New Luna

459 20 2
                                    

Zvalila som sa na Luka a zalapala po dychu. Dýku v mojom srdci držal pevne, no žiadna bolesť neprichádzala, dokonca sa mi z rany ani nevalila krv. Pozrela som sa naňho a všimla si, že sa mierne usmieva.

Zrazu do mňa šlahol prúd sily a odrazu som cítila pocity celej mojej novej svorky, zaplnili dieru v mojej hrudi, čo spôsobila dýka, keď ju Luke vytiahol.

"Dýka otvorila srdce aj dušu Luny, aby sa s nimi mohlo prepliesť puto svorky. Všetci sa sústreďte na puto a dajte Lune svoju silu," povedal mág a ja som zrazu cítila, ako do mňa prúdi tak silná mágia, že som sa zatackala dozadu a Luke ma musel znovu podoprieť.

Za očami mi vybuchlo modré svetlo a mierne som zastonala od bolesti. Tej sily bolo priveľa a ak do mňa bude prúdiť ešte ďalšia, asi sa zložím. Toto bola najmocnejšia svorka na svete, takže niet divu, že ich sila bola obrovská.

Počula som o tomto chýry, ale nikdy som nevedela, aké to je v skutočnosti. Svorka musí dať Lune silu, aby sa puto upevnilo a aby bola mocná. Všetci budú chvíľu vyčerpaní, ale rýchlo sa vrátia do normálu.

O sebe som to povedať nevedela, pretože som mala pocit, že z toľkej mágie v mojom tele vybuchnem.

"Dnes je na oblohe Modrý mesiac, ktorý zdvojnásobí vašu silu, čo vkladáte do vašej novej Luny. Získa potom zvláštne schopnosti, ktoré nemá žiaden vlk a bude to ten najmocnejší vlk na svete, žiaden iný sa jej nevyrovná, dokonca ani žiaden Alfa," povedal mág a ja som cítila, že sa mi zdvíhajú vlasy, začínam sa mierne zdvíhať zo zeme a Luke stuhol.

No o pár sekúnd už bolo po tom a konečne ma prestalo nadvihovať, natočené vlasy mi spadli späť na miesto a zrútila som sa na Luka, ktorý ma pohotovo chytil.

"A posledný bod ceremónie, Alfa a Luna sa musia napiť krvi jeden druhého, aby sa puto upevnilo," povedal mág a ja som otrávene zastonala.

Luke zobral dýku, ktorou mi predtým prebodol srdce a zarezal si ju do dlane. Potom ju podal mne a so syknutím som si ju zaretala do dlane aj ja. Mág nám nastavil pod ruky naše čaše a my sme do nich nakvapkali našu krv.

Vymenili sme si čaše a napili sa krvi vnútri.
Cítila som, ako sa puto upevnilo a ustálilo a keď som opäť otvorila oči, pozrela som sa na moju novú svorku, ktorá na mňa hľadela s nádejou a láskou.

***

*UPOZORNENIE! V TEJTO ČASTI SA NACHÁDZAJÚ CRINGE SEXU@LNE SCÉNY!*

Luke ma bozkával už od chodby a niesol ma na rukách tak, že som mala nohy obmotané okolo jeho pása a rukou som stískala jeho čierne vlasy.

Otvoril dvere, no nepustil ma dokonca ani vtedy, keď kopol do dverí, aby ich zatvoril a položil ma na posteľ.

"Celú ceremóniu som sa nesústredil, myslel som len na to, kedy z teba budem môcť tieto šaty strhnúť a vypichnúť oči každému, kto ťa v nich videl," zahrmel Luke a dravo ma pobozkal. Kusol ma do spodnej pery a ja som zastonala od blaha, prsty na nohách sa mi skrútili.

Rýchlo sme zo seba strhli oblečenie a Luke mi začal bozkávať krk, postupoval nižšie, láskal obe moje prsia, až kým som tam dolu nebola tak vlhká, že to Luke zacítil, oči mu stmavli a rozšírili sa. Z hrdla sa mu vydralo majetnícke zavrčanie a roztiahol mi nohy dokorán.

Kľakol si predo mňa a venoval sa mi dlhými a precíznymi ťahmi jazyka, ktoré ma nútili nahlas stonať do mojej ruky.

