42.Bölüm

45 18 6
                                    

Candan Erçetin-Annem
Kubilay Karça-Celladına Aşık

Yağız'dan
Sabah olurken ben hiç uyumamıştım.
Bakışlarım ekrana sabitlenmiş araştırmalar yapmıştım.
Arkamda hareketlik hissettiğimde Nalan uyanmıştı.
"Yağız"dedi uykulu sesiyle,bakışlarımı ona çevirdim "Efendim."
Yatakta oturur pozisyona geldi,bana anlamsızca bakarken elini yüzüne götürdü "Saat kaç?" "Sabah altı"
Başını sallayıp yataktan kalktı,banyoya girdi.
Kısa süre de yanıma geldi.
Uykusundan uyandığında ilk başta sorguluyor sonra kendisine gelebiliyordu.
"Uyanman için erken,uyu biraz daha. "
Başını iki yana salladı "Uykum yok."
Bana baktı,uyumadığımı anlamış olacak ki "Sen neden uyumadın?" dedi.
Bilgisayarda ki açık ekrana baktım sonra ona "Annemi bulmaya çalışıyorum"
"Nasıl yani?" dediğinde ona olanları anlattım.

Anlattıklarımdan sonra yanağıma buse kondurdu ve masaya oturdu.
"Keşke bana anlatsaydın da beraber araştırsaydık"
"Seni yormak,üzmek istemedim."
Kaşlarını çattı "Yağız,konu sensen ben yorulmam,uyumam,yemem.Sen yeter ki iyi ol mutlu ol.Ben senin için kendimi feda ederim."
Dudağım kıvrıldı.
Elini yüzüme koydu "Çok uykusuz kalmışsın." dedi sonra derin bir nefes aldı "Sen uyu biraz da ben araştırayım olur mu?"
Gerçekten uykum gelmiş ve her an bayılacak gibi hissediyordum.
Bu nedenle teklifini kabul ettim "Tamam,ben uykumu alayım sonra sen uyursun olur mu." gülümsedi sonrasında kalktı.
Ben kalktığımda kollarını boynuma doladı "Sen yat,dinlen.Ben senin için buradayım. "
Boynuna öpücük kondurup kokusunu derinlerime çektim "Tamam" yanağımı öptü "Şu ana kadar hangi bilgilere ulaştın."
Ondan çekildim,masada duran defteri ona uzattım.

O alıp okurken ezberlediğim cümleleri söyledim.
"Adı Burcu soyadı Aksoy. Üniversiteden tanışmışlar. Okudukları bölüm aynıymış zaten.Üniversitenin adı orada yazıyor.
Kadının ya da işte her kimse...aile bilgisine ulaşamadım.Ortak arkadaşlarını araştırmaya başladım. İki kişiyi buldum.Numaraları yazıyor,aramak istedim fakat gece gece uygun olmayacağı için vaz geçtim. Üniversitede ki durumlarını araştırmaya başladığım zaman sen uyandın "

Defteri masaya koydu "Ben halledeceğim"
"Biliyorum"diye fısıldadım.

Yazar'dan
Yağız yatağa girdiğinde kısa sürede uykuya daldı.
Nalan sandalyeye oturdu  Yağız'a baktı "Onu bulacağım"diye fısıldadı.
Gittikleri üniversiteyi araştırdı.
Özel bir üniversiteymiş her yıl yaptığı bursluluk sınavları ile öğrencilere burs veriyorlarmış.
Burslu öğrencilere bakmaya başladı.
İsimler çok ama çok fazlaydı üstüne üstlük küçük yazılmıştı.
Birçok isimle karşılaştı fakat hiçbiri Burcu Aksoy olarak değildi sonlara yaklaşmışken o isim ve soyadı gördü.
Gülümserken oraya tıkladı ve bilgilerini okumaya başladı.

Burcu Aksoy
Üniversitemizde %85 burs alarak okumaya hak kazanmıştır.
Ailesinin durumu olmadığından %15 kısmını öğrencilerimizden Akif Keskin'in ailesi karşılamıştır.

Bu bilgi kesinlikle çok önemliydi bu yüzden eksiksiz bir şekilde deftere not etti.
Sonrasında orada okuyan kişilerin arkadaşlarına bıraktığı notları okumaya başladı.
Tabı ki hepsini okumayacaktı Burcu Aksoy diye yazdığında ona yazılan ve onun yazdığı notları gördü.
İlk önce yazdıklarına baktı.

4 kişiye yazmış.
Bu kişilerin içinden sadece birisi dikkatini çekti.
Akif Keskin.
Oraya tıkladı ve yazdığı notu okudu.

Akif. Seninle iyi ki tanışmışım. Her şey için teşekkürler hayatım.

O dönem sevgili olmaları gerek.

Diğer yazdığı kişilerin adlarını deftere not aldı sonrasında Akife yazdığı cümleleri not aldı.

Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin