YALIN-Her şey sensin
Kendimi eve zor atmıştım.Ağlamaktan gözlerim şişmiş bir şekilde koltukta oturmuş ruh gibi bakıyordum kapı açılma sesi geldi daha sonra ablamın sesi"Balım ben geldim "dedi içeri girerken beni öyle görünce telaşla yanıma oturdu "Kuzum noldu" dedi korkuyla.
"Abla ben... "diye sarılarak ağladım bir süre öylece kaldık daha sonra geri çekildim ablam anlam veremez bir şekilde bakıyordu her şeyi baştan anlatmaya başladım."Ah benim canlarım "dedi titrek sesiyle
"Onlar hep yardımcı olurlardı herkese hem de biliyor musun Nalan ben daha küçükken tabi o zamanlar sen yoktun bizim eve bir hırsız girmişti o hırsız da çocuk çıkmasın mı annem gil de çocuk diye şikayet etmemislerdi,Hatta o çocuğu,evimizde misafir edip, masraflarını karşılamışlardı 2 3 gün sonra sabah bi kalktık bütün değerli eşyalarımızı alıp kaçmış ama yine şikayet etmemişlerdi.
Ben de tabi çok sinirlenmiştim,Hiç unutmam babam demiştiki 'Kızım sana kötülük edene iyilikle karşılık ver elbet karşılığını bir gün bulursun'demisti işte bizim annemiz,babamız böyleydi"
Ağlayarak dinliyordum ablamı sonra devam etti
"Eskiden olsa yani eski masum olduğum günler olsaydı babamın o sözünü dinlerdim ama ben masumluğumu çoktan yitirdim sen bu işten uzak dur"dedi Yağız'ı ima ederek.
"Çünkü sen daha masumsun güzelim, seni yarın o okuldan aldırcam başka bir okula yazılcaksîn "
"Ama abla arkadaşlarım..."İtiraz istemiyorum Nalan" dedi sessiz kaldım.
"Telefonunu ver o pisliğe dair hiçbir şey kalmasın,numarasını sileceğim."hiç itiraz etmeden verdım çünkü artık gücüm kalmamıştı.İyi geceler diyerek çıkmıştı.Ablamin gözlerinden intikam ateşi çıkıyordu onları hapse sokmadan bu işin peşini asla bırakmayacaktı.
Zor da olsa yatabilmiştim. Ablamın uyandırması ile uyandım.Sessiz geçen kahvaltıdan sonra
"Nalan ben okula kaydını sildirmeye gidiyorum geldiğimde yeni okuluna kaydını yaptıralım " başımı olumlu anlamda salladım.
Ablam evden çıkmıştı telefonuma baktım Yağız hâla mesaj atmamıştı meraklanıp Sema'yı aradım telefonu açtığında ağlamaklı bir ses ile karşılaştım
"Nalan abim,abim Nalan" "Sema ne oldu doğru düzgün anlat lütfen " "Abimi vurmuşlar Nalan.Durumu kritik "
Gözlerim kararmaya başlamıştı.
Mideme bi yumruk vuruluyormuş gibi hissediyordum.
Böyle hissetmemeliydim hayır ağlama Nalan o bir suçlu belki de katil.Onun babası senin anne ve babanın katili.
Gözlerin dolmasın Nalan,güçlü ol.
Ve gözyaşlarım süzülmeye başladı."Hangi hastahane peki""***Hastahanesi""Tamam Geçmiş olsun"diye kapattım.
Kapatmam ile hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Hastahaneye gidecekmiydim?
Bunu ben de bilmiyordum.Gitmelimiydim?
Evet,gitmeliydim.İçimdeki ses beni buna itiyordu.Hızlıca üstümdeki pijamaları çıkarıp tişört ve pantolon giyip,dışarı çıktım.
Hastahaneye geldiğimde Sema bankta oturuyordu. Yanına gidip oturdum."Durumu nasıl?"
"Ameliyata girip çıktı.Çok kan kaybetmiş.Yoğun bakımda. Doktorlar kritik diyorlar " Sema'ya sarılmamla ağlaması bir oldu."Abim giderse ben ne yaparım. Kim korur beni?"Nasıl yani Yağız kimden koruyordu Sema'yı?
"Merak etme hiçbir şey olmucak. Sen sakin ol.Güçlü durman lazım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)
Teen FictionNalan katıldığı doğum günü partisinde bir çocuktan hoşlanır.Adını Yağız olarak açıklayan kişi Nalan'ın okuduğu okulu satın aldığını duyurur. Nalan anne ve babasını trafik kazasında kaybeder. 1 hafta sonra Nalan'ı özel numaradan birisi arar.Bu kişi...