Küçük ama sevimli salonum da birazdan fırtınalar kopacaktı, belki de hiçbir şey bir daha eskisi gibi olmayacaktı ama gizli saklı olmasındansa büyük yıkıma razıydım. Her an bozulacak korkuyla yaşamaktansa ellerim ile yıkıp tekrar ellerim ile inşa etmeyi tercih etmiştim...
" evet gece gece bizi neden burada topladınız" diyen Batuhan'a korku ile bakıyordum.
" bizim size açıklamamız gereken şeyler var." Dediğim de Batuhan gerilmişti.
" siz derken? Kim ?."
" Gökhan, kuzgun ve ben." Dediğim de herkes şaşırmıştı ama en çok Zeynep şaşkın gözüküyordu çünkü Gökhan onun sevgilisiydi ve ondan gizli üçümüzün açıklayacak bir şey olması onun bilmiyor olması onu elbette şaşırtacaktı.
" şimdi bizi sonuna kadar dinleyeceksiniz, tepki göstermeden önce."
"tepki göstereceğimiz ne yaptınız siz üçünüz?."
" Batuhan lütfen sadece dinleyin."
Herkes susmuş bize bakıyordu. Korkuyordum ama mecburdum Gökhan omuzumu sevip kendince destek olmuştu.
" Öncelikle şunu söylemeyelim ki anlatacaklarım hepsi geçti, geçmişte kaldı. Tüm sorunları hallettik ve emin olmasam size anlatamazdım. O yüzden lütfen yargılamadan dinleyin ve anlamaya çalışın."
"ne o Dilan hamile falan mısın?" diye soran ozana şaşkın gözlerle bakıyordum.
" siktir saçmalama ozan" diye tepki gösteren kuzgun olmuştu.
" beni dinleyin ve sözümü kesmeyin. Kuzgun ve Gökhan bizim hayatımıza, yani benim hayatıma intikam için girmiş." Demem ile Batuhan sinirle oturduğu yerden kalktı. Onun yanına gidip omzuna dokunup yerine oturttum ve elimle sus işareti yaptım.
" Serhat'ın ameliyat olacağı dönem kuzgunun kardeşi ameliyat olacakmış fakat Serhat aciliyet durumundan İrem'in sırasını almış olmuş.
Kuzgun da olayların iç yüzünü bilmediğinden kocaman adamın uyuşturucu yüzünden hastalandığını falan düşünüp kin tutmuş. Ama tabi hepsi geride kaldı."
"sen bunu ne zaman öğrendin ve bize söylemedin Dilan. Geride kalan ney Allah aşkına?."
"batuşum bende yeni öğrendim ama dur bi dinle."
" beni Eto diye bir adam buldu ve gerçekleri o anlattı ve kuzgundan intikam almam için yardım edeceğini söyledi. Ben kuzgundan intikam almak yerine onu dinlemeyi tercih ettim ve beni gerçekten sevdiğine inandım.
Hani biz bir ara ayrılmıştık işte o dönem kuzgun bana gerçekten aşık olduğu için intikam almaktan vazgeçmiş ama Serhat'tan dolayı da beni hayatından çıkartmak istemiş.
Gökhan ile uzun uzun konuştuk, Gökhan kuzgunun bana haksızlık ettiğini düşünüyordu ve kuzgunu da anlatmış Serhat'ın gamze yüzünden bataklığa düştüğünü, yaşadıklarımızı falan.
Kuzgun ile de konuştuk ve ben bana olan aşkına inandım. Bende ona böyle aşıkken onsuz olamazdım gurur yapamazdım beni anlayın lütfen.
Sonra eto denilen adamı bulduk kim olduğunu, ne istediğini ve ona ne isterse verdik hayatımızdan uzak kalması için. Kuzgunun yaptığı bir takım işler varmış illegal gibi, gibi kuzgun benim için, bizim için tüm her şeyini feda etti ve bıraktı işlerini, benimle olmak için hepimiz bir olalım diye.
Size bunları yaşarken anlatamadık ama şimdi her şey bitmişken sizden gizleyemezdim."
Herkes şaşkınlıkla bize bakıyordu. Gözlerim Batuhan'a kaydığın da yüzünden hiçbir şey okunmuyordu ve ilk konuşan Zeynep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* Son Bakış * Düzenlemede
Narrativa generale"Avcı olmak için girdiği yolda av olanın hikayesi." -- -Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi. " sanırım Oğuz Atay'ın bu sözü benim hayatımı anlatıyordu. Ve bende hayatıma acı katanlara Oğuzcum Atay'dan şunu demek isterdim." - Hiç...