Gözlerim açıldığında Jimin'in sıcak nefesini tamamen yüzümde hissetmiştim. O hala düz bir şekilde yatıyordu ama ben yan dönmüş, ona iyice sokulmuş ve yüzümü boynuna doğru gömmüştüm. Yüzünü bana doğru döndüğü için her şeyi hissedebiliyordum. İşin tuhaf tarafı, gözlerinin açık olmasıydı. Beni izliyordu.
"Günaydın Kookie." dedi. "Ne çok uyuduk ya."
"Cidden." dedim ben de. Hiç garipsemiyordum artık. Geri bile çekilmiyordum ama neydik ki biz?
"İyi misin?" Yavaşça doğruldum. "Nasıl hissediyorsun? Hala acıyor mu?""Dün yara açılmasaydı şimdi daha iyi olabilirdim. Yine de iyiyim."
"İlaçların var. Ben vereyim sana hemen bir şeyler hazırlayıp."
"Biraz daha böyle kalsak ya?"
"Peki." dedim. İster istemez yutkunmuştum. Onunla böyle olmak çok tuhaftı. Üstelik belirsizlik iyice delirtiyordu beni. Tam iki kez öpüşmüş ve üzerinde bir kez bile durmamıştık. Ne bok yediğimizi cidden de bilmiyordum.
"Bugün dışarıda gezsek olmaz mı? Eskisi gibi."
"Yaran çok zorlanıyor. Çıkmayalım dışarı."
"Zorlamayacağım söz veriyorum. Biraz oturur, denizi izleriz."
"Buraya yakın bir sahil yok ki."
"Eskiden gittiğimiz yere gidelim. Evimizin oradaki. Her şeyi eskiye çevirelim istiyorum. Düşünsene biz iyiyiz, her şey eskisi gibi hissettiriyor. Bana karşı sert değilsin ve sürekli önemsiyorsun. Çok güzel, Kookie. Şimdiki biz eski zamanlarımıza döneriz."
Eskiyi hatırlatan her şeyden korkuyordum aslında. Yutkundum. Onu yeniden öpmeyi öyle çok istiyordum ki ama bir türlü yapamıyordum.
"Jimin."
"Kookie."
Ona sormak istediğim şey tam olarak ne yaptığımızdı ama bir türlü cesaret edemiyordum.
"İyi misin?" diye sordu merakla. Dalmıştım epey.
"İyiyim. Dikkatli olacağına söz veriyorsan gidelim."
"Söz. Dikkat edeceğim."
"Peki."
"Teşekkür ederim. "
Biz neydik? Biz neydik? Ona nasıl davranmalıydım? Onu öpebilir miydim? Onu sürekli öpebilir miydim? Hala arkadaşım mıydı? Ama Yoongi ile birlikte, nasıl olacaktı bu iş? Onunla birlikte miydi ki? Onu seviyor muydu? Madem öyleyse, neden bana karşılık vermişti?
"Beni öpmek mi istiyorsun?"
Kendime geldiğimde neredeyse kalbim yerinden çıkacaktı.
"Ne?"
"Beni öpmek istiyorsun."
"H-hayır nereden çıkardın bunu?"
"Aklında bin tane şey dönüyor değil mi? 'Biz neyiz? İstediğim zaman öpebilir miyim?' gibi şeyler var kafanda."
"Nereden-" Sustum. Daha fazla rezil etmek istemiyordum kendimi. Gülümseyerek bana bakarken bir elini saçlarıma attı.
"Bilmiyorum ki Kookie. Ne bok yediğimizi ben de bilmiyorum ama iyiyim. İyi hissettiriyor. Sen de iyi misin? Benimle iyi hissediyor musun eskisi gibi? Yoksa seni üzüyor mu bu?"
"İyiyim."
"Ben de seni öpmek istiyorum. Kendini suçlama."
Yutkundum. "Jimin." dedim nefesimi verirken. "Neler diyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Middle Of Nowhere | Jikook
FanfictionJungkook, planladığı intiharını gerçekleştireceği gün Jimin'le tanışır.