* 32 Bölüm*

802 47 29
                                    


^ Dilan'dan.^

Hepimiz kuzgunun yapacağı açıklamayı  bekliyorduk.

" bu Orhan Akgül benim eski ortağım, bunun bir kardeşi vardı Seyfi.

Seyfi Akgül begüm ile birlikteler de çok seviyorlardı bir birlerini fakat abisi olacak şerefsiz kötü işler yaptığından begümün böyle bir aileye gelin gitmesine müsaide edemezdim begümle konuştum ve istemese de Seyfi'den ayrıldı. Begümde çok zorlandı ama toparladı bir şekilde, Seyfi bunu kaldıramadı ve yurt dışına yerleşti bu Orhan denen şerefsizde bize kin besledi.

Ara ara çıkıyor böyle karşımıza begümü darlıyor."

"Batuhan ne alaka şimdi kuzgun neden böyle bir şey söyledin. Adam tehlikeliyse ve ki belli öyle tehdit etti açık açık da." Diye kuzguna bağırıyordum.

" ben bir an begümü koruma iç güdüsü ile Orhan begümün sözleneceği düşünürse yakasından düşer diye düşündüm bir anda oldu. Kusura bakma kardeşim." Diye mahcup bir şekilde konuşmuştu kuzgun.

" sıkıntı yok kardeşim. Senin bacın, benim bacım bir faydası dokunacaksa. Ne yapmak gerekirse yaparım" Dediğinde şaşkınlıkla bakıyordum Batuhan'a da.

Begüm sofraya geldiğin de kuzgun konuşmuştu tekrar.

" bir süre sözlü gibi davranırsanız bu begüm için daha güvenli olur, raconda nişanlı, evli kadınlara dokunulmaz."

" olur olur eyvallah" dediğin de Batuhan oturduğum yerden kalkmıştım.

" şaka mı yapıyorsunuz siz. Sen kardeşini koruyacaksın diye, benim kardeşimi neden ateşe atıyorsun kuzgun." Dediğim de Batuhan kolumdan tutmuştu.

" sakin olur musun? Güzelim."

" bir şey olacağı yok Dilan sadece koruma amaçlı, tedbir için ne var bunda."

"özür dilerim bunlara sebep olduğum için" deyip begüm ağlamaya başlamıştı.

" begüm özür dilerim canım. İnan seninle ilgisi yok, ben birden o adamın tavrından korktuğum için böyle bir tepki verdim hepsi o kadar asıl ben özür dilerim."

Begüm bana sıkıca sarıldığın da bende ona aynı şekilde karşılık vermiştim.

" şimdi ne yapacağız Orhan bir araştırma yapma anlar sözlü olmadıklarını."

" Gökhan haklı madem bir yola girdik adam gibi oynayalım rolümüzü." Demiştim.

" ne yapacağız ki."

" begüm sen yazılımcısın instagram da paylaşılan yeni fotoğrafın tarihini eski zaman yapabilir misin?"

"yaparım da neden anlamadım Dilan."

" şöyle yapacağız yarın bir söz eğlencesi organize edeceğiz kendi aramızda. Giyinicez, kuşanıcaz, eğlenicez fotolar çekincez, yüzük takıcaz. Bunları da paylaşıcaz sende tarihi değiştireceksin önceden paylaşmışız gibi böylelikle Orhan denen o adam bakarsa, araştırırsa söz fotoları falan görecek."

"ohaa ne kadar yılansın sen" diyen Zeynep'e dönerek tısss yapmıştım.

Hadi hadi kalkın yarın sözümüz var plan yapalım, hazırlanalım. Yalandan da olsa kardeşim sözlenecek ne giyinicem edicem. Yarın sabah herkes dipçik gibi hazır olsun. Çook eğlenücüük."

Gözlerimi açar açmaz elime telefonumu almıştım.

Ekip

Ben: "Hellööö. Herkes yarım saat içinde benim evde toplansın.

* Son Bakış * DüzenlemedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin