20. Bölüm

6 0 0
                                    

1. Yıl Sonra 09/01/2024 

İngiltere'de geçirdiğimiz her dakika unutulmazdı. Önceleri tek başımızaydık sonra İnci ve Can -Emir'in kız ve erkek kardeşi-  geldiler yanımıza. Her ne kadar nikahımızda yanımızda olamasalar da bu yolculukta bizi yalnız bırakmamışlardı. 

Tabi aramıza onlar dışında bir kişi daha katıldı: Selim Demirhan. Oğlum tam bir ay önce dünyaya geldiğinde ailem yanımda olmadığı için saatlerce gözyaşı döksem de yeni ailem beni hiç yalnız bırakmamışlardı. Emir, Can, İnci hepsi yeni ailem oldular. Onlara her konuda minnettardım. 

Dakikalar sonra

Uçak piste indiğinde çok geçmeden kapılar açıldı. Uçaktan ilk ben sonra Emir en son olarak da İnci ve Can indiler. Tolga bir ay önce yakalandığı için gönül rahatlığı ile geri dönebilmiştik. Ablam da Tolga yakalanır yakalanmaz boşanmıştı o adamdan. Onun için herkesten çok daha fazla mutlu olmuştum. 

Tolga'nın yakalandığından en başından beri haberim vardı. Bana kalsa hemen dönerdim fakat yeni doğum yaptığım için yolculuk yapmam yasaktı ve bu yüzden beklemek zorunda kalmıştık.  

Geri döneceğimizi bilen Tunç babam ise bizim rahatımız için özel uçak ayarlamıştı ve bu yüzden bebek ile yolculuk yapmak normale göre daha kolay olmuştu. 

                                                                                         ...

Şoför arabamızı getirdiğinde hepimiz arabaya bindik ve yola koyulduk. Bu bir yıl boyunca birbirimiz dışında ailemizden kimseyi görmemiştik ve onları çok özlemiştik. 

Ailelerimiz Emir'in evinde bizi bekliyorlardı ve Selim'i ilk defa görecekleri için çok heyecanlı olmalılardı. 

1 saat sonra 

Eve geldiğimizde beyaz bir konağın bahçesinde olduğumuzu fark ettim. Ailelerimiz ise bahçenin önünde bizleri bekliyordu. İnci ve Can koşarak anne ve babasına sarılırken Emir Selim'i kucağımdan aldı. Babam Selim'i gördüğünde gözyaşlarına hakim olamadı.  Hemen babamın yanına koştum. 

"Kızım..." dediğinde babamın boynuna sarıldım. Daha fazla dayanamadık ve hüngür hüngür ağlamaya başladık. Ablam da bizi görünce dayanamayıp ağlamıştı.  Annem ise çoktan Selim'i kucağına almış kokusunu içine çekiyordu. Emir ise bütün hayranlığı ile bizleri izliyordu. 

İşte benim için aile kavramını oluşturan her şey tamamlanmıştı. Ben artık tamamlanmıştım. Bu geri dönüş beni tamamlamıştı.  


















































DefneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin