İyi uykular

1K 109 136
                                    

Önümde duran içki dolu bardağı masanın üzerine bırakıp karşımdaki yabancıya baktım. Jimin'den sonra yabancılarla iyi anlaşmaya başlamış olmalıydım.
Karşımdakinin benden birkaç yaş büyük olduğu belliydi ama ona yaşını sormamıştım. Sadece tipine bakarak konuşuyordum. İsminin Namjoon olduğunu öğrenmiştim ama hiç söylememiştim ismini daha. Gülünce kocaman bir gamze görünüyordu yanağında. Bu bile bana Jimin'i hatırlatmıştı. Gülüşünü aklımdan silemiyordum ve o benim gülüşümü hatırlayamayacak kadar az görmüştü.

"Hyung." dedim biraz yaygın bir şekilde. Kafam iyice gittiğinden konuşurken tam anlamıyla dağılıyordum. Üstelik Jimin'in görmediği kadar çok konuşuyordum bu yabancıyla. Genellikle dinliyordu beni. İşin aslı, buraya nasıl geldiğimi bile tam anlamıyla hatırlamıyordum. Hatırladığım en son şey Jimin'le Yoongi'yi sarılırken görmüş olmamdı. "Hyung." dedim tekrar. Ne diyeceğimi bulamıyordum.

"Konuş." dedi derin sesiyle.

"Kalbim çok kırılıyor. Neden böyle oluyor? Canım mı acıyor? Bilmiyorum. Ne oluyor bilmiyorum."
Yutkundum. Zorla devam etmiştim. "Sarılıyorlar. Benim yanıma gelmiyor ve onunla görüşüyor. Beni unuttu bile." Tek gözümü ovaladım ve sessiz bir küfürle devam ettim. "Sikeyim ya. Şuraya bak, yapayalnızım. Beni unutuyor. Elimden tutacağına söz vermişti ve şimdi beni böyle sik gibi bıraktı. Anlıyor musun? Tam anlamıyla bir sik gibi ortadayım, hyung."

Güldü. Neye gülüyordu?

"Ne?" diye sordum aynı tavırla. "Neye gülüyorsun komik olan ne?"

"Baştaki halinle şimdiki halin arasındaki farka gülüyorum."

"Nasıldım?"

"İsmini zor söyledin."

"Sikeyim kendimi." dedim. Düşünme algım yoktu. "Aptal bir ucubeden başka bir şey değilim hepsi haklıydı."

"Ah, yapma şunu ya. Neden kendine kötü davranıyorsun? Senin sorunlarından biri de bu. Kendine kötü davranman."

"Psikolog musun sen? Beni gözlemleyip durma."

"Evet." dedi.

"Ne?"

"Psikoloğum."

"Yalancı."

"Hayır, cidden."

"Sen de kandır beni."

"Jimin de mi kandırdı seni?"

"Kandırdı beni hyung."

"Ona neden bu kadar alındın?"

"Arkadaşlığımızı sikip attı."

"Sadece bu mu?"

"Evet."

"Jungkook." dedi içkisinden bir yudum alarak. "Sadece bu değil."

"Evet bu."

"Pekala, başka ne hissediyorsun?"

"Nefes alamıyorum. Jimin göremiyor ama ben iyi değilim ve kendimi yine kontrol edemiyorum. Siktiğimin hayatını düzeltmeye çalıştım. Sadece o var diye. Hayatımda olduğu için düzelmeye çalıştım nasıl ona gider? Nasıl beni böyle bırakır? Üstelik bu kadar çabuk sevgili olmaları..." duraksadım. Midem gittikçe bulanıyordu. "Bu bir şaka olmalı."

"Nereden biliyorsun sevgili olduklarını?"

"Sarıldılar."

"Siz de sarılıyor muydunuz?"

"Biz beraber bile uyuyorduk. Ah, bana bir baksana bu ucubenin biriyle uyuyabileceğine inanıyor musun? Jimin'le uyuyordum."

"Sevgili miydiniz?"

Middle Of Nowhere | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin