34.Bölüm

83 45 0
                                    


Sakiler-yalanı bırak
Mehmet Güreli-kimse bilmez
Billie Eillish- Happier Than Ever

Anıl bibloya baktı sonra bakışları Sema ve yanındaki çocuğun ellerinde kaldı.
"Ben ortalığı toplarım"dedi .

İçi kan ağlıyordu. Kalbi yerdeki biblo gibi paramparça kalmıştı.
İlk defa birisini sevmişti.
Sevmek böyle bir şey miydi ?sevgi acı veren bir şey miydi?

Kaşlarını çattı kırılan parçaları toplayıp çöpe attı sonra arabasının anahtarını alıp dışarı çıktı.
Sema ise abisine bakıp "abi" dedi Yağız sinirle "ne" dedi
"Kızdın mı ?"
Kızmıştı Yağız.
Sevgilisi olmasına değil elbette olabilirdi ama aması vardı işte .
Anılın hislerini biliyordu.

Nalan gerginlikle Semanın yanına gitti "Sema bence arkadaşın sonra gelsin şuan abinin olan durumu sindirmesi gerek" dedi
Sema ise peki diyip sevgilisine durumu açıkladı ve Jacknböylece gitmiş oldu .

Sema içeriye geri geldiğinde oda da volta atan abisini gördü
"Nerden çıktı Sema bu iş"
"Bir yerden çıkmadı abi"
"Sema sen ne yaptın?"
"Ne yapmışım abi ben.Sevgilim oldu diye kızacak mısın? sevgilim olamaz mı ?"

Sema durumu çok yanlış anlamıştı.
"Hayır tabi ki olabilir ama sen bu çocuğu ne zamn gördün ne zaman güvendin de sevgili oldun .Hadi sevgili oldun neden eve getirdin hadi eve de getirdin başka gün mü bulamadın ?"
"Başka gün ne alaka ya"
"Anıl'ın doğum günüydü bu gün hatırlarsan"
"Yahu bahane anılın doğum gününden Anıl doğmuş doğmamış beni ilgilendirmez ki "
"Sema sözlerine dikkat et o benim arkadaşım "
"Senin arkadaşın ama benim hiç bir şeyim.Asıl sen dikkat et sözlerine.Ben Jacki seviyorum ve sen de bu durumu kabulleneceksin ."
Dedi ve sinirle odasına çıktı.

Bu cümleleri Anıl duymuştu bahçede olduğu yere çöktü .
Hiç mi sevdirememişti kendisini.
Canı yanıyordu hem de fazlası ile .
Kalbi ağrıyordu.
Tek göz yaşı dökse rahatlayacak ama yok olmuyordu kalktı olduğu yerden, arabasına bindi,durdu, nereye gittiğini bilmeden sürdü son hızla.

"Çok şaşkınım" dedi nalan
"Ben de güzelim ben de "
Daha sonra derin bir nefes aldı "geçen sizi terasta konuşurken duydum
Anıl ona çok değer veriyor bak kaç yıllık arkadaşız hiç bir kadın olmadı etrafında hep soğuk davrandı içini biliyorum ben onun sevdiği kadını koruyup kollar, sevdiğin gözünün içine bakar ".
"Öyle ama Sema bunu göremiyor göremediği gibi anılı hiç sevmiyor bile"
"Sema fark edecek elbet ettiğinde umarım her şey için geç kalmaz"
"Umarım" dedi

" bak ben kısıtlayıcı bir abi değilim koca kız kendi kararını kendi verebilir aşık olabilir ama bu kadar kısa sürede birine nasıl güvenir aklım almıyor "
"Benimde hayır yani biz bile o kadar uzun bir sürede birlikte olduk ki. Değişik "dedi Nalan Yağız katıldığını belli etti.
"Anıl nereye gitmiştir sence ?"
"Bilmiyorum "
"Arasana bir "
"Tamam "

Yağız Anılı aradı telefon çaldı çaldı en son arama bitti ama telefonu açan olmadı tekrardan aradı arama yeniden sonlandı .
"Açmıyor mu?"
Yağız başını olumsuz anlamda salladı.
Tekrardan arayacağı sırada ekrana anılın aramasını düştü.

Anında açıp hoparlöre verdi .
"Niye açmıyon oğlum telefonu?"
"Araba kullanıyordum. "
"Nerdesin?"

Anıl adresi söylediğinde Yağız ile Nalan arabaya atlayıp adrese gittiler .
Yarım saat sonucunda adrese geldiklerinde kapıdan içeri girdiler .
Etrafa göz gezdirdiler en tenha yerde bir elini yanağına koymuş bir şekilde masaya bakan Anıl'ı gördüler.
Yağız ve Nalan birbirlerine üzüntü ile baktıklarında Anılın yanındaki sandalyeler oturdular .

Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin