4.Bölüm

167 80 63
                                    

Mark eliyahu-through me

   Uykumdan sıçrayarak uyandım kabus görmüştüm.
Annem ve babam ile ilgiliydi.

   Rüyam şöyleydi ;annem ve babam çok uzakta duruyorlar -bembeyaz giymişler- onların yanına gitmek için yürüyordum yürüyordum ama yanlarına ulaşamıyordum koşmayı denedim yine olmadı ve sonra da birisi ayak bileğimden tutup bataklığa düşmemi sağladı daha sonrasında uyandım.

Çok kötüydü rüyam ağlamaya başladım sessiz ağlıyordum kimse duymasın diye saate baktığımda sabahın beşiydicuyumaya çalıştım ama uyuyamıyordum.Zaten çok uyuyan biri olmadığım için alışıktım geç yatıp erken uyanmaya.      
 
    Yatağımdan kalktım herkes uyuyordu bende kahvaltı hazırlamaya başladım biraz kafamı dağıtmam gerekti.

Hazır börek vardı evde onu fırına attım,krep yaptim babam sucuklu yumurtaya bayılır onun için yapacaktım ama evde yumurta kalmamıştı bu saate market açık değildi bu yüzden patates kızartmaya başladım.

Patatesler kızarırken masayı hazırladım kahvaltılık çeşitlerini götürdüm arada patesleri kontrol de ediyordum.

Market açılmıştı dışarıya hazırlanıp çıktım yürüdüm içimde bir sıkıntı vardı.
   
    Yumurtalari alıp eve döndüm annem de uyanmıştı
"Ah benim melek kızım nede güzel hazırlamışsın ellerine sağlık" diye başımı okşadı "Afiyet olsun annem benim" dedim "Hadi şu sucuklu yumurtaları yapalım" dedim.

Sucuğun olduğu yere baktım ama bitmişti.
Var diye hatırlıyordum ama bitmişti.

"Off yaa bitmiş" dedim üzülerek annemde  "Aa üzülme kızım yarın yaparsın öbürgün yaparsın daha burdayız "dedi şefkatle gülerken bende "off tamam yaa,bari normal yumurta kırıyım"diyerek 3 tane yumurta kırdım ablam ve babam da uyanmıştı babam "Masallah benim güzel kızıma"dedi gülümseyerek "Afiyet olsun yakışıklı babam" dedim ablamda "Akşam yemeği bende o zaman "dedi "şimdiden ellerine sağlık"dedik.
  
   Kahvaltımızı yaptık okula gitmek için hazırlığımı yaptım babam "Kızım biz de yarım saat sonra Melek teyzen ve Fuat amcanı (eski komşularımız)ziyarete gideceğiz senide okula bırakalım" dedi saate baktım "Baba yetişemem okula maalesef "dedim "İyi kızım o zaman görüşürüz"dedi

İkisine de sıkı sıkı sarıldım kokularını içime çektim babamın mavi annemin yeşil gözlerine bakıp çıktım.
   
    Okula bugün yürüyerek gittim bizimkilere dünü anlattım şaşırmışlardı aynı zamanda mutlu da olmuşlardı daha sonra Burak "iyiki gitmişsin o zaman"dedi iyiki dedim iç çekerek.
Bugün Yağız'ı göremedim umarım gelir.
  
Öğlen arasıydı aramız eskiden 45 dakikaydı ama Yağızciğım sayesinde 1 saat olmuştu bu yüzden benimkilerle beraber okulumuza yakın olan cafeye gitmek için yola çıkmıştık.

   Biraz otemizde çok feci bi kaza gerçekleşti yani görmedim ama sesi çok kötüydü arabadan indik 1 tır ve 1 araba birbirine girmişti tırda pek birşey yoktu ama arabada sağlam parçası kalmamıştı.

Arabanın  plakası tam önümdeydi plakayı plakayı biliyordum.

Evet yeni bölüm geldi.
Diğer bölüm için peçetelerimizi hazırlayalım.

Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin