^ Dilan'dan.^
Yakışıklımm Arıyor...
"Dilan nerdesin?."
"evdeyim bebeğim ne oldu sesin panik geliyor?."
"D-Dilan ozan."
"ne olmuş lan ozana?."
"vurulmuş..."
Batuhan'ın dediği ile beynim uyuşurken elimden telefon yere düşmüştü sendelediğim de düşmemek için koltuğa tutunduğum da telefonu yerden aldım hızlıca.
"ne vurulması, hangi hastane, ne oluyor lan."
"acıbadem acildeyiz." Telefonu nasıl kapatıp çantamı alıp evden çıktığımı bilmiyordum. Arabaya bindiğim de son sürat arabayı kullanıyordum, bir yandan deli gibi ağlayıp, bir yandan arabayı kullanmaya çalışıyordum. Aklımı yitirecektim panikle kuzgunu aramıştım.
"ku- kuzgun o- ozan vurulmuş."
"biliyorum güzelim hastanedeyiz. Ağlama lütfen sen nerdesin."
"yoldayım geliyorum. İyi mi ? o."
"neredeysen sağ çek beni bekle, gelip alayım seni ağlayarak araba mı kullanılır ? kaza yapacaksın."
"yaklaştım geliyorum."
Deyip telefonu kapattığım da yolu flu görüyordum korkudan kalbim çıkacaktı adeta.
Hastaneden içeri girdiğim de Batuhan'ı yere çökmüş bir vaziyette görmem ile ozanın öldüğünü düşünmek bile beni mahvetmeye yetmişti.
"Batuhan nerde ozan, nasıl iyimi , ne olur iyi de, ne olursun ya.
"sakin ol bitanem ameliyata aldılar." Etrafa baktığım da kuzgun ve handeyi gördüm. Hande koltukların birisine oturmuş ağlıyordu ve kuzgunda onun yanındaydı. Onların burada ne işi vardı, hande neden ağlıyordu.
Zeynep ve Gökhan acilin kapısından girip yanımıza geldiklerin de Zeynep'te ağlıyordu.
Aklımı yitirecektim.
" ne oluyor, ozanı kim vurdu, ne oluyor lan."
"Dilan biraz sakin olur musun?"
"olamam Batuhan kim, neden yaptı bunu kardeşime." Dediğim de kuzgun yanıma gelmişti ve Gökhan'da handenin yanına gitmişti.
" ozan ve hande yemeğe çıkmışlar ve mekana çağrı gelmiş, handeyi götürmek, kaçırmak istemiş. Ozan da buna müsaade etmemiş, handeyi korumuş ama şerefsiz piç ozanı vurmuş sonrada korkup kaçmış. Hande hemen ambulansı arayıp ozanı hastaneye yetiştirmiş."
Nasıl olabilir bu ya, nasıl olurdu. Ya ozana bir şey olursa ona bir şey olursa ben yaşayamazdım. Acilden içeri ağlayarak yıldız abla girmişti hemen yanıma gelip bana sıkıca sarıldığında özlem teyze ile murat amcada gelmişti.
Özlem teyze ozanın ameliyatta olduğu öğrenmesi ile baygınlık geçirmişti ve murat amca ile onu bir odaya almışlardı. Annemleri arayıp haber verdiğim de yarım saat içinde onlarda gelmiş özlem teyzelerin yanında onlara destek olmaya çalışıyordu.
Ameliyathane önünde beklemekten nefret ediyordum, aklıma serhat geliyordu o Alllahın belası günler geliyordu. Oturduğum yerden kalktığım da gözlerim kararmış sendelemiştim bunu fark eden Batuhan olmuştu.
Zaman geçmiyordu aklıma mukayyet olamıyordum delirecek gibi oluyordum. Ben ozanı, kardeşimi kaybedemezdim.
Kuzgunun yanında çalıştığını bildiğim engin gelip kuzgunun kulağına bir şey söylediğin de kuzgun ayaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* Son Bakış * Düzenlemede
Ficción General"Avcı olmak için girdiği yolda av olanın hikayesi." -- -Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi. " sanırım Oğuz Atay'ın bu sözü benim hayatımı anlatıyordu. Ve bende hayatıma acı katanlara Oğuzcum Atay'dan şunu demek isterdim." - Hiç...