12.Bölüm

94 55 25
                                    


Medya Nalan Vibe veriyor syshah

Yaşlı Amca-İstanbul beyfendisi

Sabah kalkıp okul için hazırlandım.

Gri bir kazak giyip bol paça pantolon giydim. Saçlarımı da örmüştüm abartmadan makyaj yaptım.

Telefonumu ,anahtarımı ve mor cüzdanımı kol çantama koyduktan sonra önemli yerleri not etmek için defter ve kalem aldım yanıma.

Tamamen hazır olduğumda okula doğru gittim.

Dün Yağız ile vedalaşıp ablama gittim. Olanları anlatınca şok olmuşlardı çokta üzülmüşlerdi.

Biraz daha oturup evime gitmiştim.

Arkadaşlarımı arayıp olanları anlatıp yatmıştım.

Bugün Yağız ile detaylı bir şekilde konuşmak için sözleşmiştik.

Okula gelip kendime kahve aldım cafedeki masaya oturup kahvemi içmeye başladım dersim başlayacağı için sınıfa girdim.Derslere tüm dikkatimi vererek dinliyordum arada ise not alıyordum.

Dersim bitmişti çıktığımda Hilal ve Burak ile karşılaştım sevinçle yanlarına gittim.

Hilal ağlamaktan şişmiş gözleri ile sarıldı ben de sarıldım.

Telaşla "Noldu kötü bir şey yok değil mi"dedim birbirimizden ayrıldık .

Hilal "Nalan biz yurt dışına gidiyoruz" dedi gözlerim dolmaya başlamıştı.

"İyi de neden "dedim

"Biliyorsun ki annem gil orda yaşıyor haliyle artık çok yaşlandılar ben de ne olur ne olmaz yanlarında olmak istedim "

dedi dudağını büzerek.Benim de gözyaşlarım dökülmeye başladı. Bir kez daha sarıldım

"Burak sen neden gidiyorsun peki"
"Sevgilimi yaban ellerde komam "dedi kıkırdadık sonra ise Hilal ve Burak birbirlerine aşkla baktılar "Ee ne zaman gidiyorsunuz "
"Bugün saat 19.00'da" dedi Burak

"Bu kadar erken mi ?" dedim boğuk çıkan sesimle "Maalesef "dedi Hilal sonra sıkıca sarıldık Hilalden ayrılıp Burak'a sarıldım ondan da ayrılıp

"Özletmeyin kendinizi gelin arada " dedim
"Geliriz tabiki kardeşim "dedi Hilal bir kez daha sarıldım.

Sonra ise yollarımız ayrıldı.

Onları gerçekten çok seviyordum çok güzel anılarımız vardı.

Eve gittiğimde saat 14.32' yi gösteriyordu.

Dometes soslu Makarna yaptım kendime onu yerken telefonuma gelen bildirim sesi ile masadaki Telefonu aldım.

Bir numaradan mesaj
0539**: Nalan selam:)ben Yağız
0539**:Bugün ki buluşma için istersen beraber gidelim

Numarayı Toprak Gözlüm olarak kaydettiniz

Toprak Gözlüm ile mesajlaşma
Nalan:Olur tabiki Akşam kaçta gelirsin ?
Toprak Gözlüm:Kaçta istersen
Nalan:saat 20.00 uygun mu?
Toprak Gözlüm:uygun tabikii.

Mesajı kapatıp afiyetle makarnamı yedim.
Dağıttığım mutfağı topladıktan sonra duşa girmiştim.

Şimdi de üstüme rahat bir şeyler giymiş cilt bakımı yapıyordum.
Saçlarımı kurulamaya üşendiğim için havluya sarmıştım.

Saçlarımı açtıktan sonra daha kurumamıştı ama ben hala kurutmamak için direniyordum tekrardan havluya sardım .

Yağız ile yemek için kurabiye yapıyordum,fırına attım.

Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin