Rankiem nizołek obudził się jako pierwszy. Chuuya rozejrzał się a następnie spojrzał na Dazaia.
Oboje byli dokładnie w tej samej pozycji w której zasnęli
Chuuya usmiechnął się a następnie zamknął na chwile oczka i wtulił się we włoski Osamu.Po 10 minutach brunet także się obudził i spojrzał na Chuuye. Dazai uśmiechnął się delikatnie i ponownie się w niego wtulił.
Chuuya otworzył oczy po czym ujął policzek Osamu i zaczął go delikatnie gładzić, nie wypuszczając Bruneta z objęć.
Chuuya złożył na nosku bruneta jeszcze buziaka i uśmiechnął się delikatnie przymykając oczka .Osamu spojrzał na niziołka i się uśmiechnął
- no dzień dobry mysio wyspałeś się?Chuuya otworzył oczy
- nawet - odparł z uśmiechem naciągając na nich kołderkę aż pod noski - tak mi tu dobrze z tobą - odparł poprawiając Osamu w objęciach.- tak mi też ,mógłbym z tobą tak leżeć przez długi czas..
- nikt nam nie broni - odparł z uśmiechem wsuwając dłoń pod koszulkę Osamu, gdzieś tam pod kołdrą.
Brunet uśmiechnął się delikatnie a następnie zamknął oczka .
Chuuya też zamknął oczy i błądził ręką po ciele Bruneta zahaczając o brzuszek oraz kierując się wyżej do klatki piersiowej.
- milutko.. - odparł Osamu z uśmiechem
- hm ? - chuuya zerknął na Osamu - ah tak ? ~ - zapytał przyciągając Bruneta bliżej siebie
Osamu zerknął na Chuuye
- Huh...- aż tak ci milutko ? ~ - zapytał znacząco
- wcale nie tak bardzo.. i się tak nie patrz - śmiechnął
- zaraz mogę zrobić tak, że będzie ci jeszcze milej ~ - szepnął brunetowi do ucha.
Policzki Osamu delikatnie się zarumieniły
- N-nie trzeba..- a ja wiem, że byś chciał ~ - odparł wsuwając drugą rękę pod koszulkę Osamu i jeździł nią delikatnie po plecach bruneta a tą poprzednią po jego klatce piersiowej.
Osamu odwrócił wzrok
- a weź.. - odparł a następnie kątem oka zerknął na ChuuyeChuuya śmiechnął.
- oj no już będzie fajnie ! - odparł a następnie zaczął całować szyję Dazaia.Osamu zakrył sobie lekko zarmieniona twarz dłońmi
- mam nadzieję że nie masz żadnych takich myśli - odparł a następnie śmiechnął i spojrzał na ChuuyeChuuya zaśmiał się cicho
- a co jeśli mam ? - zapytał a następnie kontynuował całowanie Bruneta po szyji.
- głupek... - odparł po czym odchylił trochę głowę do tyłu- może ale widzę, że ci się podoba - odparł wracają do całowania Osamu. Nizołek zjechał ręką na udo Dazaia po czym złapał je delikatnie i przysnął ku sobie tym samym przyjemnie jeżdżąc po nim ręką .
- dobra dobra.. - odparł a następnie spojrzał na niziołka
Chuuya spojrzla a Osamu a następnie przyssał się do jego ust namiętnie ale delikatnie je całując.
Nizołek tym samym złapał Osamu za pośladki i uśmiechnął się między pocałunkiem .Osamu oddał pocałunek a następnie zamknął oczy i założył ręce za szyji Chuuyi .
Rudowłosy pociągnął Dazai ku sobie a następnie po prostu zatopił się z nim w przyjemności .
Po nie dłuższej chwili Dazai odsunął się od ust Chuuyi i delikatnie je liznął tak jak to chuuya mu kiedyś zrobił. Brunet uśmiechnął się delikatnie spojrzał w jego oczka
CZYTASZ
Poznałem Cie w świetle księżyca/ Soukoku Cz.1
Fanfiction18+ "Dwa różne światy Avalonia jako kraina wampirów, mistycznych stworzeń i magi oraz Ziemia pełna ludzi i technologii . Dwa przeciwnie światy i dwie różne osoby... Jak potoczą się ich losy...? Tego dowiemy się w tej Historii ".