Bozkávala som sa s Lukom!
Čo vlastne vôbec nebolo nič zlé, vzhľadom na to, že je to môj druh, ale... chápete, nie? Stále som si vyčítala smrť mojej svorky a vedela som, že Luke za to bol z veľkej časti zodpovedný, no...Nikdy som nič tak skvelé ako bozkávanie s Lukom nezažila. Bol drsný a dravý, ale nežný a opatrný zároveň. A keď mi obnovil značky na krku, myslela som len na to, kedy si dá dolu oblečenie a strhne zo mňa aj to moje, ale on ma iba pobozkal a šiel spať.
Vtedy som myslela, že ho udusím vankúšom. Nemôže mi predsa spôsobiť takú rozkoš a potom nedokončiť, čo začal!
Teraz som však nemohla mať také... také myšlienky, pretože sme s Lukom práve išli na raňajky (prvýkrát za tie týždne) dolu do kuchyne.
Luke povedal, že kuchár mi pripraví, čokoľvek budem chcieť. A ja som mala dnes obrovskú chuť na hamandeggs!
Išli sme okolo kvetinárov (áno, táto svorka mala vlkov dokonca aj na dekoráciu kvetov), keď sa na mňa jeden chlapec, asi sedemnásťročný, pozrel.
Na zoznamovaní nebol, pretože sa tam zatiaľ dostali len vyššie postavení vlci (presne z toho dôvodu, že som zaspala), vypleštil oči a celú si ma premeral, no obaja sme urobili chybu - ja som sklopila zrak zo zvyku a on sa mi pozrel do tváre, priamo do očí, pretože bol v šoku, že vidí svoju Lunu a Albu Lupus.
A potom som už len začula rozzúrené zavrčanie tesne predtým, než sa na chlapca stihol Luke vrhnúť.
Schmatol ho za krk a chlapec vypúlil oči ešte viac, až som sa bála, že mu vypadnú z jamiek.
Vrazil mu päsťou do tváre a skopol ho na zem, no to už som sa prebrala z tranzu a chytila Luka za ruku."Prestaň, bol to len pohľad! Nechaj ho!" zakričala som, ale Luke moju ruku striasol a opäť sa na chlapca vrhol. Kopol ho do hrude a brucha, no keď vás kopne vlkolak, naviac k tomu ešte najobávanejší Alfa zo všetkých, už len po jednom kopanci by ste mali zlomené rebrá.
Opäť ho zdvihol a vôbec si nevšímal moje pokusy zastaviť ho.Vrazil chlapcovi (teraz už takmer bezvládnemu) päsťou do tváre, až bola všade krv.
Všetko sa dialo tak rýchlo, že som si ani neuvedomila, kedy som skočila medzi nich a zavrčala, no zmenilo sa to na bolestné vyšteknutie, keď mi Luke vrazil päsťou do brucha.
Keď si uvedomil, že udrel do mňa a nie do chlapca za mnou, zlosť z jeho tváre sa vytratila a nahradilo ju zdesenie.
Prehla som sa v páse a lapala po dychu, ale keď sa ku mne Luke priblížil, odstrčila som ho.
"Nechaj ma," zavrčala som, chytila sa za brucho a klesla na kolená."Viviane, Panebože, prepáč, nechcel som! Nevidel som ťa!" zakričal zúfalo a kľakol si ku mne.
"Povedala som ti, aby si ho nechal na pokoji, nič zlé nespravil," zadychčala som a pozrela mu do očí, aj keď tie moje boli plné sĺz od bolesti.
"Ja viem, prepáč," povedal Luke a zdvihol ma na ruky.Úprimne, dnes ten hamandeggs asi už jesť nebudem.
Všimla som si, že chlapec leží bezvládne na zemi, preto som sa obrátila späť k Lukovi."Nech ho ošetrí lekár. A nech ťa Bohyňa chráni, ak mu ešte ublížiš!"
Luke na všetko smutne a vystrašene prikývol a odniesol ma späť do spálne, z čoho som bola na nervy, pretože som sa tešila, že z nej konečne vypadnem.
YOU ARE READING
Kill my Mate
WerewolfUž od dávnych čias na zemi žili zvláštne stvorenia, napoly ľudia, napoly vlci. Alebo inak povedané, ľudia s vlčom dušou. Viviane Rivver je jednou z nich, malá osamelá vlčica, ktorá zúfalo čaká na spásu, ktorá si ju však nájde v tej najhroznejšej pod...