Blesky a hromy

19 3 2
                                    

400 videní! Strašne moc vám ďakujem ♡. 400 je krásne číslo a ja som neskutočne šťastná, že sa mi také číslo konečne podarilo dosiahnuť!

Samozrejme že veľká vďaka patrí hlavne vám, milí čitatelia. Bez vás by táto kniha okamžite upadla do zabudnutia. Som vám všetkým, čo ste sa dočítali až sem, nesmierne vďačná, že sa vám moja kniha páči a že sa tešíte na jej pokračovanie. A aby ste sa dozvedeli, ako bude príbeh pokračovať, tak sa poďme vrhnúťdo deja!

Pohľad z tretej osoby:
,,Hîr vuin, [Môj pane,] našli sme ich." prehlásil jeden z jeho temných poskokov. Jeho tmavý a chladný pohľad sa stočil smerom k elfom, ktorí sa mu hlboko klaňali. Prikývol a vydal im krátky rozkaz, nech sa prichystajú. Jeho čas nastal. . .

,,Je načase si zobrať späť to, čo mi patrí." A tým nemyslel iba moc, ale aj životy tých, čo ho pripravili o jeho milovanú.

Pohľad Mii:
,,Čo prosím?!" zúrila som, keď mi jeden z elfov prišiel oznámiť veľmi znepokojúcu správu. ,,Je to tak hiril vuin, [moja paní,] temní elfovia povstali a sú na ceste k nám. Okamžite som bežala za Hessarionom, aby som mu tú správu oznámila.

Všetko sa skomplikovalo ešte viac, keď okolo obeda dorazila Kamila s nejakým cudzím dievčaťom. Okolo dievčaťa poskakoval malý, biely zajačik. Nevnímala som, keď sa dievča predstavilo, nebol na to čas.

,,Čo sa deje?" spýtala sa potichu Kamily, no mne jej tenký a ustráchaný hlas neušiel. Práve naopak, počula som ho veľmi zreteľne. ,,Blíži sa vojna." prehlásila som otrejšie, ako som plánovala. Dievčatko na mňa neveriacky vyvalilo oči. Kamila skrz mňa dostala od Hessariona príkaz vyslať ohnivý šíp so správou k ľuďom, aby sa pripravili a vydali na pochod.

Všetci horlivo chystali zbrane a posilňovali svojich drakov. Kamilyn drak bol zranený, no mal sa čoskoro uzdraviť. No ja som sa už od rána necítila moc dobre. Bolela ma hlava, no to mohlo byť aj z toľkého stresu a rastúceho napätia.

Napriek príkazom od kráľa som sa pobrala do lesa, aby som sa trochu prevetrala. ,,Ťažký deň?" spýtal sa ma dobre známi hlas. Otočila som sa na Leaslye a prikývla som. ,,Je toho na mňa už trochu moc." odvetila som a hlavu som si oprela o kmeň stromu.

,,Je to horšie ako škola?" zaškerila sa. Usmiala som sa, tie jej srandičky mi už dlho chýbali. Poslednou dobou sme sa toľko nezabávali, ako kedysi. Starostí sme mali až nad hlavu a stále pribúdali ďalšie a ďalšie. ,,Už aby bolo po všetkom." povedala som. Moja verná kamarátka si ku mne prisadla a začala sa hrať s vodou, ktorú mala na dlani. Formovala ju do rôznych tvarov, až skončila pri drakovi.

,,Myslíš si, že ti zvládneme?" povedala odrazu a uprela na mňa svoje oči. Vzdychla som si: ,,Úprimne, neviem ako to dopadne. Ale verím, že spoločne to zvládneme." Prikývla a odišla. Nechala ma tam sedieť samú a ponorenú vo svojich myšlienkach.

Večer sme zaznamenali blížiacich sa nepriateľov. Obloha náhle potemnela a prekryla zapadajúce slnko. Obrovské množstvo mrakov sa nakopilo nad Angoru a uveznilo nás na zemi. Zdvihol sa veľký vietor, ktorý znemožňoval drakom vzlietnuť. Asi jediný drak, ktorý by dokázal prekonať obrocský nápor vetru, bol Flamerider, lenže aj ten bol teraz oslabený. Takže šanca vzlietnuť bola nulová.

,,Pripravte sa!" skríkla som, keď začali padať krúpy veľké ako ako hlavičky od špendlíkov. Postupne sa zväčšovali a narážali do našeho brnenia. Onedlho sa objavil obrovský čierny mrak a keď som sa zahľadela pozornejšie, spoznala som v ňom stovky čiernych drakov. Z neba vyšľahoľ blesk a udrel do najvyššej veže zámku. Tá sa mu podvolila a začala padať. Zhadzovala zo sebou ďalšie veže a stĺpy. Bola som vďačná, že sa tí, čo nebojovali, ukryli do pozdemia. Medzi nimi bola aj Lunaura a jej zajačik.

Stáli sme ako sochy a čakali, čo sa udeje ďalej. Hessarion sa postavil vedľa mňa a povedal: ,,Toto je len úlomok z Dahudovej moci. Ešte stále nedostal to, čo chcel." Tým myslel Terezu, ktorá stála spolu s jej priateľom v zadnej rade. Pre Terezu bolo riskantné stáť v predných radách a pre jej priateľa, (ktorého meno som už zabudla), bolo zase výhodnejšie, keď bude dobre ukrytý. Js naša ako keby tajná zbraň. Tým, že je z nás jediný, kto vie ovládať Prastaré Zlo, nám môže byť veľmi užitočný.

Následoval ďalší blesk, ktorú udrel hneď pred nami a po ňom sa ozval ohlučujúci hrom. Niktorí si zakryli uši, pretože zvuk bol naozaj moc silný.

,,Pozor!" skríkol niekto a odsotil ma nabok, keď presne tam, kde som pred chvíľou stála, udrel blesk. ,,Ďakujem." poďakovala som sa mladej elfke s vlasmi zopnutými do drdolu. Môj brat zrejme spustil spŕšku krúpov a bleskov, lebo si myslel, že nás tým zastraší, ale my sa nedáme. Hessarion ako keby započul moje slová, čo som si premietala v hlave, vydal rozkaz k palbe. A nie len tak hocijakej palbe. Druhá rada začala do vzduchu vysielať horiace kamene.

Z vrchu sa ozval dračí ryk a na oblohe som zahliadla dračie krídla. Mraky ako keby stratili svoju temnú moc, rozplynuli sa a nám sa naskytol pohľad na svetlo šedého draka a hydru.

Pohľad Terezy:
Pozorovala som celé dianie so zatajeným dychom a keď jeden z lbeskov skoro zabil Miu, vyslovila som kúzlo, ktoré ma Vargas naučil: ,,Mae'n gweld o'r tywyllwch y dygais di ataf fi ohono, Gradarth. [Vídi z tmy, z ktorej som ťa priviedla ku mne, Gradarth.]"

O chvíľu sa mraky pominuli, ako keby tam ani nikdy neboli a miesto nich sa na oblohe zjavili dva draky. Gradarth a ešte jeden menší drak, ktorého som jakživ nevidela. Keď zareval, v papuli sa mu zjavili blesky, ktoré sa ako dlhý jazyk vymrštili a trafili niekoľko temných drakov. Počula som niekoľko užasnutých hlasov, ale aj krik.

,,To hádam neni ani možné!" započula som vedľa seba Vargasa. ,,Čo?" nerozumela som. ,,Samotný Arglwydd Taranau nám prišiel na pomoc!" vyslovil, ako keby to bola nejaká ohromná vzácnosť. Stále som tomu nerozumela.

Varga si všimol môjho nechápavého výrazu, tak mi to vysvetlil: ,,Tento drak, tento druh je veľmi samotársky a väčšiniu prichádza s búrkou, s ktrou aj odíde. Nikdy sa nezdrží dlho na jednom mieste. Vyhýba sa jak ostatným drakom, tak aj elfom. Proste všetkým."

Gradarth pristála vedľa mňa a v tu chvíľu začal celý les horieť. Medzi horiacimi stromaki boli vidieť siluety temných elfov. Vojna vypukla.

Dragons Sisters: Prísľub Mieru [ DOKONČENÉ ]Onde histórias criam vida. Descubra agora