14.Bölüm

93 52 9
                                    

Kerim Araz-Toparlanmam Lazım

Kapımın tıklanma sesi ile gözlerimi açtım.

"Nalan kahvaltı hazır uyan istersen "
"Uyandım "
"Tamam mutfakta bekliyorum "
"Tamamm"

Yataktan kalktım telefonu elime aldım ama şarjı bitmişti.

Saçlarım birbirine karışmış,gözlerim şişmiş bir şekilde uyandım.

Odadaki banyoya girip yüzümü yıkadım. Saçlarımı ıslatıp taradım,gözlerim hala şişti.

Pijamalarımı çıkartıp üstümü giymeye başladım su yeşili papatyalı bi hırka giydikten sonra pantolonumu giydim saçlarımı ise açık bırakmaya karar verdim.Daha sonra hızlıca odayı topladım. Aynadan son kez kendime bakıp aşağıya indim .

"Yağız mutfakta mısın?" "Eveet" "mutfağa girdiğimde Yağız yuvarlak masaya kahvaltı hazırlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yağız mutfakta mısın?"
"Eveet" "mutfağa girdiğimde Yağız yuvarlak masaya kahvaltı hazırlamıştı.

"Günaydın Deniz gözlüm "
"Günaydın Toprak gözlüm "

Masaya geçip oturdum "Döktürmüşsun yaa" "Yaptık bir şeyler "
"Çay ister misin " "Olur " çayımı döktükten sonra karşıma oturdu.

Masada,peynirli börek, yumurta,milföy,kahvaltılık çeşitleri vardı.
"Böreği kendi ellerimle açtım " "Ben açamıyorum daha ya haksızlık bu" "Öğretirim güzelliğim" "Öğret, Öğret. " dedi .

"Yağız benim telefonumun şarjı bitmiş uygun sarj aleti var mıdır.
"Vardır. Ver ıstersen varsa takayım"
Telefonu verdim Yağız da masadan kalkıp gitti.

"Taktım "diyerek masaya oturdu kahvaltımıza devam ettik.

"İlk kahvaltımız" dedi Yağız. "Aa evet hadi fotoğraf çekilelim " "tamamm" telefonunu çıkarttı ben saçlarımı düzeltirken o da kamerayı ayarladı.
Telefonu bir yere tutturup sayacı ayarladı ikimizde bir elimizi yanağımıza koymuş birbirimize bakıyorduk resim çekildi ama biz hâla birbirimize bakmaya devam ettik.Bir insan nasıl bukadar kusursuz olabilir. Gözleri, gülüşü, bakışları...

Yağız 'dan
Bir insan nasıl bu kadar kusursuz olabilir?
Gözleri, gözlerinin maviliği,dudakları...
Okadar güzeldi ki bakmaya kıyamıyordu insan.
Ve bu anı telefonumun çalması bozdu.Kendimize gelip telefonu elime aldım. Anıl 'dı.

"Yağız "
"Kardeşim "
"Dikkatli ol.Akif Keskin Türkiye 'ye döndü "
Dönmüş. Dönmüş. Dönmüş. Bir planı var. Ya Nalan'a ya da Sema'ya bir şey yapacak.
"Tamam.Sağol kardeşim "

Telefonu kapattım. Bomboş bir şekilde karşıya baktım.

Nalan elimden tutmuş "Sevgilim noldu "
"Akif dönmüş."
"Dönsün sevgilim artık hiçbir şey yapamaz "
"Yapar daha kötüsünü yapacak çünkü bu sefer size zarar verecek " "Veremez sevgilim. Sen bizim yanımızda ol bir şey yapamaz " sonra devam etti "Hadi bak buraları toplayalım sonra evlerimize geçelim sen akşam bana gel börek açalım " "Açalım güzelliğim".

Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin