Návrat za svojou paní

25 3 2
                                    

Pohľad Kamily:
Stála som vonku a nechala som sa ohrievať slnkom. Naše vyučovanie bolo dnes zrušené, bolo na každom z nás, ako sa budeme naďalej pripravovať na blížiace sa skúšky. Bola som si stopercentne istá, že ich zvládnem. Čo som sa rozprávala s pár elfmi z vyšších ročníkov, vraj to malo byť jednoduché. Po skúškach budeme mať týždeň voľno a budeme si môcť robiť čo sa nám zachce. Skúšky sa mali konať už o päť dní.

Dnes bolo pomerne chladné počasie, na to, že bolo leto. Zo zeme som zodvihla list a zapálila som ho. Počkala som, dokým mi z neho nezostane iba prach, ktorý som odfúkla. Občas som sa zahľadela na oblohu, či na nej náhodou neuvidím letieť draka. Ale väčšinou som tam videla iba drakov spolu s jazdcami. Dnes tomu bolo ale inak.

Ako som sa tak zahľadela na oblohu, nadomnou sa mihol tieň. Trvalo to iba zlomok sekundy. Potom sa tieň znovu rozplynul a nebolo po ňom už ani stopy. Snažila som sa zaostriť svoj zrak, či sa mi to iba nezdalo. A nezdalo, o chvílu nadomnou opäť preletel tieň. Letel smerom, kde sa nachádzala rieka. Rozbehla som sa tým smerom až som dorazila k rozbúrenej rieke. Niečo ju muselo rozvíriť. Priam až vyvádzala.

Poobzerala som sa okolo seba, až som niečo uvidela. Tmavého draka s hladkou kožou. Pozeral sa na mňa svojimi červenými očami. Prišiel ku mne a jemne sa o mňa obtrel hlavou. Bol to naozaj on. Drak, ktorý ma zachránil a ja som mu dlh splatila. Neodvážila som sa ho akokoľvek dotknúť, bála som sa, že mi opäť zmizne z očí a ja ho už nikdy neuvidím. Moje obavy sa rozplynuli v energii, ktorú som náhle v sebe pocítila. Vyžarovala mi z rúk a postupne sa mi rozlievala do celého tela. Až teraz som si všimla malého vzoru v tvare čierneho šípu na mojej dlani.

Tetovanie zažiarilo červeným svetlom a na slnku sa lesklo. Ruka ma začala až nepríjemne páliť, keď sa o mňa drak zase obtrel svojou veľkou hlavou. Teraz som už vedela, že odomňa neodíde. Sme navždy spojený nepretrhnuteľným putom. ,,Kamila?" zvolal niekto. Drak sa bleskurýchlo otočil a ja s ním. Reagan stál za jedným zo stromov a sledoval nás. ,,Ako dlho tu už si?" spýtala som sa ho. ,,Teraz som sem prišiel." odpovedal mi a vyšiel spoza stromu.

Blížil sa ku nám opatrne, zrejme sa bál draka, ktorý bol vedľa mňa. Alebo mal pred ním iba rešpekt. Prišiel až ku nám a drak vydal zvuk podobný zavrčaniu. ,,Máš svojeho draka?" opýtal sa ma a pozrel sa na neho. ,,Asi, ja neviem." naozaj som to nevedela. Nepoznala som ich pravidlá, ktorými sa tu riadili. Nepoznala som ani len elfské zvyky. ,,Ukáž mi svoju pravú ruku." povedal mi a natiahol ku mne tú svoju. Ja som mu ju podala a on si prezrel tetovanie, ktoré som tam mala vyryté.

Prstom prešiel po šípe a niečo si zamrmlal popod nos. Nerozumela som mu, len som pocítila divné vibrácie, ktoré vychádzali z mojeho tetovania. Tetovanie sa opäť rozžiarilo a na mojej dlani vytvorilo ohnivý obraz. Drak padajúci k zemi, človek, čo ho zasiahol a nakoniec ja, ako som draka zachránila. ,,Máte medzi sebou silné puto." odvetil mi a pustil moju ruku. ,,Poďte so mnou." nebola to prosba, bol to príkaz. Vydala som sa teda za ním, za mnou kráčal drak. Reagan nás zaviedol na nádvorie, kde elfovia poletovali na svojich vlastných drakoch. Niekoľko z nich sa zastavilo, alebo iba spomalilo, aby si nás mohli obzrieť. Popravde, ani som sa im nečudovala, nepostrehla som, že by mal niekto takého draka, ako ja.

Reagan nás viedol cez nádvorie, až k prístrešku, kde boly povešané všelijaké zbrane a niečo, čo vyzeralo ako sedlo. ,,Čau Lauren, máš chvíľu čas?" povedal Reagan a oprel sa o jeden stĺp. Elf, ktorého oslovil, sa na neho otočil a odvetil: ,,Samozrejme, priateľu. Čo môžem pre teba urobiť?"

,,Nemáš tu niekde v sklade sedlo s dvojitým podbrušníkom?" opýtal sa ho. ,,Mám ich tu veľa takých, ešte mi povedz, aké potrebuješ." odvetil Lauren v rýchlosti a otočil sa ku zbierke sedál zavesených tesne pri sebe. ,,Potreboval by som od teba také, ktoré by bolo nižšie, aby draka nespomaľoval vietor. Musí byť pevné, ale zároveň aj pružné a ľahko ovládateľné." vysvetľoval mu.

Dragons Sisters: Prísľub Mieru [ DOKONČENÉ ]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt