16.Bölüm

94 51 3
                                    

Teoman-sevdim seni bir kere

Nalan'dan

Ne zamandır o pozisyonda oturuyordum bilmiyordum ama kalktığımda popom acıyordu.
Balkona sigara içmek için çıkmış, sandalyede oturuyordum.
2. Sigaramı yaktığımda telefonum çaldı hemen baktım Burak arıyordu.

Lütfen korktuğum şey olmasın.

"Nalan. Hilal kurtuldu karakoldayız"
"Çok şükür. Hemen geliyorum "
"Karakola gelme.Benim eve geçeceğiz "
"Tamam geliyorum "

Şuan mutluluktan ağlıyordum. Hemen kırmızı bir kazak ve pantolon giydim. Telefonum tekrardan çaldı ablam arıyordu
"Nalan ben kapının önündeyim gel beraber gidelim "
"Tamam ablacım geliyorum "

Anahtarım ve telefonumu alıp hızla aşağı indim hava şuan yeni aydınlanıyordu ve yağmur yağıyordu.

Arabanın kapısını açıp oturdum.Ablam gülümseyerek

"Gözün aydın " dedi
"saol ablam" arabayı çalıştırıp yola koyulduk.

"Abim çalışıyormu " "Evet kuşum " "iyi bakalım " telefonumu aldım ve Yağız'ı arayıp haber verdim.

Biraz daha gidip Burak'ın evinin önünde durduk.

Kapıyı açıp koşarak gittim.

Ben koşarken ablam "Düşeceksin "diyordu ama umurumda dahi değildi.

Kapı ziline basıp bekledik. Burak kapıyı açtı o sırada ise Yeliz ve Bartu asansörden çıktılar. Ayakkabılarımızı çıkartıp koşarak içeri girdik.

Hilal koltukta uzanmış üzerinde battaniye örtülmüş. Ah canım arkadaşım, kardeşim.

Burak sessiz olun işareti yaparak salonu gösterdi oraya gidip oturduk. "Kim yapmış bunu benim kardeşime " "Görmemiş gözünü kapatmışlar sadece bir kere konuşmuş kaçıran "Bunlar daha iyi günleri "demiş.
Evet. Kesinlikle Akif yapmıştı bunu.
Bunlar daha iyi günleri. Kötü günler nasıl olacaksa artık.

"Kim olabilir "dedi Yeliz kızıl saçlarını geriye atarak.

Desemmiki ama emin değilim en iyisi sessizliğe gömülmek. "Mete her şeyi derinlemesine inceliyor merak etmeyin "dedi ablam.
Umarım bulurlar.
Her kim yaptıysa

Yağız'dan

Şuan çıldırmanın eşiğindeyim.

Hilal'i Akif kaçırdıysa neden bırakmıştı. Öyle kolay kolay bırakmazdı. Tehdit etmişti. Bir şeyle yapmıştı bunu.Neyle etmişti.Ettiği bir gerçekti. h

Hain olabilirdi.
Kim mi ?
Hilal hain olabilirdi.

Bir şeyle tehdit etmiş ve hilal'de susup ona yardımcı olacaktı.Burak denen kişinin evine gidip Hilal ile konuşmam gerekti.

Tehdit ettiğini söylerse Hilal gerçekten iyi bir arkadaş olarak kalacaktı ha eğer söylemezs ihanet etmiş olacaktı ve Nalan'ı sırtından bıçaklamış olacaktı.

Şimdi Arabayı deniz kenarına çekmiş dışarıda bilmen kaçıncı sigaranı içiyordum.
Sigaramı söndürüp Nalan'ı aradım.

"Güzelliğim "
"Sevgilim "
"Ne yapıyorsun?. Hilal'in yanında mısın ?"
"Evet sevgilim. "
"Ben gelip geçmiş olsun desem olur mu? "
"Olur tabikii konumu atıyorum "
"Tamam sevgilim bekliyorum "

Nalan konumu attığında bende arabama binip yola koyuldum.
Kapının önüne gelip zile bastım Kapıyı o açtı.

Açması ile boynuma atlaması bir oldu.
"Çok korkmuştum " "Korkma artık bak bulundu "

Aşk Acıtır-mış (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin