FIFTEEN

218 25 7
                                    

הארי הסיע אותנו במכונית שלו לדירתו, זה היה רבע שעה נסיעה. הארי שם קצת מוזיקה ברדיו ואני פשוט ניסיתי להירגע.

זה היה מביך? אולי.
אבל שרדנו.

אחר כך הגענו לדירה שלו ונכנסנו לתוכה.

״זה נחמד.״ - אמרתי והסתובבתי כשהוא סגר את הדלת מאחורינו.

״כן, אבל לא מה שהייתי רגיל אליו, בברלין היה לי פנטהאוז ממש גדול ואני מרגיש שזה די קטן בהשוואה, חוץ מזה שעדיין לא פרקתי הכל ו...״

הסתובבתי ודחפתי אותו לכיוון הקיר.

״אני לא כאן כדי לשמוע על הדירה שלך. אני מצטער.״ - אמרתי ותפסתי את שפתיו בשפתיי.

הוא פלט צחקוק באמצע הנשיקה ואני חייכתי לעצמי. הארי התחיל לשחק בשולי החולצה שלי, הוא החליק את אצבעותיו מתחתיה ונגע בחלק התחתון של בטני.

שברתי את הנשיקה, ירדתי עד לצווארו, מנשק ומנשנש את עורו הממכר ואת הקעקועים שלו עד לעצמות הבריח שלו.

״בלי היקי, לואי.״ - אמר ומשך אותי מולו.

״אני שונא את החוקים שלך.״ - אמרתי והוא ציחקק.

הוא חיבר שוב את השפתיים שלנו, איטי וחושני יותר מבעבר. הוא שבר את הנשיקה כשנגמר לנו הנשימה וחייך אליי תוך כדי נשיכת שפתו. הוא שבר את קשר העין וחיכך את ראשו בצוואר שלי מתחיל לנשק מתחת לתנוך האוזן שלי. הטיתי את ראשי כדי לתת לו גישה טובה יותר, נכנעתי לחלוטין למגע שלו.

הרמתי את ידי אל צווארו ושיערו, מסבך את אצבעותיי בתלתליו, דוחף אותו אליי.

הוא היה משכר.

הוא תפס את מה שרציתי ופשוט המשיך להפעיל יותר לחץ ולמצוץ חזק יותר את העור שלי. בהחלט יהיו שם עוד סימונים מחר. גנחתי אחרי שהרגשתי את הנשיכה שלו על הכתף שלי. הוא נשף בעדינות על החבורה שזה עתה עשה, ואז הוא ליקק אותה.

״נשק אותי.״ - התחננתי.

הארי עשה את דרכו את הלסת שלי, מוצץ ומלקק את כל צווארי. הרגשתי את הדם בגופי זורם למטה אל הזין בג׳ינס שלי.

הוא חזר אל שפתיי, מנשק אותי בלהט. הוא הוביל את הנשיקה, ידיו חזרו ללחיי, מחזיקות אותי קרוב יותר אליו. פתחתי בעדינות את פי והארי נאנח נגדו, הוא דחף את לשונו פנימה והתחיל לחקור את הפה שלי, מה שגרם ללשונות שלנו להתנגש.

ניצלתי את ההזדמנות והחלקתי את ידי מתחת לחלק האחורי של חולצתו, מלטף את גבו התחתון. משכתי את החולצה שלו מעל ראשו, ואילצתי אותו להפסיק את הנשיקה. הארי עשה את אותו הדבר עם שלי, ניצל את ההזדמנות כדי לדחוף אותי אל הקיר במקום, לשנות עמדה.

Dance Until It Hurts [L.S] // מתורגםWhere stories live. Discover now