Kolpa- Gurur benim neyime
Nalan'dan
Kızmayın bana anlatacağım.
Ablam beni ofisine çağırdığında apar topar gitmiştim.
Ofise gittiğimde kapıyı çaldığımda ablam açtı
"Abla kötü bir şey mi oldu? "dedim telaşla
Eliyle gel işareti yaptı ofis masasının üstündeki bilgisayardan bir kaç düğmeye basıp bana oturmam için siyah sandalyeyi koydu ben sandalyeye oturduğumda ablam da kendi sandalyesineoturdu.Bilgisayardaki karanlık olan görüntüyü açtığında
Akif'i öldürdüğümüz depo vardı yerde ise Akif daha sonra Yağız ile benim girmem, telefon konuşması, İşkenceler, ve ölüm sahnesi.Bu görüntüleri tamamen izlediğimde sertçe yutkhndum.
İyi de bu görüntüleri silmişlerdi."Nerden buldun bunları "
"Nalan sence bunun bir önemi var mı? "
Kollarını önünde birleştirerek kelimelerinin üzerine basarak "Nalan sen bir insana işkence etmişsin ölümüne az çok sebep olmuşsun sen bu tarzda mı yetiştin ?"
"Sence ölen adam insan mıydı? "Sinirle nefesini bıraktı "Nalan sen avukat olacaksın adaleti insanlara işkence ederek veya öldürerek mi sağlayacaksın "
"Evet "Ters bir bakış atarak bilgisayardan başka bir videoya tıkladı ama açmadı.
Dudağını ıslatıp konuştu "Nalan Yağız seni kötü etkiliyor "
Kaşlarımı çatarak "ablaa saçmalama sanki ilkokul çocuğumuşum gibi davranma bak ben 19 oldum bir kaç aya 20 olacağım insanların beni iyi veya kötü etkilediğini karar verecek bir yaştayım " diyerek gitmek için ayağı kalktım."Yağız 'dan ayrılacaksın "
"Pardon "dedim alayla gülerekAblam bilgisayardan tıkladığı ama açmadığı videoyu açtı .
Videoyu izlediğim zaman yine o depo ve Akif vardı sonra Yağız giriyor ben yokum, telefon konuşması oluyor bem yokum işkenceler oluyor ben yokum Akif ölüyor ben yokum.Videoya montaj yapılmıştı.
Video da ben silinmiştimKaşlarımı çattım ablama baktım
"Bu da ne böyle "dedim
"Nalan ya Yağız ile olan bütün ilişkilerini kesersin ya da bu görüntüleri Mete abine veririm Yağız ve diğerleri kaçmak için adım atamadan tutuklanırlar.Karar senin "Uzun bir kahkaha attım hatta kahkaha atmaktan gözümden yaşlar geldi .
Kahkahaların arasından konuşmaya başladım .
"Hahah iyi şakaydı abla "
Ablam kollarını önünde birleştirip "Şaka yapıyor gibi bir halim mi var ?" dediYoktu.
Gülmemi kestim .
Yutkundum."Nalan"dedi yüzüne baktım
"Canım kardeşim ben senin iyiliğini düşü- "
Cümlesini yarıda kesip"Ne iyiliği yaa" dedim"Nalan sen birisine işkence etmişsin bir katilden farkın yoktu o görüntülerde sen avukat olacaksın yaa avukat"derin bir nefes verdi
"Bak bu tür davalar hep oluyor bir mafyayı öldürürsün onun düşmanı dostu seni bulur seni öldürür. Ölmemen için ondan ayrılman lazım ""Abla asıl ayrılırsak ölürüm ben "
"Tamam o zaman gönderiyorum videoyu ""Gönderme "dedim
Tekrardan sandalyeye oturdum stresten ağrıyan başımı ovdum
"Tamam tamam ayrılacağım " diyip ayaklandım.Ablam yanıma gelip "Birgün bana teşekkür edeceksin "diyip sarılmaya yeltendi elimi ablamın gövdesine koyup sarılmasını engelledim
"Teşekkür mü teşekkür "kafamı iki yana salladım "asla! Asla öyle bir şey olmucak seni sırf bu yaptığın yüzünden affetmeyeceğim " dedikten sonra kapıyı sertçe örtüp çıktım.Yürüdüm yürüdüm. Yağız ile konuştuktan sonra ağlayacaktım. Gözyaşlarımı saklıyorum.
Eğer ağlarsam Yağız fark eder fark ederse bana inanmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)
Teen FictionNalan katıldığı doğum günü partisinde bir çocuktan hoşlanır.Adını Yağız olarak açıklayan kişi Nalan'ın okuduğu okulu satın aldığını duyurur. Nalan anne ve babasını trafik kazasında kaybeder. 1 hafta sonra Nalan'ı özel numaradan birisi arar.Bu kişi...