Vsunul do mňa dva prsty a zahrešil, keď ich pomaly začal vsúvať dnu a von. Pozrela som sa naňho a okamžite sa zo mňa vydral zúfalý výkrik, pretože ten pohľad bol na mňa priveľa.

Spaľoval ma teraz už doslova čiernymi očami a okolo úst mal moju vlhkosť, ktorú si oblizol jazykom.

"Tesná... si tak tesná, Viv. A len pre mňa, toto všetko je len a len moje," zavrčal, ale znelo to, akoby to viac rozprával sebe než mne.

Znovu sa na mňa vrhol, ale keď som bola tak blízko orgazmu, prestal a postavil sa. Frustrovane som zakňučala, ale Luke si dal dolu nohavice a naskytol sa mi tak pohľad na jeho mužnosť. Nikdy som nedokázala pochopiť, ako je možné, že mi namiesto bolesti spôsobuje rozkoš.

"Daj sa na všetky štyri. Hneď," zavrčal a ja som ho hneď nedočkavo poslúchla, prehla som chrbát a obzrela sa dozadu cez plece. Celá som sa roztriasla, keď som zbadala, že sa pri pohľade na mňa dotýka sám seba a robí po svojom penise pár ťahov jeho veľkou rukou.

Potom však zobral nejaký obal, roztrhol ho a to, čo bolo vnútri si natiahol na penis.
"Dnes sa chcem spraviť v tebe, ale nebudem nič riskovať," povedal a prešiel za mňa.

"Pevne sa drž, Amore mio," povedal s úškrnom a svoju špičku nasmeroval k môjmu vchodu, pričom som už doslova lapala po dychu.
Kým som mu však stihla niečo odvrknúť, pevne ma chytil za boky a vrazil do mňa tak prudko, že som len vykríkla a po lícach mi začali stekať slzy od toľkej intenzity a rozkoše.

Túto noc to nebolo žiadne pomalé zvádzanie, hýbal sa tak prudko, že posteľ trieskala o stenu a posúval nás na nej.

"Bože, áno..." mrmlal si, "si tak tesná, tak strašne tesná, Viviane... stískaš ma tak silno, že asi vybuchnem... už sa nemôžem ovládať."

Úplne nad sebou stratil kontrolu a vrážal do mňa tak silno a tvrdo, že som zaborila hlavu do vankúša, aby tlmil moje výkriky.

Potom som však jeho pery pocítila na mojom chrbte, prechádzal po jazvách od biča a bozkával preč bolesť a všetky hrozné veci, ktorými som si prešla, no vo svojom vražednom tempe nespomalil.

Jednou rukou pustil môj bok, aby prešiel k miestu, kde sme boli spojení a začal mi dráždiť klitoris.

"L-Luke, Panebože... Luke!" skríkla som, keď do mňa vyšľahol prúd obrovskej intenzity a za silno zatvorenými viečkami mi vybuchlo biele svetlo. Keď mnou prešla prvá vlna orgazmu, narazila do mňa ďalšia a potom ďalšia, valili sa cezo mňa a ja som pomaly nestíhala dýchať.

"Viviane! Kurva, Viviane!" zreval Luke a začal do mňa vrážať ešte rýchlejšie.
Moje steny ho úplne stískali, až som sa čudovala, že sa vôbec dokáže hýbať.

"M-Milujem ťa," zastonala som a počula som, ako vykríkol, niečo medzi ľudským a zvieracím zvukom.

Spravil sa a búchanie jeho bokov o moje sa spomalilo, až nakoniec úplne prestal.
"Aj ja ťa milujem, Amore mio," zavzdychal, "ani nevieš, ako prekliato moc."

Ahojte! Dúfam, že ten záver nebol moc cringe 🥴

Každopádne, máme tu nové otázky, a opäť bez odpovedí!

Aké schopnosti by mala mať podľa mága Viv?

Pomôžu jej nové schopnosti zničiť Lovcov?

A ako začne zháňať ďalšie svorky, aby jej pomohli?

Budem rada, ak mi niečo napíšete! ❤️

Susan10273

Kill my MateWhere stories live. Discover now