26 Bölüm
/ 23 Bölüm'den. Kuzgundan/
Sıkılmıştım çocuk gibi Dilan ile bir şeyler yaşamaya çalışmaktan.
Batuhan zaten sürekli yoluma taş koyup duruyordu birde ondan korkar gibi aman duymasın aman görmesin. Dilan benim sevgilimse herkes bilmeli, görmeli.
Dilan'ın korkan halini görmek beni keyiflendirmesi gerekirken şu an ona sarılıp sakinleştirmek istediğim için kendime sövüyordum. Evet haklıydı düzgün bir zamanda söyleseydik bu kadar etki yaratmayabilirdi ama kusura bakma Dilan Erdem sana ilk darbeyi vurmalıyım çok geç bile kalmıştım. Daha her şey şimdi başlıyordu Batuhan'ın esip savurmasından sonra bir şekilde orta yol bulunmuştu ve Dilan'ın yanına geri dönmüştüm çünkü onun başını aşktan döndürüp en beklemediği anda kalbini sökmek için.
Romantik bir adam değildim ama şimdi romantik bir adammış gibi ona aldığım kolyeyi verip etkileyici bir şeyler söylemem gerekiyordu.
^ Ertesi gün^
Uzun uzun sohbet etmiş olmamıza öyle şaşırıyordum ki çünkü konuşmayı, bir şeyler anlatmayı sevmeyen ben resmen bu kızın karşısında dökülmüş ne varsa anlatmıştım.
Ve uzun zamandır kendimi hiç böyle rahatlamış hissetmiyordum...
İntikam diyerek çıktığım bu yolda her şey ayağıma hızla serilecek sanmıştım fakat öyle olmamıştı aylar sonrasında anca hedeflerime ulaşmaya başlamıştım. Ama o ilk gün ki nefretim ve öfkem yoktu bu çok aşikardı.
Bir şeyler yapmam gerekti bu kızın etkisinden kurtulup kendimi toparlamam planıma odaklanamam gerekti.
Dilan dudaklarıma bir öpücük kondurmuş ve ' seni seviyorum sevgilim' dediğin de keyfim fazlasıyla artmıştı intikam için mi yoksa gerçekten Dilan'ın beni sevmesi hoşuma gittiği için miydi bilmiyordum.
Tuvalete giderek Gökhan'a mesaj attım.
Ben: Dilan'dan ilk seni seviyorum mu duydum.
Birader: oo kuzgun bey bunun şerefine hadi gel yeni otlar gelmiş deneyelim.
Ben: olur olur yeriz.
Birader: kuzgun.
Ben: Ne var?
Birader: Emin misin?
Ben: Neyden emin miyim lan.
Birader: Dilan'a bunu yapabilecek misin?
Ben: Amına bile korum sen hala oradalar da dolaşıyorsun aslanım ben sözümden, girdiğim işten dönmem.
Birader: Siktir et geçti gitti her şey bu kız bunu hak etmiyor.
Ben: Zeynep ile takılmak sana yaramadı biliyordum böyle bir ibnelik yapacağını. Ya sen kendine gelirsin ya da ben seni kendine getiririm.
Bu işin ucunda ölüm olsa o kızın kalbini söküp abisinin önüne atacağım.
^Dilan'dan.^
Kuzgunun gitmesinin ardından duş aldıktan sonra kendimi koltuğa atıp telefonuma elime alıp instagram da biraz dolaştıktan sonra.
*Kardeşler*
Ben: Akşam bir yerlerde takılalım mı?.
Caanım: Hande de gelecek mi?.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* Son Bakış * Düzenlemede
Ficción General"Avcı olmak için girdiği yolda av olanın hikayesi." -- -Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi. " sanırım Oğuz Atay'ın bu sözü benim hayatımı anlatıyordu. Ve bende hayatıma acı katanlara Oğuzcum Atay'dan şunu demek isterdim." - Hiç...