1 gün sonra 10.06.2024
.Aradan bir gün geçmişti. Emir düşen sandalyeyi gördüğünde artık haklı olduğumu anlamış ve parmak izi almaları için polisi aramıştı. O sırada da beni ve Selim'i babamlara bırakmıştı. Babam ve annem şirkette olduğu için onlara daha olanları haber verememiştim ama ablama olanları anlatmıştım.
Selim üst katta uyurken bizde ablamla aşağı katın salonunda oturuyorduk. En azından kendi evimizin kamerası olduğu için rahattık fakat yine de her yeri kilitlemeyi ihmal etmemiştik.
Tam o sırada midem bulanmaya başladı ve kusmak için lavaboya koştum. Arkamdan ablamın geldiğini ayak seslerinden anlayabiliyordum.
Kapıyı kapattım ve dakikalarca kustum. En sonunda rahatlayınca elimi yüzümü yıkadım ve dışarı çıktım. Ablamın endişeli bakışları üzerimdeydi.
"Ablacım iyi misin?" İyi değildim fakat onu korkutmak istemiyordum.
"İyiyim abla. Bugün stres yaptım ya mideme vurdu herhalde."
"Emin misin?" dediğinde ne demek istediğini anlamamıştım.
"Niye emin olmayayım ki?" Ablam güldü.
"Acaba Selim'e kardeş falan..." dedi ve durdu.
"Olabilir mi?" Gülüşü daha da büyümüştü.
"Neden olmasın? Ben hemen aile doktorumuzu arıyorum senden kan alsın tahlil yaptıralım."
"Tamam, nasıl istersen." Bu fikir nedense hoşuma gitmişti. Bu endişeli günlerimde böyle güzel bir haber almak beni mutlu ederdi. Doktorun gelmesini artık ablamdan daha çok istiyordum.
...
Bir saat sonra
Doktorumuz gelmiş benden tahliller için kan örneği alıp gitmişti. Yaklaşık iki saat sonra tahlil sonuçlarının çıkacağını ve bizi arayacağını söyleyip gitmişti. Ben o iki saatte bu ihtimalle delirebilirdim herhalde.
O sırada annem eve geldi ve içeriye girdi. Ablam büyük bir heyecanla Defne hamile dediğinde sinirlenmiştim. Daha belli bile değildi. Annem sevinçle boynuma sarıldığında ablama öfkeli bakışlar atmakta gecikmemiştim.
"Kızım, gerçekten hamile misin?" dediğinde nihayet bana konuşma sırası gelmişti.
"Daha belli değil anneciğim. Ablam fazla telaşlı sadece." Ablam kendini savunmakta geç kalmayıp atladı:
"Kan tahlili verdik bir iki saate doktor arayacak. O zaman haklı olduğumu göreceksiniz." Her ne kadar dereyi görmeden paçayı sıvasa da bu ihtimal beni de mutlu ediyordu ve annemin de mutlu olacağı çok belliydi.
...
İki saat sonra
Doktor bizi arayana kadar biz de anneme evimde olan gariplikleri anlatmıştık. Annem de buraya gelmemin en doğrusu olduğunu doğrulamıştı.
Daha sonra nihayet doktor bizi aramış ve tahlillerden bizi haberdar etmişti. Ablam haklıydı ve ben bir buçuk hamileydim.
Babam da bir saate kadar gelirdi ve ben bu haberi en çok da babama söylemek istiyordum. Selim'e hamileliğimde babama canlı canlı söyleyememek çok içimde kalmıştı.
Annem ise çoktan mutfağa gitmiş kutlama yapmak için pasta yapıyordu. İçecekleri de dışarıdan sipariş etmişti. Ablam da Selim uyandığı için onunla ilgileniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defne
Novela JuvenilDefne kendi kurduğu reklam şirketinin patronudur. Evinin ikinci ve son çocuğu olan Defne ablasının kıskançlık dolu hislerinin etkisinde büyümüş ve başarılı bir çocuk olduğu için rekabet duygusuna alışık bir kadındır. Defne şirketini geliştirmek içi...