*17 Bölüm *

626 84 36
                                    

- Hey heeeeeeeyyyyyyyyy
Hani ya da benim
50 dirhem pırasam
Pırasam
Üç mum yaksam
Konyalıyı arasam
Of offf
Konyalım yürü
Yürü yavrum yürü
Fistanını sürü
Şimdi de geçti burdan konyalının biri
Yürü yavrum yürü
Fistanını sürü
Şimdi de geçti burdan koyalını biri-

Rüyam da neden böyle bir şarkı vardı diye düşünerek gözlerimi açtığımda şarkıyı hala duyuyordum. Sanırım uyandım sanıyordum ama hala uyuyordum, bu nasıl uyku amk insan rüyasında nadide sultan konyalım dinler miydi?
Neler yaşıyor gariban bilinç altım diye düşünürken gözlerimi kırpıştırdığım da Zeynep'i gördüğümde ayna karşısında mırıldanarak hazırlanıyordu. Gözlerimi ovuşturduğumda Zeynep netleşmişti uyanmıştım artık iyi de hala konyalım şarkısını duyuyordum. Yataktan kalkıp Zeynep in yanına gittiğim de ona anlamayan boş gözlerle bakıyordum. 

" Yürü yavrum yürüüüüü" diyen Zeynep'ti şarkıyı Zeynep açmış dinliyor, hatta dinlemiyor yaşıyordu.

" Kızım sen sabah sabah ne yapıyorsun, hayır gece beş karış suratla yatıp sabah nasıl Konyalım yürü moduna geçtin"
Saşkınlıkla hala makyaj yapan Zeynep i izliyordum.

" Gece sen uyurken Gökhan geldi. Bana en sevdiğim çikolatan almış, özür diledi falan gönlümü aldı."

Hala Zeynep e şaşkın şakın bakarken yatağın içinde duran telefonumu alıp YouTube ye girmiştim.
Arama kısmına Firdevs Yöreoğlu ' aptallık etme Bihter ' yazıp ilk çıkan videoyu açıp telefonu Zeynep'e yaklaştırdım.

Firdevs hanım ' aptallık etme Bihter ' dediği kısımda bende Zeynep demiştim.
Zeynep de şimdi bana şaşkın bakıyordu.
" Kızım bir çikolata ya tav mı oldun saff" demiştim.

" Üf dila ne yapayım şimdi aramız bozulsun istemiyorum, şöyle güzel bir yerde hep beraberiz"
Telefonum çalıyordu arayan mertti.

" Nasılsın dila"

" İyiyim mert sen nasılsın "

" Bende iyiyim ya dün sizi bugün ki nikaha davet etmeyi unutmuşuz. Gelirseniz çok mutlu oluruz, aslında Okan Zeynep i arayacaktı ama sevgilisi kıskanır falan diye ben arayıp davet edeyim dedim"

" Bilmiyorum ki canım bizim çocuklara sormam gerek. Kahvaltıya ineceğiz birazdan sorarım sana dönüş yaparım"

" Tamam canım, görüşürüz "

Telefonu kapatıp Zeynep'e dönmüştüm.
" Bizi Okan'ın kardeşinin nikahına çağırıyor"

" Ay gidelim be değişiklik olur. Hem alışveriş yapar, bir şeyler almış oluruz "

" Bakalım Batuhanlara sorarız "

" Ama her an kuzgun mert'i yere serebilir"

" Ne alaka be"

" Kızım çocuğu yiyecek gibi bakıyor. Bu kuzgun baya baya seni seviyor."

" Abart Zeynep abart. Alt tarafı hoşlan'tı."

-- 
Güzelce kahvaltımızı yapmıştık ve mert'in teklifi aklıma gelmişti.

" Gençler sabah mert aradı " demem ile Kuzgun gözlerini bana dikmişti.
Onu aldırmadan devam ettim.

" Bizi Okan'ın kardeşinin Nikahına davet ediyor. Bende size sorayım dedim"

" İyi olur aslında." Diyen Batu olmuştu.

" Kahvaltı yapınca bir alışverişe çıkalım nikaha böyle gidilmez" diyende ozan olmuştu.

--

Kahvaltıları yapıp mağaza mağaza geziyorduk.
Batu krem rengi bir gömlek, altına da krem rengi kumaş pantolon almıştı.
Ozan ise beyaz gömlek altına da koyu renk bir kot pantolon giymişti.
Gökhan beyaz çizgili gömlek altına da açık renk kot giymişti.

* Son Bakış * DüzenlemedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin