33.Bölüm

110 45 8
                                    

Adamlar-Döndürüyor
Gazapizm-Unutulacak Dünler
Zaz -Belle

Nalan'dan
1 hafta sonra

    Gece yatamadığım için ceketimi alıp terasa doğru gittim.
Terasta bulunan odanın lambasının açık olduğunu  gördüğümde   kaşlarımı çatarak iceri adımladım.

İçeriye girdiğimde sigara içen Anıl ile karşılaştım.
Yanına gelip koltuğa oturdum "niye yatmadın hâla? " diye sordu
"Uyku tutmadı " dedim cevap olarak daha sonra "sen niye uyumadın? " dedim omzunu kaldırıp indirirken "uyku tutmadı" dedi .

  Başımı olumlu anlamda salladığımda dışarıyı seyre koyuldum .
Çakmak sesi geldiğinde anıla döndüm "üst üste sigara yaktığına göre var bir derdin ne oldu her şey yolunda mı? " dedim arkadaşça bir tavır takılarak .

   Sigaranın zehrini ciğerlerine yollarken gözlerini yıldızlar ile dolu olan gökyüzüne dikti .
"Derdim var ama ben bile bilmiyorum derdimin ne olduğunu bilmediğim bir şeyi de anlatamıyorum hâliyle"
Dudaklarımı birbirine bastırdım "belki derdini biliyorsun ama kabullenemiyorsun ?"
Derin bir nefes aldı "derdin Sema mı?"
Kaşlarını çattı "o benim için dert değil ki o benim için şifa. Benim duygularım dert,onu gördüğümde oluşan duygularım dert.Sema bir dert olamaz ki gülüşü izin vermez, gözleri izin vermez,kendisi izin vermez "

"Oo sen fena aşık olmuşsun "
"Öyle mi olmuşum" başımı evet anlamda salladım.

"Sen nerden anladın"
"Bakışlarından "
"Çok mu belli oluyor? "
"Çok "
" sence o da beni seviyor mu "
"Bilemem ama sormadan da öğrenemezsin "
"Sen de Yağız a bakarken aşk ile bakıyorsun ona duyduğun aşkı anlatsana

Yagizin görüntüsü gözlerimin önüne gelince yüzümde ister istemez gülümseme oluştu "Onun için canımı veririm .Ruhumu istesin veririm Kalbimi,aklımı istesin veririm " gülüşünü getirdim gözlerimin önüne " o gülünce dudağının yanında ufaktan çizikler oluyor o gülünce içime güneş doğuyor o gülmeyince içimde karanlıklar oluşuyor "

Gözlerim dalıp giderken "ona duyduğum şey aşktan da öte bir şey anlayacağın"
"OOo sen  fena aşık olmuşun" dedi beni taklit ederek
"Oldum tabi oğlum olunmayacak gibi değil ki "

Gulumsedi sonra kısa bir sessizlik oluştu bu sessizliği bozan taraf ben oldum "neden söylemiyorsun "
"Kardeşimin kardeşi Yağız'a ihanet edemem"
Ona ciddi misin bakışı attım "Anıl saçmalama ne bu böyle sanki kızın ırzına geçmişin gibi laflar " işaret parmağımla sol göğsümün üstüne vurdum "burası var ya bu kalp kimi ne zaman nasıl seveceğini  engelleyemezsin aklın ile kalbin arasında bir savaşa giresin ama kazanan kalbin olur "
Kafamı iki yana salladım istemsizce "geç olmadan konuş sonradan pişman olma sonra bu duygu yakanı ömür boyu bırakmaz. Onu başkalarıyla izlerken her gün kendini yiyip bitirsin yapma bunu kendine yazık edersin "

Sigarasını küllüğe bastırdığında "belki de geç kaldım " dedi
kaşlarımı cattim "her gün dışarı çıkıyor sabahları geliyor ve aynı araba bırakıyor baksana saat 3 hala gelmedi sonra telefonuna gülümseyerek bakıyor "

Doğruydu semanin sevgilisi olabilirdi

"Sormadan bilemezsin " dedem
Gözlerini gökyüzüne dikti "Sen sorsana  " dedi
Başımı öne eğerek "tamam sorayım ama sevgilisi falan yoksa sen de Sema ile konusacaksin"
"Tamam söz " dedi

uykumun gelmesi ile "benim uykum geldi sen de yat bence " diyerek ayaklandım
"Yatarım birazdan iyi gecer sana "
"Iyi geceler " diyip kapıya yurdum

"Nalan " demesi ile ona döndüm
"Teşekkürler " dedi
Gulumseyerk "Rica ederim " dedim

Daha sonra odama gidip telefonuma bakındıktan sonra uyudum .

Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin