam sama," povedala som a cítila, ako sa mi v hrdle zberá krv.

"Amore mi-"
"Nevolajte ma tak. Nie som vaša láska," povedala som. Možno sme boli chudobní, ale sprostí nie. Aspoň väčšinou. Bolo veľa vecí, ktorým som nechápala, no naša Luna pochádzala z inej svorky a rozprávala plynule po taliansky, takže viem, čo znamená Amore mio.

"Si moja láska. Hľadám ťa štyri roky," povedal Luke a priblížil sa ku mne.

"Štyri roky? To ste ma chceli uniesť, keď som mala pätnásť? Koľko-"
Rozkašľala som sa a dala si dlaň pred ústa. Bolelo ma z toho brucho, ale kašlať krv tiež nebolo príjemné.

"Amore mio, si v po-"
"Nevolajte ma tak!" zachrchľala som a pozrela sa na svoju krvavú dlaň.

"Viviane, sme druhovia, čomu nechápeš? Sme spriaznené duše! Osud chce, aby sme boli spolu, tak mi dovoľ starať sa o teba a byť pri tebe!"

Podišiel ku mne, schmatol mi ruku a jemne mi z nej krv utrel servítkou.
"A, prosím, nevykaj mi," povedal, keď mi očistil krvavú ruku.

Pozrel sa mi do očí a ťažko si povzdychol.

"Povedz, čo mám urobiť, a ja to spravím. Urobím čokoľvek na svete si zažiadaš, prísahám," povedal a nahodil oči malého šteniatka. Povzdychla som si a pozrela sa na zem. Nechcela som tu ostať.

A práve preto mu dám úlohu, ktorú nemôže splniť.

"Priveď späť moju svorku."

***

"Priveď späť moju svorku," povedala po chvíli mlčania. To rozhodne nebude problém.

"Dobre, vyrazíme hneď," povedal som a Viv vypúlila oči.
"Hneď teraz?" opýtala sa a ja som prikývol, no jej pohľad som už nezachytil, pretože som ju ťahal von na chodbu.

Z veľkej skrine v predsieni som vybral čierne čižmy, šál a čiapku. Viv si všetko udivene prezerala, akoby to v živote nevidela.

Zaviedol som ju von k lesu, kde bolo veľké parkovisko. Vybral som z vrecka kľúč od auta a odomkol, auto vydalo zvuk a zablikalo a Viv od strachu poskočila.

"Nevidela si auto?" opýtal som sa a Viv pokrútila hlavou. Nasadli sme, pomohol som jej pripútať sa a naštartoval som.

"Takže, myslím, že si sa ma chcela opýtať, koľko mám rokov. V septembri mi bude dvadsaťpäť," povedal som.

Kill my MateWhere stories live. Discover now