19.Bölüm

68 51 10
                                    

Ahmet Kaya -Kendine iyi bak
  Yağız ile evime gelmiştik.
İlk banyoya girmiştim.
Bana dokunmamıştı. Ama kendimi kirlenmiş hissediyordum.
Derimi soyarcasına keselendim. Kaynar suya ise alışmıştım.

Yaklaşık 2 saat sonra çıkmıştım. Kıyafetlerimi giydikten başımdaki havlu ile sonra salona geçtim Yağız koltuğa oturmuş kafasını geriye yaslamış,sağ bacağını sallıyordu.
"Sevgilim "
Kafasını kaldırdı gözlerimin içine baktı
"Güzelliğim "
yanına koltuğa oturdum sarıldım. O da beni sarıp sarmaladi. Bacağını sallamayı bıraktı.

"Nalan ben İlk defa bu kadar korktum "
"Neden?"dedim  .
"Seni incitecek,sana zarar verecek diye ödüm koptu. Sana birşey şey olsaydı yaşayamazdım ben"
Elimi dudaklarına götürdüm "salak salak konuşma be "dedım
"Tamam konuşmam "dedi.

   Havlumu açıp Kafamı göğsüne koydum. Ama nefes alıp verdiğini hissetmiyordum .
"Yağız "
Zorlukla konuşarak "Efendim " dedi
"nefes alıp vermiyorsun "
Yine zorlukla konuşarak cevap verdi "Sen rahatsız olma diye güzelliğim" kendimi geri çektim tuttuğu nefesini geri bıraktı
"Yaa sen salak mısın "
"Salak değilim de aşığım diyelim ona" omzuna hafifçe vurdum.

   "Haa bu arada telefonun bir kaç defa çaldı, mesaj falan da geldi ama bakmadım." "Baksaydın. Ne olacak Sevgilim " "Belki özeldir diye " "Benim özelim mi var ya " "Ne bilim " dedi telefonumu alıp baktığımda tek ablam o aramış ve mesaj atmıştı.

Meleğim :Nalan kuşum ne yapan
Meleğim: hilal ile beraber mişsin sanırım
Meleğim: balım merak ediyorum
Meleğim: Hilal ede ulaşamıyoruz.
Meleğim ;merak ettik.

   Hilal uçak bileti almış kaçacakmış. Ama Yağız bir şekilde gitmesini engellemişti.Şuan Hilal İstanbul 'daydı
Tabi benim kurtulduğumdan haberi yok. Akif'i ise Anıl ın yerlerinden birisine tıkmışlardı Anıl da işlerini halletmeye gitmişti

Ablam ile detaylıca konuşmuştum. -Taciz konusu hariç-Kendisinin de orda olmak istediğini söylemişti ama ben kabul etmemiştim.
Çünkü ablamın adalet dediği şey kanunlardı.Adaleti onlara göre sağlardı ama ben tam tersiydim kendi adaletimi  sağlardım katil olacaksam bile.Akif'i öldüreceğimiz için orda olmasa daha iyi olur.Hial konusunda ise hepsi olacaktı.

    Siyah kazak tarzı olan üstümü giydim altına ise siyah pantolon takı olarak saat ve kolye takmıştım. Saçlarımı tepeden sımsıkı bağlamıştım.
Çok koyu olmayan kırmızı bir ruj sürdüm hafif de maskara sürdüm.
Deri ceketimi de giydiğimde hazırdım

Tamamen hazır olduğumda olduğumda çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tamamen hazır olduğumda olduğumda çıktım. Ablam herkesi kendi evinde toplatacaktı.Hilal de dahil bu yüzden oraya gidiyorum. Yağız ise Sema'yıalmak için gitmişti.

☀️🌕

     Zile basıp beklemeye başladım. Kapıyı açan ablam oldu.Bana sıkıca sarılmıştı. Ben de karşılık vermiştim.
Kısık sesle konuştum "Olaylardan söz etmedin değilmi diğerlerine?"
"yok balım" dedi içeri geçtim herkes vardı.

Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin