No.1-Söyle ona
Taha-Geceye yakışan kadın
Skapova-Son ArzumNalan'dan
İki gün sonra
O günden sonra iki gün geçmişti ve pek bir değişiklik olmamıştı.
Anıl bize o gün sert çıkıştığı için özür dilemişti biz de asla özürlük bir durum olmadığını söylemiştik.
Babasına mesaj atarak oraya dönünce yüz yüze konuşmak istediğini söyledi ve iyi de yaptı.
Buradan elbette gidecektik vizemiz bitmişti ve şimdi yenisini almaya çalışıyorduk.Son günlerde eğlenmeyi unutmuş gibiydik.
Her şey o kadar üst üste gelmişti ki sanırım bunalıma girmiştik.Salonda oturuyor ve rastgele açtığımız yarışma programını izliyorduk.
Tam o esnada kapı çaldı Yağız ayaklandı
"Ben bakarım. "Kısa süre sonra geldi elinde,küçük,kare kutu vardı.
"Ne bu?" diye sordum.
Yağız yanıma oturdu "bilmiyorum.""Off artık yeter ya ben aksiyon yaşamak istemiyorum. "
Sema'ya "Evet yaa azcık huzur istiyoruz çok mu?" diye karşılık verdim.Anıl"Hadi kutuyu aç da bakalım." dedi.
Yağız başını olumlu anlamda salladı.Kapağı kaldırıp kutunun içinden bir cihaz çıktı.
Kutuyu kenara koyup cihazı elinde çevirdi.
"Düğmesine basıyorum. "
Bizden onay aldığında kırmızı düğmeye bastı ve bir kadın konuşmaya başladı."Herkese selam!sizce ben kimim? Hmm biraz düşünün. "
Cızırtı sesi geldiğinde kadın yeniden konuştu.
"Ben,yardımcıyım. "Yardımcı kadınmıymış?
Ne yani kadın olamaz mıydı?
Yok,olur ama daha çok erkek vibe veriyordu.İç sesler şu an hiç ama hiç sırası değil.
"Ben sizi çok yakından tanıyorum ama siz beni tanımıyorsunuz. Burda bir adaletsizlik var ve ben çok adaletli biriyimdir.
Gece on iki de her zamanki ormana gelin.
Sizi beklediğim yer ise sola döndüğünüzde ilerleyin ve kulübüye kadar yürüyün."
Konuşma burada son buluyordu.Sema " Gidecek miyiz? " diye soru sordu.
Onu Yağız cevapladı "Gidelim, derdi neymiş öğrenelim."
Anıl Yağız'ı"Aynen öyle. " diye onayladı.
Ellerime bakarken "Bu kadın bize bir şey yapmaz değil mi? " diye sordum.
Anıl"Yapsaydı daha önce yapardı. " dedi.
Yağız boğazını temizledi "İçimde ki ses kadının gelmeyip bizi aklımızda ki sorularla baş başa bırakacağını söylüyor. "
"Bu kadından her şey beklenir" dedi Sema.☀️🌕
Kıyafetimin kolunun iç kısmına çakıyı sabitleyip çekmeceden silahı çıkardım.
Aynadan yansımama bakarken silahı yansımama doğrulttum.
Bir gün silahın namlusu bana doğrultulursa büyük ihtimalle korkudan ölürdüm.
Ölüm.
Sonsuzluğa karışmak.
Ölüm;emekle büyüttüğün çiçeğin solmasıydı.
Bütün kurduğun umutları tek bir eylem senden alıyor ve senin elin kolun bağlı.
Nefes alamıyorsun.
Yaşamıyorsun.
Bu hayat ne kadar kötü olursa olsun ben yaşamayı isterim çünkü yeni bir sabaha uyanmak kadar güzel bir şey yok.
Bütün zorluklar aşılmış ve artık mutlu olma zamanı gelmiştir.Silahı indirip belime yerleştirdim.
Paltomu alıp giydiğimde kapım açıldı.
Gelen Yağız'dı.Yanıma gelip beni kollarının arasına aldı.
"Benim mis kokulum."
Kafamı onun korunaklı göğsüne yasladım,ellerimi beline yerleştirdim.
"Sevgilim nerden çıktı bu sarılma işi. "
Çenesini kafama yasladı "Özledim seni.Hem sevgilime sarılamaz mıyım?"
Kıkırdayarak "Sarılırsın." dedim sonra geri çekildim "Hadi Sema bizi basmadan inelim."
Dudağı yana kıvrılırken elimi tuttu "Hadi inelim o zaman. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)
Teen FictionNalan katıldığı doğum günü partisinde bir çocuktan hoşlanır.Adını Yağız olarak açıklayan kişi Nalan'ın okuduğu okulu satın aldığını duyurur. Nalan anne ve babasını trafik kazasında kaybeder. 1 hafta sonra Nalan'ı özel numaradan birisi arar.Bu kişi...