*15 Bölüm *

629 78 49
                                    

Siz dans etmenize devam edin ya bir şey yok" demişti imayla.
Kuzgun ve Gökhan hastaneye gitmişti Batuhan da sırayla bizi evlerimize bırakmıştı.

GELEN:
Kuzgun Ali Arslan;
"Senin bu güzelliğin daha çok kan akıtacak gibi."

Okuduğum mesaj ile mıh gibi olduğum yere çakılmıştım. Ne yani Kuzgun Batuhan ile dans ettim diye mi? Sinirlenip eli ile bardağı kırmıştı yada ben açık, sexi bir elbise giydim diye. Eğer bu böyle ise ben böyle bir kalıbın içine giremezdim, hayatıma bu denli müdahale ettiremezdim kimseye.
Hele de Batuhan ile olan samimiyetim yaşayacağım ilişkiye asla engel olamazdı. Batuhan benim canım, canımdan ötemdi. Annem, babam, Serhat'tan gram farksızdı ozan ve Zeynep te öyleydi. Onlardan kopmam mümkün değildi.
Ayrıca daha çok kan Akıtacak  derken ne ima ediyordu.
Sakin kalmaya çalışarak mesajına cevap ne yazacağımı düşünüyordum.

Giden/ "Nasıl oldun?"

Gelen/ "  Kötüyüm iyileştirmek ister misin? 😘"

Giden/ " Neden böyle bir şey yaptın? "

Gelen/ " Seni öyle minicik elbise ile Batuhan'la sarmaş dolaş görmeye tahammül edemedim. Bardağı o kadar sıktığımın farkın da bile değilim."

Giden/" Şaka yapıyorsun değil mi?"

Gelen/" Hayır güzelim ciddiyim. Benden başka her hangi bir erkek ile bu kadar yakın olman beni bir hayli sinirlendiriyor."

Kuzgunun son yazdığı ile iyice sinirlenmiştim. Mesajına görüldü atıp telefonu koltuğun üzerine fırlatmıştım.  Çantamdan çıkardığım sigara paketinden bir dal çıkartıp sigaramı yaktım. Çalan telefonumu koltuğun üzerinden aldığımda arayan Kuzgundu hala sinirli olduğum da meşgule atıp mutfağa geçip kendime kahve suyu koymuştum.

Kahve mi yapmıştım. Kapı çaldığında gecenin bu saatte gelenin kim olduğunu düşünürken kapıyı açmam ile kuzgun içeri girdi.

" O telefon neden açılmıyor hanım efendi"

" Sence?" Deyip dik dik Kuzguna bakıyordum.

" Bilsem sana sormazdım Dilan. Benim sana kızgın olmam gerekirken sen mi bana tavır yapıyorsun?"

" Sen neden bana kızgın olacakmışsın?"

" Minicik elbise ile başka bir adamın kollarında sallanmandan dolayı olabilir mi?"

Sakin olmaya çalışıyordum.
" Başka adam dediğin kişi Batuhan farkındasın demi?"

" Adının Batuhan olması sana ahtapot gibi sarılacağı anlamına gelmiyor"

" Kuzgun yapma Batuhan benim ailemden birisinden farksız. Eğer Batuhan'ı, ozanı sorun edeceksen bu iş yürümez"
Kuzgun da sinirlenmişti tam bir şey diyecekken bir an duraksayıp nefes aldı.

" Güzelim anlıyorum çok yakınsınız ama ne yapayım. Hem daha yolun başın da sırtını mı döneceksin?"

" Korkularımın olduğunu zaten biliyorsun ve öyle bir bahsediyorsun ki sanki orda herhangi bir adamı  kollarında dans etmişim gibi"

" Nasıl her hangi bir adam ,kim adam neredeki adam sikerim onun ecdadını ?"

" Kuzgunnn, yani örnek olarak dedim"

Kuzgun yanıma iyice yaklaşıp yüzümü avuçlarının arasına almıştı.
" Güzelim tamam bak sakinim, sende sakin ol tamam dikkat edeceğim"

Sessiz kalmıştım. Kuzgun ise anlını anlıma yaslamıştı ve beni iri kolları ile sarmıştı. Bende ona sarıldığımda içimde bir sıcaklık hissetmiştim, sanki ona sarıldığım da içimde bir şeyler hareket etmişti.

* Son Bakış * DüzenlemedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin