Dil tengî-Kuşlar götürse
Yazardan
1 gün önceSema yanlarından hızla ayrıldıktan sonra deniz kenarına doğru yürümeye başladı.
Abisi tarafından sevilmediğini düşünüyordu genç kız.
Anıl ise arkasında yetişmeye çalışıyordu
"Sema "demesi ile kız durdu Anıl 'a dönüp
"Gelme demiştim sana " dedi.Anıl hiç duymamış gibi yaparak genç kızın yanında durdu "Nereye gidiyorsun "
"Sana ne"
"Aaa tamam orayı biliyorum hadi gidelim "
Sema göz devirip yürüdü .Deniz Kenarına geldiklerinde bir banka oturdular.
"Abi bey benden ne kadar utanıyorsa katil mafyayı göndermiş "dedi mırıldanarak ama Anıl dediklerini anlamıştı
"Abin senden utanmıyor kendinden utanıyor "
"Tabii efendim ""Bak Sema abin seni kendi canından çok seviyor seni koruyor. Sadece bu olayı sindirmesi lazım. Emin ol onun için çok zor bir durum "
"Yani tabi ki öyle de ne biliyim işte biran yanlış anladım sinirlendim haklısın galiba "
"Galibası az kalır haklıyım "Sessizlik.
"Bu arada bücür katil mafya ne öyle tamam katil olabilirim ha mafya da sayılırım ama katil mafya nedir"
"Asıl bücür ne be 1.62'yim diye neden bücür oluyorum niye yani ne alaka "
"Bak sen bana katil mafya deme ben de sana bücür demiyim anlaştık mı "
"Anlaştık "
Dedikten sonra elini uzattı Sema Anıl ise bir an afallasada kızın elini sıktı .Denize karşı baktılar.
"Hadi artık evine bırakayım seni"
"Ben biraz daha oturacağım sen git teşekkür ederim "
"Rica ederim görüşürüz o zaman "
"Görüşürüz "
Anıl tam gideceği zaman durup "Bak eve gittiğinde kapını 2 defa kilitle bana emanet edildin " dedi.
Sema ise 'yav he he' diye geçiştirdi.Anıl tabi ki bırakıp gitmeycekti adamlarından arabasını getirmelerini söyleyip arabanın içinde Sema'yi izledi.
Yağız ona emanet etmişti sonuçta değil mi?Sema ise kulaklığını takıp bir tane şarkı açtıktan sonra şarkıya mırıldanarak eşlik etti.
☀️🌕
Sema taksi çağırıp evine doğru gitti Anıl ise arkadan arabası ile takip ediyordu.
Sema evine geldiğinde kapıyı 2 kere kilitledi.
Daha sonra ise kıyafetlerini değiştirip yatağına girdi.Anıl da Sema evine girdikten sonra evine gitti.
Sabah 5'te Sema büyük bir ağrı ile uyandı.
Lavaboya gidip baktığında regl olduğunu düşündü ama daha 6 gün olmuştu biteli.Tecavüzden sonra arada sırada az az kanıyordu ama hiç önemsemiyordu.
Kıyafetlerini değiştirip yeniden uyumak için yatağına girip cenin pozisyonunda uyumaya çalıştı ama hala kanadığını hissediyordu kıyafeti yine batmış olmalıydı.
Bu yüzden istemeye istemeye yataktan kalktı.
Yeniden lavboya gidecekti.
Ama birden başı döndü, gözleri karardı ve bayıldı.Yağız'dan
Şuan ki zamanKardeşimi canımı öyle görünce başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
Ne olmuştu ona böyle.Kucağıma alıp aşağıya indim arabanın anahtarını aldıktan sonra arabayı açtım Sema 'yı arkaya yatırdım acele ile.
Hastahane yakın olduğu için yaklaşık 15 dakikaya oradaydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)
TeenfikceNalan katıldığı doğum günü partisinde bir çocuktan hoşlanır.Adını Yağız olarak açıklayan kişi Nalan'ın okuduğu okulu satın aldığını duyurur. Nalan anne ve babasını trafik kazasında kaybeder. 1 hafta sonra Nalan'ı özel numaradan birisi arar.Bu kişi...