Kahvaltının ardından bir şeyler içmeye karar vermiş bir clube gelmiştik. İçkimden bir yudum aldığım da bir tanede sigara yakmıştım.
Kendi aramızda sohbet ederken Gökhan birden elini kaldırıp birilerini masaya davet ettiğin de kafamı o yöne çevirdiğim de 2 kadın 1 adam bizim masaya doğru geliyorlardı.
Ulan ne gerek var şimdi başkalarını çağırmaya ya. Zeynep'e baktığım da o benim gibi rahatsız durmuyordu. Tanımadığımız insanlar masanın önüne geldiğin de Gökhan ve Kuzgun ağa kalkıp selamlaşmışlardı. " bizle oturmaz mısınız?" diyen kuzgun olmuştu. Şuan gözlerimden ışın çıkartabiliyor olsam kuzgunu ışınım ile ikiye bölerdim.
Kuzgunun demesi ile masaya gelmiş bir güzelde kurulmuşlardı.
Kuzgun bizleri tanıştırmak için Zeynep' dönmüş " Gökhan'ın kız arkadaşı Zeynep " deyip bana dönmüştü " Zeynep'in arkadaşı Dilan ve bizimde iş ortaklarımız" dediğin de kuzgun, bozulmuştum. Ben sadece Kuzgunun hayatında kuzeninin sevgilisinin arkadaşı ve iş ortağı mıydım. Konuşan iç sesim çok haklıydı adama adını koymayalım deneyelim diyen bendim ne diyecekti buda benim flörtüm , biz deniyoruz falan mı diyecekti.
Daha sonra masaya gelenlere dönmüş " Murat bizim uzaktan bir akrabamızın oğlu, buda nişanlısı alev, buda kardeşi rüya" dediğin de adını rüya olduğunu öğrendiğim kız bi kasılarak kuzguna çapkın bir bakış atmıştı.
Rüya değildir o kabustur kabus, rahatsızlığım kat ve kat artmıştı. Herkes selamlaşmış tanışmış bir şeyler içiyorduk ama ben bu geceyi olay çıkartmadan bitirirsem kendimi kendi anlımdan öpecektim.
Bu rüya denen kız da bir şey vardı cilve yaparak konuşuyordu ama belli de etmiyordu kendini gösterme çabaları bir bilmem böyle laflar, hareketler falan neyi ispat etmeye çalışıyosun kızım bir vurcam yapışcan duvara hala gelmiş New york harika , mükemmel diyor.
Burada ne işin var git orda dur mal.
" Sizin iş ortaklığı ne üzerine" diyen soran alev olmuştu al işte buda maldı. Gelin görümce mallığı. Düşün bakalım kuzgunun şirketi teknoloji şirketi olduğuna göre bizim ortaklığımız da sebze üzerine.
Ciddi bir ses tonu ile " Yazılım üzerine bir ortaklık" dediğim de alev soruyu ne üzerine ortaklık diye yanlış sorduğunu fark edip " siz ne iş yapıyorsunuz" diye değiştirmişti.
"Gemicilik şirketim var" dediğim de bu seferde soru soran rüya olmuştu.
" Şirketim biraz iddialı değil mi? Sizin yaşınız da birinin aile şirketidir sanırım" ve ona ekleme yapanda alev olmuştu. " Rüyacım aile şirketin de çalışıp yönetim kurulunda bulunmak ile şirketim demek arasında bir fark yok tatlım" deyip gülümsemişti ve beni aşağılamaya çalışmıştı. Bu ikisi bir olup beni aşağılamaya çalışıyordu ama yanlış taşa oynuyorlardı ikisini bir birine katlar öyle ağızlarının payını verirdim.
"Evet aile şirketi ama %85lik hissesi bizzat benim üzerime ait bir aile şirketi ve evet yönetim kurulunda bulunuyorum elbette ama son sözü söylemek için" dediğim de alev ve rüya bozulmuştu. Normal de bu konular ile asla övünmezdim ama bu iki kabus beni çileden çıkartmıştı.
Kuzguna baktığım da yüzün de memnun bir hal vardı Zeynep'te şuan bir hayli keyifliydi.
Keyif ile sigara yaktığım da Kuzgunda bir sigara yakmıştı. Ve konuşan gene gereksiz rüya olmuştu.
" bende bu sigara içen kadınları anlamıyorum. Ortama ayak uydurmak için içiyorlar içlerine çekmeyi bile bilmiyorlardır Allah bilir."
Sigara diye şimdi seni içicem haberin yok hala benle uğraşma derdindesin kabus.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* Son Bakış * Düzenlemede
Ficción General"Avcı olmak için girdiği yolda av olanın hikayesi." -- -Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi. " sanırım Oğuz Atay'ın bu sözü benim hayatımı anlatıyordu. Ve bende hayatıma acı katanlara Oğuzcum Atay'dan şunu demek isterdim." - Hiç...