Zavrela som oči a začala som spievať. Publikum utíchlo a všetky svetlá sa upriamili na mňa. Zvučné tóny vychádzali z mojich úst a ozývali sa celou sálou. Keď som dospievala, všetci sa postavili zo svojich sedadiel a začali tlieskať. Uklonila som sa a na tvári sa mi objavil jasný úsmev. Odišla som z pódia a moja mama ma silno objala. Brat mi položil ruku na rameno a otec mi potriasol rukou. Vrátila som sa späť na pódium aj s ostatnými súťažiacimi a spoločne sme čakali na vyhodnotenie. Striebristé šaty sa mi leskly pod svetlami reflektorov. Dav ľudí opäť utíchol a ku nám pristúpili fotografovia a novinári. Prišla k nám mladá žena, oblečená v červenej róbe a každému z nás, potriasla rukou. Každému z nás do rúk vložila diplom a kiticu pestrofarebných kvetov. Nakoniec sa zastavila pri mne a prehlásila: ,,Mia Sanderrsová, dovolujem si povedať, že ste hviezdou dnešného večera. V živote to určite dotiahnete ďaleko a preto vám udeľujem hlavnú cenu za operný spev." Ľudia začali hlasno tlieskať a ja som cítila, ako mi celé telo zaplavuje radosť. Znova som sa uklonila obecenstvu a ostatní súťažiaci mi začali srdečne blahoželať.
Doma ma objala babka a dedko. Dali mi obrovskú bonboniéru a babka mi dala sladkú pusu na čelo. Vyslúžila som si ešte niekoľko objatí a potom som sa pobrala do svojej izby. Diplom prvého miesta som si uložila na policu a vydala som sa do sprchy. Teplá voda mi stekala po tele a dobrá nálada vo mne, by sa dala aj krájať. Začala som si nahlas spievať a popritom som si vymýšľala vlastnú melódiu a slová. Tmavé vlasy som mala celé mokré od vody a make-up mi stekal po tvári. Vyšla som zo sprchy a obliekla som si pyžamo. Vyčistila som si zuby a učesala mokré vlasy. Popriala som dobrú noc celej mojej rodine a pobrala som sa do spoločnej izby s mojím bratom. Otvorila som okno a zakryla som sa až po krk perinou. Deň bol teplý, ale noc bola aj tak chladná. Brat prišiel o chvíľu za mnou a lahol si na spodné poschodie našej dvojposchodovej postele. Zaspala som takmer okamžite.
Na ďalší deň ma zobudili lúče slnka svietiace na moju tvár. Otvorila som oči ponaťahovala som si stuhnuté telo. Brat už bol hore a hral hru. Letné prázdniny zbožňujem. Veľa voľného času stráveného s rodinou, dovolenka a rôzne výlety. Dnes sme mali byť síce doma, ale ja už som si naplánovala deň. S kamarátkami pôjdeme k neďalekému jazeru na bicykloch. Tam si spravíme malý piknik a potom sa budeme už iba rozprávať.
Išla som sa naraňajkovať, babka mi spravila volské oko. Kvôli môjmu koncertu u nás starí rodičia v noci spali. O chvíľu prišiel do kuchyne aj brat. V ruke stále zvieral mobil a zatínal zuby. Asi hrá nejakú bojovú hru. Pomyslela som si. Naraňajkovala som sa potom som si išla pre svoj batoh. Rozlúčila som sa so všetkými a vyšla som z domu. Dve moje kamarátky ma už čakali pred naším domom, ešte jednu sme ale museli ísť vyzdvihnúť. ,,Môžeme vyraziť?" opýtala sa ma Leaslye a nahodila svoj typický úsmev. ,,Hej. Môžeme." odpovedala som jej a spoločne sme sa vydali na cestu.
Vyzdvihli sme ešte Kamilu, ktorá býva v paneláku a konečne sme sa vydali na piknik. Občas sme prehodili pár slov a inak sme obdivovali prírodu. Išli sme ja, Leaslye, Kamila a Tereza.
Tereza je tichá osôbka, ktorá sa radšej ukryje do tieňa a sedí v kúte. Samozrejme sme ju chceli lepšie spoznať a tak sme ju pridali do našej partie. Je sice stále tichá, ale omnoho viac zhovorčivá, ako bola predtým. Tereza bola veľakrát terčom šikanátorov a tak málokomu verila.
Kamila je múdre a veľmi zábavné dievča. Keď mala päť rokov, stratila mamu, ale ani to ju neodradilo si život užívať naplno. S našou pomocou sa s tým vysporiadala celkom dobre a spolu trávime veľa voľných chvíľ.
Leaslye je bláznivá a trochu strelená baba. Je s ňou veľká sranda a vždy má nejaký dobrý vtip na danú situáciu. Rada sa zabáva a občas jej zábava prerastie do obrovského problému. Nejedenkrát sa stalo, že dostala kvôli niečomu zaracha od rodičov.
VOUS LISEZ
Dragons Sisters: Prísľub Mieru [ DOKONČENÉ ]
Fantasy4 obyčajné dievčatá, 4 osudy pre každú z nich a dobrodrúžstvá, ktoré na každú z nich čakajú. Ocitnú sa v magickom svete plnom nástrah a záhad. Ak by ste si mali zvoliť jednu z dvoch vecí, ktoré milujete, aká by to bola? Priatelia, alebo láska? Ak sa...