Kuzgun yanıma gelmiş göz yaşlarımı silmişti.
" tamam bir tanem geçti."
Gözlerim savaşa kaydığında Batuhan onu kaldırıp tuvalete götürmüş yüzünü yıkamıştı ve şimdi koltuğa oturtuyordu.
" Batuhan hala o herif burada mı?"
" kuzgun Dilan'ın sevgilisi olman her sikime müdahale edebileceğin anlamına gelmez."
"iyi misin savaş" deyip su uzatmıştı ozan.
Savaş muhtemelen yediği dayak ile ayılmıştı.
" o adam gerçekten Dilan'ın sevgilisi mi ?" diye ozana sormuştu.
Kuzgun yanımdan ayrılıp savaşa yöneldiğin de kolundan tutup gitmesini engelledim.
Oturduğum yerden kalkıp savaşın yanına gittim.
" savaş buraya neden geldin?"
" seninle konuşmak istedim."
" sana daha öncede söyledim bizim konuşacak bir şeyimiz yok kalmadı. Senin gittiğin gün her şeyde seninle beraber yok oldu. Şimdi buraya neden geliyorsun?."
" çünkü seni hala seviyorum" demesi ile savaşın kuzgun tam adım atacaktı ki onu Gökhan durdurdu.
" senin beni seviyor olman veya olmaman benim için bir şey ifade etmiyor. Ben yoluma baktım ve onunla tanıştım kuzguna teslim olmamak için çok çabaladım ama o ne yaptı etti duvarlarımı aştı ve kalbime ulaştı. Şimdi senin gelip bunu yıkmana, bozmana izin vermem. Bir daha sakın buraya gelme ve şimdi defol git."
Söylediklerim savaşın zoruna gitmişti ve hışımla çekip gittiğin de kendimi koltuğa bırakıp sigara yaktım.
" olaysız bir günümüz yok çok şükür" diyen Zeynep olmuştu.
" vallahi ben bir bizim hayatımız böyle aksiyonlu sanıyordum herkes böyleymiş meğer" deyip gülen hande olmuştu.
" yok yok bence bizlerde bir anormallik var"
" haha aynen Zeynep görümcem mi oluyorsun sen şimdi benim" deyip gülen begümdü.
" ay yok yok hande ve sen görümcemiz oluyorsunuz Dilan ile benim. Biz yenge oluyoruz"
" haha benden ne görümce olur ya" diyen hande olmuştu.
" bence çok güzel olur" diye yanıtlayanda ozan olmuştu.
Herkesi mal gibi seyredip sigara içiyordum. Batuhan mutfağa gitmiş beni çağırmıştı ağır adımlarla mutfağa gittiğim de Batuhan'ın bana sıkıca sarılması ile ağlamaya başlamıştım.
" güzelimm şş"
"Batuhan neler oluyor böyle artık yetişemiyorum."
" balım sakin ol."
"savaşın dedikleri mi yoksa? Kuzgunun o haline mi şaşırıp kafa yoracağımı bilmiyorum."
" bir tanem korktun biliyorum ama kuzgunda haksız değil sevgilisinin eski sevgilisi gelip seviyorum falan deyince gözü döndü onunda"
Batuhan kuzguna haklı mı diyordu?
" fazla korkutucuydu."
"evet biraz öyle ama çokta haksız değil neticede biraz da ileriye gitti ama konuşurum ben onunla. Sen savaşın dediklerinden etkilendin mi?"
" hayır tabi ki de ama ne demeye çalıştığını anlamadım ama umurumda da değil sonuçta ben o defteri kapattım ve kuzgun ile bir şeyler yaşamaya başladım. Savaşa karşı azıcık dahi duygum olsa kuzgun ile bir yola zaten girmezdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* Son Bakış * Düzenlemede
Fiction générale"Avcı olmak için girdiği yolda av olanın hikayesi." -- -Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi. " sanırım Oğuz Atay'ın bu sözü benim hayatımı anlatıyordu. Ve bende hayatıma acı katanlara Oğuzcum Atay'dan şunu demek isterdim." - Hiç...