Adele-Love song
Mavi-Gözlerinde ki ay1 hafta sonra
Nalan 'danTerasta kitap okurken yanıma birinin oturduğunu fark ettim.
Kafamı o yöne çevirdiğimde Sema'nın geldiğini gördüm.
Kaldığım yere ayracı koyup Sema'ya doğru bedenimi döndürdüm.
"Nalan bir konu hakkında seninle konuşabilir miyiz? "
"Tabi konuşalım."
"Benim son günlerde karnımda kasılmalar oluyor ve sürekli içim bulanıyor."
Kaşlarımıçattım, "Hangi zaman dilimlerinde oluyor"
"Ya birini görünce oluyor."
"Hmm bu kişi Anıl mı?"
Gözlerini büyüttü"sen ... nerden anladın?"
"Anlaşılmayacak bir şey yok ki"
"Çok mu belli ediyorum " diyerek bakışlarını önüne cevirdi
"Ehh yani"
"0ff yaa kesin o da fark etti "
"Öğrenmeden bilemezsiniz."
"Sence sevgilisi falan var mıdır?"
"Sevgilisi yokta sevdiği var."
"Hadi yaa sana mı söyledi?"
"Evet,söyledi. Kız çok güzel üstelik Anıl kızı çok güzel seviyor ben de ikisini oldukça yakıştırıyorum"
Sema'nın suratı iyice düşerken
"Bu kızın adı ise Sema"
Homurdanarak "Adımız da aynıymış sanki başka isim kalmadı" demesi ile ona mal mısın bakışı atmam idediğimi anladı."Ciddi misin?"
"Evet" diyerek kıkırdadım.
"Ne zamandır seviyormuş?"
"Valla ben bu kadar özeli anlatmayayım bence sen ondan öğrensen daha iyi olur"
"Iyi de ben nasıl söylesem ki"
"Çıkacan karşısına ben seni sevmek sen beni sevmek gel koynuma diyecen"
"Yuh"
"Kızım ikiniz de birbirinizi seviyorsunuz olur sizden"
"Ne bileyim yaa utanıyorum"
"Bak şöyle yap hissettiklerini kafanda toparla sonra onun karşısına çıkıp söyle "
Kafasını olumlu anlamda salladı " çok teşekkürler Nalan"
"Çok ricalar" dedim gülümseyip sonra ayağa kalkıp seke seke aşağıya indi tam o esnada terasa Yağız girdi elindeki bardaklar ile.
"Ne oldu bu kıza"
"Yakında öğrenirsin"
Gözlerini kısıp baktı "öğrenelim bakalım."
Elinde bulunan kupaları gösterip"hangisini istersin"dedi
Lacivert olan kupayı gösterdiğinme bena onu verdi kendisi de kalan mavi kupayı aldı ve yerine oturdu .
Kitabını alıp okumaya başladı,
Ben de kahveden bir yudum alıp,başladım okumaya.Evet İtalya'ya dönmüştük açıkçası burayı da özlemiştim.
Burası da artık bir evim sayılmıştı.Terasta hepimiz çaylarımız ile oturmuş yine dil çalışcaktık.
Evet,artık dil konusunda oldukça iyiydik ama biz en iyisini yapmaya çalışıyorduk.Sema arada anıla kaçamak bakışlar atıyor ve aşık aşık gülümsüyordu.
Anıl ise kafasını kaldıramıyordu. Kaldırırsa yeniden ve yeniden aşık olacağını bildiğinden dolayı.Anıl "size iyi çalışmalar"diyip çıktı.
Sema da arkasından bakakaldı"Hadi ben de kaçar o zaman,bugün çok yoruldum."bunu demesiyle çayından kalan son yudumu içti ve o da çıktı.Biz de Yağız ile arkalarından saf saf baktık.
"Bunlara ne oluyor" kaşlarını olabildiğince çalmıştı.
"Ah bir bilsem"
"Bunların arasında bir şey var?"dedi soru sorarcasına
"Henüz değil"
"NEEEE"Kulak doktoruna görünmek şart oldu
He valla iç ses doğru söylüyorsunAhh o mükemmel bağrışı.
"Sema da Anıl dan hoşlanıyor"
"NEEE""Yağız yeter be bağırma !"
"Nasıl bağırmayım kızım nasıl ya"
"Yahu sen değilmisin Anıl aşk acısı çekerken onun yanında olan ya da Sema'ya ya sırf sevgilisi olup da Anıl'ı görmüyor diye kızan "
"Bendim ama o başka bu başka abiyim kızım ben kıskanırım"
"Abiliğini sevsinler senin"diyip elimi yanağına götürüp kirli sakalını sevdim.
Yanağını sevdiğim elimi öptüğünde kafamı boynuna gömdüm.
"Bu gece dışarı çıkalım mı"diyerek boğuk çıkan sesimle konuştum "Çıkalım Nalan"dedi
Kafamı kaldırıp yanağına öpücük kondurdum.
"Çıkalım ama ilk önce çalışalım" bunu demesiyle çalışmalarımıza döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)
Teen FictionNalan katıldığı doğum günü partisinde bir çocuktan hoşlanır.Adını Yağız olarak açıklayan kişi Nalan'ın okuduğu okulu satın aldığını duyurur. Nalan anne ve babasını trafik kazasında kaybeder. 1 hafta sonra Nalan'ı özel numaradan birisi arar.Bu kişi...