Čas sa kráti

16 3 0
                                    

Pohľad z tretej osoby:
,,Hîr vuin. [Môj pane.]" uklonil sa a zostal nehybný. ,,Chceš mi ku tomu niečo povedať? Ak máš vôbec čo povedať." chladný a pokojný hlas sa niesol ozvenou po celej miestnosti. Jeho čierne oči spočinuli na tvári svojeho pána. ,,Û. [Nie.]"

,,Tak mi zmizni z očí! A neukazuj sa, kým mi ju neprinesieš!" zúrivosť z neho sršala, až sa zachvel. Rýchlo to ale potlačil a prikývol: ,,Rozumiem." Po týchto slovách odišiel z miestnosti a ostatný ho nasledovali. ,,Gwaem! [Poďme!]" rozkázal svojim pomocníkom a sledoval, ako nasadajú na svojich drakov. On sám sa vyšvihol do sedla svojeho temného draka. Vydal krátky príkaz a všetci sa naraz odlepili od prašnej zeme.

Pohľad Mii:
S Kamilou a Terezou sme si sadli na zem a ja som sa ich snažila upokojiť. Jedna cez druhú sa neustále prekrikovali a vyzerali, že sa nehodlajú upokojiť. ,,Stačí!" skríkla som po nich. Môj pohár pretiekol. ,,Ani ja nemám železné nervy!" pokračovala som. Obidve okamžite utíchli a ja som si vydýchla. Hessarion sa konečne vrátil a v ruke pevne zvieral svoj meč. ,,Ušiel." povedal krátko a meč zasunul do svojeho púzdra na opasku. Prikývla som a postavila som sa zo zeme.

,,Poďte so mnou." zavelil a my sme sa vydali za ním. Po ceste sme stretli Rhiana a Hessarion sa ho opýtal, kde je Leaslye. ,,Je vonku." odvetil Rhian a než sa stihol čokoľvek opýtať, Hessarion už uháňal ďalej. Leaslye sme našli pri rieke, ako si trénovala svoje magické zručnosti. S úsmevom na perách ku nám na Hessarionove zavolanie prišla, no keď uvidela, aký je vážny a ako sme sa my ostatné tvárili, rázom sa prestala usmievať.

Všetci piati sme rýchlym krokom smerovali ku kráľovnej. Ako zvyčajne, sedela na svojom tróne, očakávala nás. Hessarion sa neobťažoval ukloniť sa, došiel za svojou matkou ku trónu a začal sa s ňou rozprávať po elfsky. Samozrejme, že sme tomu nerozumeli. Kráľovná sa zatvárila nespokojne a jedným okom nás sledovala. Nakoniec prehovorila: ,,Náš čas sa kráti. Musíme začať konať. Skúšky budú odložené, ale zvýšime opatrnosť a všetci budú pokračovať vo výcviku."

Zborovo sme prikývli, keď nám kráľovná vysvetlila, čo sa bude diať ďalej. ,,Odporúčam vám, nevychádzajte v noci z izby. Zdržiavajte sa iba v okolí zámku, bez dozoru nechoďte samé ani len pri rieku." prikázala nám. Isolde sa postavila zo svojeho trónu a spolu so strážnikmi odišla zo siene. Dlhé šaty z jemného materiálu za ňou viali. ,,Počuli ste. Najlepšie bude, keď nebudete vychádzať z izby vôbec. Iba na hodiny. To pre vás prídem buď ja, alebo iní elfovia. Kamila, zajtra ráno ťa chcem vidieť na nádvorí." povedal nám Hessarion, keď jeho matka opustila sieň.

O pár týždňov neskôr:
Rozčesávala som si svoje dlhé vlasy, tie som si následne zopla do pevného drdolu. Začali sme skladať vojsko, ja som bola poverená výcvikom malej jednotky. Sama som sa mala zdokonaľovať v boji, aby som bola pripravená. Kamila neustále usilovne trénovala lietanie, jej drak vycítil napätie, ktoré tu začalo panovať. Poslanci boli vyslaní na prieskum Dras Leony, aby zistili aktivitu ľudí. Vrátilo sa ich iba málo. Všetci ale tvrdili to isté, ľudia budujú armádu. To bola pre nás dosť znepokojivá správa. Budeme obkľúčení temnými elfmi a aj ľuďmi. Zostáva iba otázkou času, kedy sa slučka okolo nás naposledy utiahne a uškrtí nás.

V posledných dňoch sme zaznamenali oveľa väčšiu aktivitu prastarého zla. Nad Angorou čas od času preletel veľký a temný tieň. ,,Chcú nás vyprovokovať." vravel neustále Hessarion. Dnes to bolo inak. Po tvrdom tréningu ma zavolali pred bránu. Mala som mať hliadku najbližšie dve hodiny. Za opasok som si zastrčila dve dýky, na chrbát som si povesila tulec plný šípov a s dlhým lukom v ruke som opustila svoju izbu.

Čas na hliadke ubiehal veľmi pomaly. Ale ja som musela splniť svoju úlohu. Asi o pól hodinu sa veci tak trochu zvrtli. ,,Daro! [Stáť!]" skríkla som po skupinke mužov v čiernych hábitoch. Hessarion ma naučil pár elfských fráz. Skupinka piatich mužov sa zastavila pár metrov od brány a na jej čelo vystúpil muž. Stiahol si kapucňu a odhalil svoje krátke čierne vlasy. Na bokoch a okolo uší, ktoré boli elfské, mal vlasy vyholené. Na vrchu hlavy sa mu leskli strapaté pramene vlasov, ktoré mal až moc dlhé. Zakrývali mu jedno oko, pod ktorým skrýval jazvu. Tá sa mu tiahla od čela až po krk. Na perách mal zlovestný úškrn.

Dragons Sisters: Prísľub Mieru [ DOKONČENÉ ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz