^ Dilan'dan.^
İçeri geçtiğimiz de Gökhan'ın yanına tekrar oturduğumuz da Gökhan bize memnuniyetle bakıyordu.
Kuzgun Gökhan'a elini uzatarak " aramızda ki sorunları çözdük mü patron?"
" Çözdük biraderim." Deyip gülmüştü Gökhan.
" buraya ilk geldiğimizi hatırlıyor musunuz? Murat Alacalar için."
" hatırlamam mı? Gökoş o zamanlar sana gıcık oluyordum hatta."
"bak bak sen hanım efendiye."
"olum ben kindar bir kadınım. Unutmadım o şirkette ki ilk karşılaşmamızı."
"sorun değil ama demiştin." Deyip omzuma hafifçe vurmuştu Gökhan.
"hahaha kusura bakma canım." Dediğim de Gökhan bu sefer omzumu okşamıştı.
" Gökhan o elini sikerim iki de bir dokunup durma." Diye çıkıştığın da kuzgun ikimiz de Gökhan ile ağzımız açık kuzguna bakıyorduk.
Gökhan " püü" derken eliyle de kuzguna sallamıştı ve bende onun bu haline gülmüştüm.
" keşke Zeynep'te olsaydı."
"Ah sevgilim diye demiyorum ama keşke. Onun yerine ben sana Zeynep ile yapacağın max sohbeti verebilirim."
Gökhan'a nasıl dercesin de bakıyordum.
" Dilooş bak şu sağ çaprazda oturan kadının giydiğini gördün mü? Allahın zevksizi fosforlu sarı elbisenin altına kırmızı ayakkabı giyilir mi hiç. Hele hele o makyaj ne o öyle ya bukalemun yürüyor sandım." Demesi ile Gökhan'ın kahkaha atıyordum.
" lan Zeynep bile böyle iyi yorumlayamazdı. Geberecem amk ."
"dur dur bak şu uzun boylu iri, yarı adam var ya sol tarafta. Hııh işte o karısını terk edip, sekreteriyle evlendi sekreter de bunu daha zengin bir adamla aldattı buda teke gibi buraya ava gelmiş."
"oha Gökhan sen resmen dedikodu için yaratılmışsın."
"ya bu masada oturan yalı kazığı gibi duran adam da Kuzgun Ali Arslan diye bir dallama. Böyle götünden kazık girmiş gibi kasıntı durur hep, terste bir adam var ya bir görsen, lanet, kaknem , kıskanç pislik bir şey ya." Dediğin de Gökhan gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
" bence öyle çok da lanet birisi gibi durmuyor ya hatta fazla yakışıklı diyebilirim."
"aldanma kızım, aldanma böyle yakışıklı gözüktüğüne yalı kazığı diyorum."
"Gökhan" deyip sert bakışları ile Gökhan'a delice bakıyordu kuzgun.
" o yalı kazığını alırım.."
" günah yavrum, günah küfür etmek. Cık cık çok ayıp."
Demesi ile Gökhan'ın kahkahayı patlatmıştık ve kuzgunda istemsizce bizim gülmemize dayanamayıp kahkaha atıyordu.
" heh şöyle gül be patron ne bu kazık haller."
"Gökhan bu kazık işin sonunda senin götte patlayacak ama sen dur."
Kuzgun birden telefonunu alıp Gökhan'ın resmini çekmiş sırıtıyordu.
-Ekip-
Kuzgun Ali Arslan: " Zeynep benden demesi sevgilini böyle ortamlara tek yollama. Kızlara bakıyor, laf atıp, salça oluyor benden demesi."
Gökhan ve ben telefonlarımıza gelen bildirim ile kuzgunun yazdığı mesajı okumamızla şaşkınlıkla kuzguna bakıyorduk.
" hassiktir kuzgun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* Son Bakış * Düzenlemede
Ficción General"Avcı olmak için girdiği yolda av olanın hikayesi." -- -Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi. " sanırım Oğuz Atay'ın bu sözü benim hayatımı anlatıyordu. Ve bende hayatıma acı katanlara Oğuzcum Atay'dan şunu demek isterdim." - Hiç...