Fight!

516 25 0
                                    

Od môjho návratu prešli dva mesiace, moje rany sa takmer celkom zahojili a po dlhom prehováraní Luka mi dovolil trénovať s ostatnými členmi s svorky.

Nikto ma to predtým neučil, preto som sa nikdy nedokázala brániť, ale po tom, čo som prežila u Lovcov, som už nechcela byť závislá na pomoci iných. Už nikdy viac.

"Viv, ja... ja neviem, či je to dobrý nápad," povedal Luke už po piatykrát a chytil ma za ruku.

"Luke, už sme sa o tom rozprávali," napomenula som ho a pozrela sa na tréningovú čistinku, kde veľa vlkov v zápale bojovalo, alebo učilo ostatných vlkov, kam majú udrieť a ako sa bojuje s rôznymi zbraňami. Všetci boli v dokonalej symbióze, akoby naraz dýchali a boli prepojení.

Luke si môj pohľad všimol a usmial sa.
"Puto svorky je dokonalé. Nič lepšie
neexistuje - teda, okrem puta druhov, samozrejme."
Usmiala som sa a pozrela sa naňho.

"No poď, nech ti môžem nakopať zadok," uškrnula som sa a Lukove oči sa od prekvapenia rozžiarili. Moc často som nežartovala a stále som mala príšerné nočné mory, preto som bola väčšinu času stále unavená a smutná, ale musela som tomu dať stopku. Už som taká nechcela byť, chcela som sa opäť cítiť živá a nechcela som vidieť Alexovú tvár každú noc v snoch.

Luke mi dal rýchli bozk a vošli sme na čistinku.
Asi hodinu ma učil rôzne údery a neviem čo všetko, no potom ho Ian kvôli niečomu zavolal. Obaja to nazvali dôležitý rozhovor a vypadli.

Povzdychla som si, poobzerala sa okolo seba a rozhodla sa svoj tréning ukončiť, no vtom ku mne prišla pekná blondína s dokonalou postavou a nádhernými modrými očami.

"Ahoj," pozdravila ma s úsmevom, "nechceš pomôcť? Keď Lu- Alfa odišiel, môžem ti pomôcť ja," navrhla, no ja som zaváhala. Prečo sa pomýlila a chcela ho osloviť menom? Prečo je tak podozrivo milá? Prečo-

Dopekla! Nie, žiadne váhanie! Už nie, musím sa naučiť viac dôverovať ostatným. Predsalen, je to členka mojej svorky, nevytiahne tu bič a nezmláti ma s ním.

"Mimochodom, volám sa Sienna," povedala a spevnila si cop svojich zlatých vlasov.

"Dobre, poďme na to," prikývla som a úsmev jej opätovala.
Chvíľu mi ukazovala, ako sa mám kryť, potom ako udrieť, no keď som sa otočila, aby som napodobnila jej pohyb, ostré pazúry preťali moje tričko aj kožu na mojom chrbte, kde som mala ešte stále takmer nezahojené hlboké rany od biča. Vykríkla som od bolesti, no keď som sa chcela otočiť späť k nej, podrazila mi nohy a spadla som tvrdo na zem.

Všetci členovia svorky sa k nám začali otáčať, ale keď som nahlas zavrčala, nikto sa nepriblížil.

"Ako môže mať niekoho ako si ty?! Slabú a ohyzdnú, Lovci si ťa zobrali akoby kradli plyšáka malému dieťaťu!" povedala pohŕdavo a začala okolo mňa chodiť ako predátor.

Postavila som sa a všimla si, že na čistinku sa vyplašene dohrnul Luke s Ianom v tesnom závese.
'Čo sa to, dopekla, deje? Ublížila ti?' opýtal sa Luke cez puto, ale ja som neodpovedala a sústredila sa len na Siennu.

"Ako je možné, že taká prašivá Omega ako ty, ktorá nikdy nebojovala a je pre svorku viac na príťaž než na pomoc, dostane druha ako je on?!"
Kým som sa stihla pohnúť, schmatla ma za hrdlo a priklincovala môj chrbát k stromu, rany ma nepríjemne zaboleli a ticho som zakňučala.

"Vieš, so mnou by mu bolo lepšie. Si príťaž, kvôli tebe sa musí báť o svoju svorku, pretože si Alba Lupus a všetci vieme, že neuspeješ, len nás ohrozuješ a nakoniec kvôli tebe všetci umrieme!"

Kill my MateWhere stories live. Discover now