Bölüm 47

42 17 25
                                    



İnsanın ruhen canının yanması kadar çaresiz bir durum yoktu. Ruhum, içim acıyordu ve ne yaparsam yapayım geçmiyordu. Ağrı kesici içmek keşke fayda etseydi ama hiçbir şey fayda etmiyordu ne yapacaktım içimde ki bu sıkıntı ile.

Bir bilinmezlik için de hapis olmuştum. Ruhumu gri renk adeta esir almıştı ne siyaha dönebiliyordum, nede beyaz olabiliyordum...

Araf'ta kalmaktansa insan komple siyaha batmaya bile razı geliyor.

Gözlerimi açtığım yeni günde içimi kaplayan bu huzursuzluk ile nasıl başa çıkacağımı bilmeksizin yataktan çıkıp elimi yüzümü yıkamıştım.

Yarım saat için de hazırlanıp ofise geçmiş Ezgi'nin getirdiği kahvemden içiyorken içeri Zeynep girmişti.

" bebeğim ne yapıyorsun."

Bir sigara yakıp Zeynep'e bakıyordum.

" Dilan sen iyi misin? Kuzum."

"bilmiyorum Zeyno içimde bir sıkıntı var."

"hayırdır inşallah aşkım."

"K G D"

-Gökhan Erten: "Eto'nun kim olduğunu buldum."

-Sevgili :" kimmiş?"

-Gökhan Erten: " Acilen nigt'te toplanalım."

-Ben:"geliyorum."

" Zeyno benim acil bir işim çıktı balım akşam görüşürüz." Deyip hızla ofisten çıkıp araba binmiştim.

Bitsin istiyordum artık bu saçmalıklar.

Nigt'ten içeri girdiğim de içi saran o korku yüzünden adeta zor yürüyordum. Kapının önünde kapıyı tıklatmam ile kapıyı Gökhan açmıştı.

" Gökhan kimmiş eto?" demem ile kuzgun da bir hayli merakla Gökhan'a bakıyordu.

" Ertuğrul Şimşek."

Gökhan'ın bahsettiği ismi tanımıyordum. Kuzguna baktığımda kaşları çatılmıştı.

" Orhan'ın iş yaptığı şimşeklerden mi?"

"aynen öyle birader."

"iyi de bu adamın bizle derdini anlayamadım" diyen kuzguna bakıyordum.

" kim bu Ertuğrul, Orhan denen adamla ne ilgisi var?."

"biz Orhan ile ortaklık yaparken Ertuğrul çıktı piyasaya ve bizimle ortak olmak istedi ama tamamen yasa dışı işler yaptığı için kuzgun bu ortaklığı istemedi ama Orhan olumlu bakıyordu sonra da kuzgun Seyfi ve begümün ayrılmasını istediği için Orhan bizden ayrılmıştı."

" sizden ayrılıp muhtemelen Eto'nun yanına geçti Orhan."

"sanırım öyle olmuşta Ertuğrul ortak olmadık diye bu kadar ciddi kin besleyecek sebebi ne onu anlayamıyorum."

" Gökhan adam bizim işlere göz dikmiş ortağımız da olamayınca demek ki hırs etmiş, Orhan ile de bir olup bizi alt etmeye çalışmışlar."

" şimdi ne olacak" demem ile gözler bana dönmüştü.

" ve ayrıca Orhan'ın bu kadar size kin beslemesi normal değil altında başka bir şey olmalı. Kardeşinin sevdiğinden ayırdın diye düşmanlık beslemesi bir tık saçma."

"kanı bozuk işte aşkım başka ne olacak."

Çantamdan telefonumu çıkartıp tekrar kuzguna döndüm.

* Son Bakış * DüzenlemedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin